Jaaaaa! Gefeliciteeerd mimi! :inlove:
echt leuk hoor allemaal mei mama,s heerlijk
en Loesje thanx :inlove:
Mimi gefeliciteerd !!
Hij is duidelijk genoeg hoor !
Jaa Mimi gefeliciteerd! Vruchtbare maand hier
Ik heb een tijdschrift special zwanger echt een leuk blad… Met daarin van week tot week hoe je kindje groeit en wat jij waarschijnlijk voelt e.d echt leuk
Jaa Mimi gefeliciteerd! Vruchtbare maand hier
Ik heb een tijdschrift special zwanger echt een leuk blad… Met daarin van week tot week hoe je kindje groeit en wat jij waarschijnlijk voelt e.d echt leuk
Dank jullie wel allemaal! :lol:
Zonet maar ff aanmeldformulier van de verloskundige praktijk ingevuld.
Ben benieuwd wanneer de 1e afspraak is!
Elintjuh, Al jouw berichten worden 2 en soms 3 x geplaatst, enig idee hoe dat kan?
Ik denk door mijn telefoon… Erg vervelend!
O, ja had ik laatst ook idd, best irritant!
ben ook benieuwd mimi, op welke datum kom jij nu uit?
Gefeliciteerd mimi!!
Nu nog hopen op de andere:)
Gaan jullie nu dit topic verlaten of blijven jullie nog meelezen?
Ik ga proberen mee te blijven lezen!! Ik verwacht dat ik nu ook op zo’n 4 weken zit. Maar gezien mijn 1e dag laatste menstruatie zullen ze rekenen va 4 aug. Dus we zullen zien
Nee ik blijf volgen totdat iedereen zqanger is
Haha oke gezellig;) dan kunnen jullie hier ook lekker klagen over kwaaltjes hahah of juist de leuke dingen!!
Ja hoor, twnminste als jullie dat nier vervelend vinden
Haha ik niet ! Vind het juist wel leuk om te lezen…
Had trouwens telkens geen medling gekregen en moest ineen 2 blz terug lezen haha
Oke nou ik voel me wel zwanger hoor, last van borsten, buik, zijkant buik, mijn tandvlees doet au, wist echt niet dat dat er ook bijhoorde, heb net al een lading positiekleding besteld, heb de eerste echo op 27 sept dus dat is best snel
Ik moet huilen van alle mooie berichten hier :inlove: Ook al een stuk meer meimama’s erbij, zo fijn allemaal! Ik ga keihard duimen dat alles goed blijft gaan
Aaah wat lief d :inlove:
Mimi en Sennapen: gefeliciteerd!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Voor de rest zwaai ik even, houd niet alles even goed bij en zit nu op het wachtbankje.
Ik vindt het ook leuk om te lezen hoe het de zwangere dames vergaat!