Augustus / september 2012 stoppers

Gestopt 5 aug, leeftijd (vrijdag) 27 jaar, kindje 2 :wink: NOD waarschijnlijk 9 sept

Jojo :hug: :hug: , op naar de volgende ronde.

Ow en naam is Sanne :wink:

@Elintjuh wrote:

okeā€¦ dat weet ik zo nietā€¦ ik zou volgens de berekeningen rond de 17e 18e mijn eisprong hebbenā€¦ flink klussen en dan zien we wel toch :wink:

Bij een cyclus van 28 dagen is je menstruatie 14 dagen na je eisprong. :slight_smile:

je moet toch altijd vanaf de eisprong rekenen en dan er 14 bij op? Normaal was ik 28, nu wsh 31 was op dag 17 of 18 eisprong

@Sennapen wrote:

je moet toch altijd vanaf de eisprong rekenen en dan er 14 bij op? Normaal was ik 28, nu wsh 31 was op dag 17 of 18 eisprong

Ja, is dat zo? Geen idee. Ik weet niet zo veel hoor :oops: Ik weet alleen dat toen mijn cyclus ooit (wayyy back) 28 dagen was, de bevruchting op exact dag 14 was. Helemaal volgens de boekjes.

sensitest.nl is best duidelijkā€¦

die zegt 18 september ervanuit gaande dat ik een cyclus heb van 28 dagenā€¦ als het nu zou lukken krijgen we een juni kindje :inlove: hihi

nod zou dan 1 okt zijn?

Niet ongesteldheids dag ofso iets haha

Haha oh al een hoop reacties tussendoor!

Telefoon werkte niet zo vlot meeā€¦

Ja denk idd lange cyclus gehad?!

Snap t ook niet helemaalā€¦

We gaan gewoon door voor ronde 2! Haha

Dames ik wil jullie adviesā€¦

Vanuit t zh kwam : niet zwangerā€¦

Nu ben ik vandaag ā€œongiā€ gewordenā€¦

Maar het is nu alweer gestopt?!?!

Is t nu wel of geen ongiā€¦

@ Jojo ; Wat raar !

Want je eerste test had een super lichte streep toch ?

En voor zover ik weet, noemen ze 1 dag bloedverlies geen ongi. Maar dan vind ik het vreemd dat de test in het zkh ā€œniet zwangerā€ aangeeft. :think:

Want je zit nu op dag 38 van je cyclus toch ???

Ja ik vind het ook erg raar!

Maar hoorde dat ze dezelfde testen gebruiken als wij( urine testen danā€¦)

Dus had ik ze ook wel kunnen ertellen dat die op neg uitkomen haha

Maar t bloedverlies van vandaag is zoooo weinigā€¦ Heb wel n tampon gebruikt maar had in principe niet eens nodig geweest zo weinig!!

( lekker verhaal) voel me nu dus wel schuldig dat ik inmiddels een sigaretje op heb gestoken en aan de wijn zit!! ( dacht ben toch nog niet zwanger dus t kan welā€¦)

Wat als t een ander soort bloeding geweest isā€¦

Ja maar die was wle zo licht dat ik denk dat t gezichtbedrog was hahaā€¦

Zit nu idd op dag 38

Even een smerig verhaaltje, vandaar onder de spoiler.

Ik had vanmiddag hele draderige afscheiding. Dikke slierten kwamen er uit met afvegen ( leek wel elastiek ) maar het was lichtroze van kleur.

17 aug tot 22 aug is mijn ongi geweest. Zou dit een innesteling kunnen zijn ?

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit nooit gehadā€¦

Hahaha een spoiler! Nooit geweten dat dat ook kan!

Als je google moet geloven wel volgens mij;)

Blijft raar!

Misschien een bloedtest via de ha, dat die meer uisluitsel kan geven ??

1 sigaretje en wijntje kunnen nog niet kwaad hoor.

Vriendin van mij heeft haar 4e kindje gekregen en alle zwangerschappen stevig doorgerookt. 3 kindjes zijn super gezond ter wereld gekomenā€¦

Ik heb op mn telefoon een app waarin je kan kijken hoe de cyclus loopt

Even jouw gegevens ingevuls met cyclus van 28d

Dan is je lichaam zich nu aan t voorbereiden op t innestelenā€¦

Duurt nog 5 dagen voor t volledig is ingenesteld ( als k dat ding moet geloven)

Nou ik zei al tegen ml dat als t niet doorzet ik maandag de ha weer bel en dan een bloedtest ga eisen hahah

Ik heb ook een app op mijn telefoon en daar kan ik alles invullen.

(temperatuur, sex, kwaaltjes , ongi etc )

Woman log heet het bij mijā€¦

Bij mij mbk maar komt denk ik op hetzelfde neer haha

Jojo wat vreemd allemaal zeg! Ik kan je ook geen advies of raad geven :eh:

TIjgertje ik had er gisteren ook 1 gedownload, ook de woman log. Maar als ik dat ding moet geloven dat had ik juist mijn vruchtbare periode vorige week. De week waarin ik toen van die vage klachten had. Tsja en toen hebben we niets gedaan juist omdat ik me niet zo lekker voelde.

Hier vanmorgen weer een test gedaan :oops: en wƃĀ©ĆƒĀ©r negatief. Dus laat me anders maar gewoon ongesteld worden dan weet ik ook hoe mijn cyclus eruit ziet.

Volgens de app zou ik pas 11 sept ongesteld moeten worden. Nou ik zie het allemaal wel.

Er zijn ook helemaal nog geen sept stoppers he??

O,ja voor het rijtje; Op 13 aug is mijn mirena eruit gegaanā€¦ En hou voor NOD maar 11 sept aan dan. Die kan ik altijd nog bijstellen.

Ik zit al ff hier mee te lezen maar ik ben dus een sept stopper, zat te wachten tot die geopend zou worden, maar hier zijn volgens mij ook niet zo heel veel meiden. Misschien een topic aug/sept maken? Al hoewel je dan natuurlijk ziet dat september storm gaat lopen.

Ik zal me ff voorstellen, ik ben Loesje, heb 2 kindjes van ruim 3,5 en bijna 1,5 en wij hebben na lang wikken en wegen besloten om voor een 3e te gaan. Aan de wens lag het niet, maar toch wel wat financiele onzekerheden. Mijn baan staat op het spel, maar we hebben gekeken en denken het wel te gaan redden als t zover zou komen. We kunnen ons ook gewoon niet voorstellen dat er geen 3e zou komen, heb tjidens de vorige zwangerschap ook nooit gedacht dat t de laatste zou zijn. Ook willen we niet te lang tussen 2 en 3 hebben vandaar dat we niet nog een jaar willen wachten hoe het allemaal gaat verlopen.

Zaterdag mn laatste pil in genomen en gister ongesteld geworden. We wilde eerst tot oktober wachten, zodat ik pas na de kerstvakantie op mn werk hoef te vertellen dat ik zwanger ben maar ook daarvan hebben we gezien de situatie bedacht dat dat ook niet uit maakt.

Hey Loesje wat leuk dat jullie voor een derde gaan !

Gewoon lekker met ons meeschrijven !

Dan passen we het topic gewoon aan aan aug/sep stoppersā€¦

Jojo balen dat de test weer negatief was. maar 11 sep dat duurt nog wel even en dan zou je een hele lange cyclus hebbenā€¦

Hier buikpijn en niet zo lekker. En ontzettend last van mijn rug.

Vandaag maar een rustig dagje met F. inlassen.

Komt het huishouden morgen wel weerā€¦