Augustus / september 2012 stoppers

@ Sennapen Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!

Heb je al een test gedaan of wacht je echt tot zondag ?

@ Jojo tempen is wel goedkoper dan al die testjes hahaha

@ Elintjuh Misschien een voorteken dat het deze maand raak is.

Of het komt door het mooie weer dat je meer energie hebt…

Ik zou de 14e mogen testen, maar heb nog niet eens testen in huis :oops:

Thanx tijger :inlove:

Vanochtend getest en ik ga de stoppers verlaten, diegene die ik heb FACEBOOK, HYVES heb graag mondje dicht daar, ik wacht daar tot de hopelijk goede echo :pray:

Jaaa! Sennapen gefeliciteerd! Wat een mooi kado zeg! Ik ga je volgen:-) in welk forum ga je verder schrijven?

:-*

Jaaa! Sennapen gefeliciteerd! Wat een mooi kado zeg! Ik ga je volgen:-) in welk forum ga je verder schrijven?

Bij de meimama,s bij de maandtopics, maar ik weet niet de precieze dag van de maand, dus misschien dat ik nog ff wacht met een tikker.

Sennapen: gefeliciteerd!!! Leuk zeg!! :inlove:

Dankjewel Jojo :inlove: , ik hoop dat voor jou de volgende ronde ook vruchtbaar is! :pray:

Sennapen Gefeliciteerd !!! Wat een leuk ( iets verlaat) verjaardagscadeau !!

Geniet ervan meis !!

Nu hopen dat er snel meer volgen, kunnen als groep over naar meimama’s :wink:

Van harte gefeliciteerd Sennapen!! En ook nog met je verjaardag!

Hier vanmorgen nog een testje gedaan, weer negatief ( eigenlijk wist ik het wel, maar word zo onzeker omdat ik ook niet ongesteld word).

Cyclus duurt vandaag 35 dagen :? Ben bang dat ik dezelfde cyclus hou als tijdens de Mirena, en dat is dus 6 weken :shock: …

Nogmaals gefeliciteerd Sanne! :inlove:

Hier alles rustig… Deze week weer begonnen met werken na een lange vakantie, dus de aandacht is iets verschoven naar andere dingen, vind ik wel fijn. Denk overigens dat het deze ronde niet raak is, want ik heb echt 0,0 last van kwaaltjes ofzo.

Over een weekje testen, ik heb er al twee in huis. :slight_smile:

Thanx meiden, ik hoop van harte dat jullie allemaal volgen, gezellig! :inlove:

Geen kwaaltjes hoeft niet perse wat te betekenen he.

Mimi :hug: wat vervelend dat ie nog steeds negatief is, welke testen gebruik jij

Tijger hoest met je hond?

Spannend D. ben erg benieuwd of het ook wat wordt. Wanneer ga jij testen Tijger?

breek even in

Jaaahhhh Sanne!! :dance: Gefeliciteerd! :mrgreen:

breekt weer uit

Ik moest trouwens vanavond wel enorm hard huilen bij ‘Mijn vader is de beste’. Niet bepaald een emotioneel programma, maar ik vond het zo erg voor de mensen die níet wonnen :oops: Misschien toch een tikje labiel :angel:

@Sennapen ik gebruik sensitest testen. Maar testen direct overduidelijk negatief.

Hier nu bbq plus vuurkorf met de straat. Aan de sangria en sigaretten (toch een voordeeitje van negatieve testen)

vandaag eindelijk menstruatie afgelopen dus wij kunnen aan de klus.

ik ben zo benieuwd hoe ik reageer zonder al die hormonen… ik voel me wel al anders… vrolijker positiever maar of dat met het stoppen van de pil te maken heeft… ach in iedergeval een voordeel voor lief;) ben ik ook wat leuker haha

@mimi82 wrote:

@Sennapen ik gebruik sensitest testen. Maar testen direct overduidelijk negatief.

Hier nu bbq plus vuurkorf met de straat. Aan de sangria en sigaretten (toch een voordeeitje van negatieve testen)

sigaretten??? :naughty: :naughty:

Ja Lin… Nog steeds sigaretten als het gezellig is! :oops: , haha

Maar gisteren opgerookt en het pakje demonstratief in de voorkorf gegooid…

Arghhh, heb ik nu gewoon precies hetzelfde als bij S he… Na een dikke week negatief testen, ook gister morgen, pakte ik vannacht toen ik op bed ging de test van gisterochtend uit de prullenbak…

En daar zit nu wel een extra streepje bij, een lichte maar wel een streepje!

Heb op de andere 2 testen van eerder deze week gekeken en daar staat het echt niet op!

Had dit bij S net zo, alleen toen was de test al 24 u oud, nu zo’n 15u dus absoluut niet meer betrouwbaar ik weet het, maar wel apart.

Heb geen testen meer, dus zo maar ff bestellen en morgen weer testen!

Bij S was het na 2 dagen overduidelijk!! :lol:

Als ik nu toch een test had liggen was ik hem komen brengen! Spannend man! :pray:

Ooh mimi, wat spannend!