Augustus / september 2012 stoppers

Het is mijn intentie ook zeker om hier te blijven schrijven!

Heb eigenlijk vrij, 2 weken, maar ga vanaaf wel werken (voorbereiden inventariseren) kan ik mooi uren sprokkelen, voor na mijn verlof :wink: haha.

Vanmiddag moeder en zusje op visite gehad, had er erg veel moeite mee, maar heb niets gezegd!

Zusje gaat 2 oktober voor 11 weken naar Suriname dus die krijgt het voor die tijd echt nog wel te horen, maar hoop stiekem dan al met een echo te kunnen komen. Ze hebben me vandaag, wordt vast morgen!

Geen probleem is S op de creche en ik ga ff aan de taarten freubel en lekker bijslapen. Dus kan hun dan ook rustig te woord staan.

D :-* .

Wie is nu de volgende die mag testen??

Mimi: lijkt mij ook erg moeilijk om niks te zeggen haha!

Jemig 11 weken?!?! Vakantie of?!

Ik denk dat ik pas weer als laatste benā€¦

Vandaag is mn ongi pas gestoptā€¦ Pff een week!!

Normaal duurt t maar 3/4 dagenā€¦

Was afzien voor onsā€¦

Ik heb uitgerekendā€¦ 38 dagen dus pas 2e week oktoberā€¦

Vind t zo leuk voor jullie! Kan niet wachtwn tot wij ook goed nieuws hebben!

Ze gaat vrijwilligerswerk daar doen 9 weken, en de laatste 2 weken (begin dec) komen mijn ouders naar curacao en aruba, en zij dus ook en hebben ze daar nog 2 weken echt vakantie.

Heeft ze nu niet gehad, want vrijwilligerswerk doen is duur! Alleen verblijf, ned.organisatie en onderdak kost al 1500 euro.

Dan komt je vliegticket ( ook zoiets ) en je verblijf daar er ook nog overheen.

Dus ze heeft de hele vakantie gewerkt. Maar ze straks straks wel een enorme ervaring rijker!

Wat geweldig zeg!! Wat gaat ze doen voor vrijwilligerswerk als ik vragen mag?!

Lijkt me wel een geweldige ervaring inderdaad!

Gaat ze alleen of met meer mensen?!

Volgens mij zijn Tijgertje en ik de volgenden om te testen. Tijgertje vrijdag, ik zaterdag. Later meer, nu spitsuur thuis. :-*

@ Mimi Wat goed van je dat je nog niks gezegd hebt.

Ik kan dat niet hoor. 2 dagen na mijn positieve test heb ik het al aan mijn ouders verteld. Met 7 weken hadden we een echo en toen heb ik het aan iedereen verteld.

Ik mag inderdaad vrijdag al testen :pray:

Willen jullie ( alle august- stoppers) weten wat het geslacht van het kindje is bij de 20 weken echo ??

Ja maar we houden her wel geheim :lol:

Ik nietā€¦ Ik kan mijn mond niet houdenā€¦ Iedrreen weet ook dat we bezig zijn met proberenā€¦ Ook namen heb ik al verteld dus geslacht wil ik niet weten anders is niks een verassing meerā€¦ Jij?

@Sennapen wrote:

Hier ook zo. Maar wil weer rond 18 weken zwangerschap een 3d echo maken. Dus hopenlijk weten we het eerder.

En geheim hebben we het ook bij Siem gehouden dus dit keer weer :inlove: (naja eerst een positieve test haha)

Hahaha, is ook best lastig omdat ze je gaan uithoren, maar dan blijft hetntoch wat een verassing voor familie en zeker de namen gaan we nier verellen. Verder maakt het me echt!!! Niet uit wat we krijgen als het maar gezond is echt waar :slight_smile:

@Mutsie86 wrote:

@Sennapen wrote:

Hier ook zo. Maar wil weer rond 18 weken zwangerschap een 3d echo maken. Dus hopenlijk weten we het eerder.

En geheim hebben we het ook bij Siem gehouden dus dit keer weer :inlove: (naja eerst een positieve test haha)

Haha jaaa dat weet ik nog wel :inlove: ā€¦ Ach heeft wel iets speciaals

Ow en ik wil het weten omdat we dan misschien nog over de naam moeten nadenken en omdat het eerste. Pakje dan chr jongens of meisjesachtig is.

Wij willen het absoluut weten. Vind het fijn om gericht bezig te kunnen zijn met de naam, de kleertjes, de kamer etc. Hoewel dat kamertje pas in een later stadium zal zijn, want beebje komt eerst bij ons op de kamer. Bovendien heb ik nog stapels jongenskleding natuurlijk, wil graag weten of dat bewaard moet of niet. Overigens houden we het wel geheim. :slight_smile:

Maakt ons ook niets uit wat het zou worden. Een jongetje zou supergaaf zijn! Jongetjes zijn stoer en knap, en aanbidden hun mama een leven lang, enzo. Maar een meisje lijkt me ook wauw. Met mijn blonde haar en de helblauwe ogen van Vriendje, wat een stoot zal dat zijn. Hoe dan ook ben ik ervan overtuigd dat ons kind een heerlijk kind zal zijn, daar zal het geslacht geen afbreuk aan doen, zeg maar.

Ik ben moe trouwens, niet normaal. De wekker gaat sinds vorige week weer vier dagen per week om 5.45. Daā€™s best vroeg hoor. 8)

Wij willen het tot nu toe ook wetenā€¦

Maar als 1 vd 2 zegt het toch niet te willen weten dan mag de ander t ook niet weten hahaā€¦

Iedereen mag t dan ook wetenā€¦ Alleen de naam blijft geheim;)

Behalve hier natuurlijk hahahā€¦

Ik wilde het bij Fleur ook niet weten, maar vriendlief wilde het wel. Vond hij makkelijker qua naam, kleertjes enzo. De vrouw die de 20 weken echo deed zei dat ze het aan allebei vertelde of anders niet. Dus toen wist ik het ook ( ik had het tijdens de echo al gezien dat het een meisje was) Dus na alled gecontroleerd te hebben ging ze nog even naar het geslacht kijken en toen werd het dus een meisje. Namen hebben we wel geheim gehouden en het geslacht ook voor iedereen.

We hebben vanaf het begin van de zwangerschap iedere keer in hij vorm gepraat als we het over de baby hadden en dat hebben we volgehouden tot de bevalling.

Ik wil het nu eigenlijk ook niet weten, maar vind het wel makkelijk. Ook omdat we natuurlijk veel spullen van Fleur hebben( of we dat dan weer kunnen gebruiken of niet) Maar de naam en geslacht blijft geheim tot aan de bevallingā€¦

Hmmm weet niet wat het is. Gisteren om half 6 beneden. Nu om kwart voor 5. Kan gewoon echt niet meer slapen. Dus nu maar tv kijkenā€¦ En straks nog maar ff proberenā€¦

Wij willen het ook weten en iedereen mag het van ons weten ook. Wij denken nl. dat het voor de rest niet uitmaakt wat het geslacht is en ze het ook niet spannend vinden. Het maakt mij zelf nl ook geen ā€œpiepā€ uit of het geslacht van het kindje van vrienden nou een jongen of een meisje is. Das volgens mij alleen voor jezelf spannend.

Nu hebben wij van beide 1 en hebben na mn dochter de roze muur in de kinderkamer zilver gemaakt en dat houden we nu ook bij een meisje zo. Het enige wat we zouden veranderen is dat we de groene mandjes zouden vervangen door roze, maar die hebben we zo her en der door het huis ook al staan. En dan is het alleen de dozen met kleding van zolder halen en van het goede geslacht houden en die van het andere geslacht kan naar vrienden. Hier gaat de grote verhuizing komen dat wij naar zolder gaan en beide kinderen een kamertje opschuiven.

Naam houden we wel geheim, vind het niet leuk als ze dat al weten en heb al helemaal geen zin om een vlakke ā€œo wel leukā€ te horen als ik hoogzwanger ben. Wat ze er erna van vinden maakt me niet uit, want heet hij/zij al zo.

Wij hebben de vorige keer met 17 weken een geslachtsecho gedaan, zodat mijn dochter ook een keer met de echo mee kon en we zelf al reuze nieuwsgierig waren en gaan dat nu denk ik ook doen. Met de 20 weken echo nemen we ze niet mee, maar naar zoā€™n geslachtsecho wel.

WEij houden het geheim omdat mijn moeder het geslacht niet wil weten. Dat respecteren we en aan de ene kant vond ik het wel erg leuk. Mensen proberen te raden of proberen een reactie uit te lokken :lol: Heel veel mensen waren toch wel erg benieuwd, omdat ze me meer een jongensmama vonden. Ze hadden nog gelijk ook :mrgreen:

Heb me maar 1 keer verpraat tegen iemand.

En ik hoop heel stiekem weer op een jongen. Zo dat lijkt me gaaf, twee zonen :inlove: (misschien wel 3 of 4ā€¦ maar eerst de tweede :lol: )

Spannend D en tijgertjuh :pray: Ik mag een weekje later gaan testen.

Mutsie gefeliciteerd met je verjaardag :inlove:

Ik zie mezelf ook wel als jongens mama, in mijn man zijn familie zijn het vooral boys, dus misschien gaan we er ook wel een beetje vanuit, hoe dan ook het maakt me niets uit. Mijn moeder wilde het trouwens ook niet weten, maar de rest at idd constant te vagen, iedereen verwachte bij ons trouwens een meisje :lol: Dus ook wij goed verorgen gehouden hihi.

Mimi, herkenbaar, slapen is hier ook een drama, nu al.

Loesje, je hebt helemaal gelijk, ik vind het wel leuk om te horen van een ander maar veder heb ik zooets boeiend, mijn vriendin is ook zwNger en die weten het niet, dat vind ik dan wel weer leuk als je het aan het eind hoort.

Ik heb ook wel aardig wat bewaard, maar goed, ik zie wel hoor wat nog mooi is en wat niet, kindje mag ook wel wat nieuws als het een jongetje wordt. Misschien het eerste pakje wel hetzelfde, maar misschien denk ik straks och mens ooi die troep weg :lol:

Wij willen het niet weten. We wisten het bij S ook niet. 90% dacht een meisje omdat ik meer een meisjes mama ben, haha.

S is toch echt een jongen :inlove: En wat ben ik gek op hem!

Nog een jongen zou ik net zoveel van houden, maar stiekem hoop ik toch ook wel op een meisje.

En het zal me niets verbazen aangezien ik 2 weken geleden gedroomd had.

Hier een enorm opgeblazen gevoel en menstruatie achtige pijn onderin mijn buik.

Verder is mijn humeur al aardig aangestast, haha nou ja ben erg prikkelbaar.

En mijn geur merk ik direct al weer is erg sterk! Vind alles stinken :lol:

Mutsie, ben je jarig?? Gefeliciteerd en een fijne dag!!