Augustus / september 2012 stoppers

Lin :-*

Ohh mimi spannend! Wie weet is het toch raak!

Ik denk nu steeds na het klussen… Mischien hebben we net een kindje gemaakt… Erg vervelend van mezelf! :eh:

Ohh mimi spannend! Wie weet is het toch raak!

Ik denk nu steeds na het klussen… Mischien hebben we net een kindje gemaakt… Erg vervelend van mezelf! :eh:

Haha Elintjuh, blijf je ook liggen na de tijd? :wink: Datzou ik geloof ik pas denken rond mijn vruchtbare periode :lol: , maar ik snap het wel! :dance:

Mimi, je houdt het wel spannend zeg :pray: Ga je nu weer dezelfde testen bestellen?

Mariiyelle bedankt :inlove: :dance:

Ja zeker spannend! Ja was wel weer van plan sensitest te bestellen of heb je een andere suggestie?

Ik wil geen bakje waar ik eerst urine in op moet vangen hoor! Dat vind ik zo vies.

Dat blijven liggen na het vrijen dat hoeft niet echt. Het vergroot de kans op blaasontsteking ( heb ik al 3 x gehad :? ) en de snelste die zijn toch allang weg op het moment dat jij op gaat staan, gaat plassen en douchen.

Nee moet jij weten joh :lol:

Ik doe een wel in een bakje opvangen omdat ik bang ben anders niet goed te stralen :lol:

Is dat niet nodig??? Heb ik wel bij beide keren gedaan :shifty: :mrgreen:

Nee is echt niet nodig, maar er zijn veel meer mensen hoor die dat zeggen. Bij S heb ik het ook niet gedaan, omdat ik toen daarvoor al 3 x blaasonst. gehad heb.

HA heeft me toen aangeraden om direct na die tijd goed uit te plassen.

Nooit meer last gehad.

:think: Toch morgen maar kopen. Bij Sensitest kan je niet in het weekend bestellen, de bestelling wordt dan maandag verwerkt, dus heb ik het dan dus pas dinsdagmiddag in huis.

Oke, nou weer wat nieuws geleerd.

Ja das irritant he van het weekend, hier wordt ook nooit op maandag geleverd. Idd dan maar ff naar de winkel.

Welke van Sensitest heb je ?

Ik heb bij F. de dipsticks gebruikt, maar twijfel nu tussen dipstick en midstream.

Sennapen, kan je het al een beetje bevatten dat je zwanger bent ??

Ik heb het gevoel dat het niet raak is deze keer :oops:

Nu had ik midstream maar zag dat het qua gevoeligheid niets uit maakt.

Blaasontsteking, praat me er niet van. Ik heb het drie keer per jaar ofzo, heel naar, dus plas ook altijd meteen uit na seks. Afgelopen maand niet, omdat dat werd aangeraden inderdaad. Ik ben zó volgzaam he :angel:

Tijgertje: hier ook het gevoel dat het niet raak is, misschien gaan we dan samen naar de junimama’s. :slight_smile:

Had vanmorgen en vanmiddag twee druppels lichtroze afscheiding, geen idee wat dat nu weer was.

Jaa haha ik bevat het wel hoor… Er gebeurd van alles in het lijf en ben echt heel fel alweer dus dat zit hopelijk allemaal goed, ml begint nu al over alvast een bedje in het andere huis haha :lol:

Wat is dat toch met die vrouwen als ze zwanger zijn, op hol geslagen hormonen omg niet normaal. Dat is meteen al raak

Toch blijf ik voor jullie duimen hoor tijger en D. je weet het nooit :thumbup: :thumbdown: :pray:

Ik dacht ook dat je moest blijven liggen! Benen oplaten tillen door lief… Altijd al eens willen doen haha :wink:

Tijgertje en d wanneer mogen/kunnen jullie testen?

Junimama lijkt me leuk! Ben zelf ook van juni maar juli augustus en.september mag ook :wink:

Ik heb echt het gevoel dat mijn hormonen ook veranderen voel me anders dan met de pil…

Ik dacht ook dat je moest blijven liggen! Benen oplaten tillen door lief… Altijd al eens willen doen haha :wink:

Tijgertje en d wanneer mogen/kunnen jullie testen?

Junimama lijkt me leuk! Ben zelf ook van juni maar juli augustus en.september mag ook :wink:

Ik heb echt het gevoel dat mijn hormonen ook veranderen voel me anders dan met de pil…

@ Elintjuh je lichaam reageerd ook iets anders omdat het altijd gewenst was aan de pil.

Ik ga ervan dat ik niet zwanger ben, is de test wel positief, dan ben ik superblij !

Ik heb vanavond toch maar testen besteld.

14 sep zou ik ongi moeten worden als ik een cyclus van 28 dagen aan hou, dus dan zou ik ook gaan testen…

@sennapen: gefeliciteerd!!!

Ik heb ook de midstream testen van sensitest. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen teste ik daar 3 dagen voor mn nod al duidelijk positief op. Ik ben ook niet zo van in een potje piesen :wink: Had de vorige keer ook nog ff kruidvat testen gekocht (niks zo leuk als testen als je weet dat i positief gaat worden) maar dat vond ik irritant, maar goed, kruidvat heeft iedereen wel in de buurt en sensitest moet je idd op wachten. Heb er inmiddels al weer 6 klaar staan.

Mijn ongi is weg en ik verwacht dat ik begin volgende week mn ei heb. Hoop dat het ook echt zo is, ben net een week met de pil gestopt, dus das altijd ff afwachten.

We waren dit weekend gaan zwemmen en zag een hoogzwangere vrouw aan de kant zitten. Toen dacht ik wel ff oef, dat gaan we dan natuurlijk ook weer krijgen (ik ben niet zo heel goed in zwanger zijn, veel last van bi en ben klein en krijg grote baby’s dus ben in no time formaat walrus). Maar goed, ben ook op kraamvisite geweest en zo’n klein babietje erbij lijkt me zoo geweldig. Dochterlief wil ook heel graag nog een zusje (maar broertje is ook goed hoor mam). En dat mn kinderen 9 maanden niks aan hun moeder hebben compenseert wel weer met dat leuke brusje toch :wink:

Maandagochtend best lastig om een drogist te vinden die open is. De Trekpleister gelukkig!

Alleen geen digitale CB op voorraad ( helaas, want als het positief is, vind ik het wel leuk om nog zo’n 1 te doen) Na ja kan later wel halen, want 2 x in 1 maand raak is te mooi om waar te zijn.

Moet eigenlijk nog niet plassen, maar ik ga toch, ben te nieuwsgierig…

Joehoeeeeeee!!! Ook hier nog even een felicitatie!!! :inlove: :dance: :inlove:

En nu duimen draaien de komende weken! :pray: