Augustus / september 2012 stoppers

Welkom loesje! Leuk een 3e! Spannend! Vervelend dat je baan op het spel staat! Hopelijk !

komt het niet zo ver!

Jojo het blijft spannend bij jou! Hopelijk heb je snel uiitslag… Het liefst positief!

Mimi jammer dat de test negatief was !

Apje vindt ik tot nu toe best handig… En komt goed overeen met wat ik berekend had!

Ik heb sinds weken weer vreselijk ovet babys en zwanger zijn gedroomd! Geen idee wat het betekend maar hoop dat het snel uitkomt :wink:

Welkom loesje! Leuk een 3e! Spannend! Vervelend dat je baan op het spel staat! Hopelijk !

komt het niet zo ver!

Jojo het blijft spannend bij jou! Hopelijk heb je snel uiitslag… Het liefst positief!

Mimi jammer dat de test negatief was !

Apje vindt ik tot nu toe best handig… En komt goed overeen met wat ik berekend had!

Ik heb sinds weken weer vreselijk ovet babys en zwanger zijn gedroomd! Geen idee wat het betekend maar hoop dat het snel uitkomt :wink:

Wat leuk dat je mee komt kletsen!

Hier is t nu wel door komen zetten met ontiegelijke buikpijn:(

Ik heb normaal helemaal geen klachten tijdens mn ongi…

Maar nu doet t echt zeer!!

Hopen dat jullie wel positief gaan testen!

Balen Jojo :hug:

Agh het hoort erbij:)

Zolang we OOIT maar zwanger worden!

Het is altijd welkom, maakt niet uit wanneer!

Kleintje zoekt zelf wel een moment uit haha

:smiley: zo ist het! En we zijn pas begonnen toch…!

Welkom loesje!!!

Wat geinig die apps dames, die heb ik nog niet

Haha inderdaad! Pas net begonnen!

Zou wel leuk zijn als we t rond sinterklaas of kerst kunnen vertellen hahah

Maar je leest toch wel op internet dat het meestal minimaal 3 mnd duurt voor je hormonen weer normaal zijn na de pil…

Dus ik ga daar maar van uit;)

zegt niets, veel raken heel snel zwanger anderen niet (mensen die niet willen het snelst altijd :S ), bij R duurde het 7 maand, de maand toen we ovu,s gebruikten was het raak.

Overal staat wat anders… en elk lichaam is natuurlijk ook anders.

bij ons in de familie en van lief konden de vrouwen allemaal zeer makkelijk zwanger worden maar ja dat zegt natuurlijk niks over mij…

vriendin was na 6 maanden zwanger andere vriendin na 1 maand al en andere vriendin deed er 3 jaar over en is met hormonen zwanger geworden…

Sennepen: jij mag morgen testen toch? spannend hoor! :smiley:

Ik denk dat ik toch maar ff wacht tot zondag :roll: :lol:

hihi! kan je het aan de spanning van wachten?

Ik ben anders bang datik te vroeg ben en dan word het zo,n teleurstelling :wink:

Kan ik me voorstellen! Nog ff wachten dus :-*

Wat zullen die 2 dagen nou zijn :lol: :mrgreen:

@ Jojo :hug:

@ Sennapen vind het knap dat je kan wachten met testen. Staat je nod ook op zondag ?

Net met F, even bij het winkelcentrum geweest. Nieuwe rompers en een t-shirt gekocht ( ze groeit nu bijna overal uit )

Heb bij van Haren nog leuke gympies gezien. Ik twijfel alleen om ze nu al te kopen, want bovenaan zit een soort roze bont in de schoen…

Toen we bij AH kwamen stond er een fotostudio, dus ze is gelijk maar op de foto geweest voor een shoot… Ben benieuwd hoe ze zijn geworden. 18 september kunnen we ze bekijken…

Welkom Loesje!!

Hier vanaf nu 2 weken vrij, heerlijk!!

Tijgertje leuk he zo’n foto shoot, wij ook 2 x gedaan met S. Zijn geen dure foto’s maar uit de praktijk blijkt toch weer dat ik vaak meer koop dan dat ik van plan was. Dus voorlopig geen fotoshoot meer :oops:

@ Mimi

Foto’s zijn inderdaad niet duur, maar ik koop er ook meer dan nodig. Maar we hebben nog baby foto’s hangen, dus nu kan ik ze vervangen voor wat oudere foto’s.

Leuk zo’n fotoshoot!

Hoe gaat het bij jullie dames?

Kriebelt het al bij sommige om te testen?

Ik heb maar even mn banner aangepast…

en dan maar een cyclus van 38 dagen gedaan… haha…

Ik denk dat ik ga beginnen met temperaturen…

Misschien kan ik me dan bedwingen om telkens testjes te kopen… haha

Ik heb nu al netseldrang en ben niet eens zwanger, heb net vrijwillig na een lange dag werken de keuken staan poetsen, opgeruimd de was gedaan en de kast opgeruimd… :think: en ik ben geeeen poetser :clap: hahah:)