Ik zou ook echt graag een jongen willen… Zo’n stoer binkie! Haha
Willen er tot nu toe nog steeds maar1 dus… Maar een meid is ook welkom! Tis allebei welkon
Mutsie gefeliciteerd!! :**:
Sorry weer dubbel :oops:
@mimi82 wrote:
Hmmm weet niet wat het is. Gisteren om half 6 beneden. Nu om kwart voor 5. Kan gewoon echt niet meer slapen. Dus nu maar tv kijken… En straks nog maar ff proberen…
Dit had ik trouwens ook heel erg bij Siem. Zat soms 4 uur al beneden, vreselijk!
haha ja dank jullie wel meiden! Ben idd jarig vandaag, 26 jaar geworden. :thumbup: :dance:
Ouwe bok :lol: :inlove:
@mutsie: gefeliciteerd jong broekie
Net mn ha aan de telefoon gehad, schilklierwaardes zijn helemaal niet goed. En helaas een te langzaam werkende schildklier zorgt voor slecht zwanger worden en veel meer kans op miskramen Voordat ik van 2e zwanger werd was ik net goed ingesteld en nu moet ik nog van 11 naar 1 :shock: Heb zelf maar voorgesteld om de medicijnen nog wat meer op te hogen dan ze voorstelde en als ik over 6 weken niet een heel stuk betere waardes heb dan wil ik naar de endocrinoloog/internist. Echt balen, zijn we er net uit dat we er voor gaan komt dit weer. Vandaag ook van onze secretaresse (die net ontslagen is) te horen gekregen dat ik niet bang voor mn baan hoefde te zijn. Das dan wel weer een grote opluchting, maar nu hopelijk snel mn waardes goed :?
MUTSIE Gefeliciteerd met je verjaardag !!
LOESJE Wat balen dat je nu nog niet voor een derde kan gaan ivm schildklier…
Wel goed nieuws dat je je baan mag houden !
Dat is dan al een zorg minder.
Jaaa mijn testen zijn vandaag binnen gekomen…
Nog 3 daagjes en dan weet ik of ik ook een meimama word…
De dames die al zwanger zijn ;
Doen jullie ook mee aan Moeders voor Moeders ??
Vanavond getest met een test die ik nog had liggen.
Hij was negatief…
Maar was zo misselijk met het eten koken en dat had ik bij Fleur ook…
Spannend dan nog de konende 3 dagen! Hoop dat het raak is
Te vroeg kan hoorntijger, zegt nog niets :hug:
Ik weet ook dat het te vroeg kan, maar was nu nieuwsgierig :oops:
Als ik niet ongi word, ga ik zondag weer testen. Dan is Raim ook thuis.
Mocht het positief zijn ( dan heeft het voor ons ook kleine betekenis, dan zou mijn schoonmoeder jarig zijn ) :oops:
Datnzou wel heel leuk zijn , jou man heeft een bijzondere naam, is hij oospronkelijk niet nederlands?
Ik ga ook pas testen als ik niet ongesteld word zaterdag. Mogelijk dat ik de test dan uitstel tot na het weekend. Vind het zo zonde om za-ochtend te testen, en dan za-middag te gaan menstrueren. Dan wacht ik liever tot ik zeker weet dat er geen menstruatie komt. Heb voor mezelf al besloten dat het niet raak is deze ronde, dus sta ook niet te springen om een test te doen.
Tijgertje: ik denk wel dat ik mee ga doen aan MvM. Hopen dat het een beetje discreet kan, want mijn zus rijdt langs mijn huis elke dag, en ik wil echt wachten tot aan 13 weken met vertellen :shifty:
Mutsie: nog gefeliciteerd! :-*
@ Sennapen Mijn man is Nederlands, komt uit De Bilt.
Zijn volledige naam is Raimond. :mrgreen:
@ D. Zou mooi zijn als de kannen een beetje discreet kunnen. Ik heb " het geluk" dat we ze zelf mogen halen en brengen op een depot. Dat depot lugt ook niet zo in het zicht…
Hier ontzettend last van mijn rug en dat is toch wel last met een dreumes van 1,5 jaar…
Lekker bezig sen, een afkorting dus, ik vond het al zo,n aparte naam joh. Sorry hoor :lol:
D. Snap dat ook eel, beetje indekken is ook veilig. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Mvm kan vanaf 6 weken, als ik het doe wil ik ook wel een beetje discretien eigenlijk. Weet het nog niet, hier in de omgeving hoeven ze het van mij ook nog niet te weten, pas na een goede of de termijnnecho.
Meiden, ik ga roan weer naar de peuter brengen hihi, kijken hoe het vandaag gaat , dan stemmen, huisje toe en boodschappen doen.
Ik voel me echt zo een muts :oops: Vanmorgen naar de therapeut geweest, waar ik EMDR krijg ivm onverwerkte rouw (van mijn beide ouders). Is echt heel erg zwaar en heftig en emotioneel, etc. Ook nog door de regen gefietst, ik voelde me aardig rot toen ik thuis kwam. Maak ik de grootste fout ooit door te gaan testen, zucht. Vond dat ik wel iets leuks kon gebruiken. Natúúrlijk was de test negatief, en nu baal ik nog meer van mezelf dat ik geld heb weg gegooid. :doh:
Ik zit nu dus maar de snoeppot leeg te eten. :roll:
Tijgertje: ik ga eens kijken naar zo’n depot van MvM. Dat klinkt goed.
Zet die snoeppot es weg :hug: :-*
Meid, ik snap je teleurstelling wel, zeker na je emotionele ochtend. Kop op meid, je bent ook nog vroeg met testen he… Ik blijf voor je duimen
D. :hug: Idd Snoeppot weg zetten!! :lol: En je bent nog veel te vroeg met testen idd logisch dat ie negatief is! Blijf hopen, neem een voorbeeld aan mij Heb ook weer ruim een week negatief getest en dan ineens tóch positief!
Daarbij heb jij en ook tijger niet getest met ochtendurine, en als je dan toch zo vroeg test dan moet je echt met ochtendurine doen!
Hier bezig met babietjes van fondant maken met een roze en blauwe luier, en zo wil ik het icm cupcakes vertellen aan mijn ouders (denk ik)
S ligt heerlijk op bed dus ook zo de rommelkamer aanpakken! Uiteindelijk moet dat toch echt de kamer worden van S!
Thanks meiden :-*
De teleurstelling is met name omdat ik me niet in kon houden, dat die test negatief was vind ik niet zo gek.
Wij gaan zo naar de tandarts, huuuhhh :shifty:
Leuk idee mimi, misschien ga ik ook wel zoiets doen!