D :hug: :hug: En Tijgertjuh :hug: :hug: Hoop voor jullie dat het gewoon nog te vroeg is om te testen.
Bij deze mijn ‘baby’ om het aan mijn ouders te vertellen…
Vind ze niet zo mooi, er zitten best wat oneffenheden in, maar dit zijn de 1e 2 die ik gemaakt heb.
Wauw!!! 8) wat gaaf zeg! Wat origineel!!
Wtf, ik heb hier een mimi-verhaal! De test die negatief was vandaag… had ik in de badkamer laten liggen, en vanmiddag was daar een streepje te zien! :shock: Heeeeeeeeel licht, op de foto niet zichtbaar, maar echt: er staat een streep.
WTF! :shock:
Jaa D dan is het toch raak?!!
D :shock: Digitale halen
Haha mimi-verhaal :lol: . Morgen met ochtend urine testen!!
Het mimi vehaal heeft wel een positief einde, hoe tof is dat. :mrgreen: zou wel heeeel leuk zijn, geote groep wordt het hooe :inlove:
Ik test morgenochtend weer.
Nu even stemmen hoor.
wtf, echt :shifty:
Haha mimi-verhaal :lol: . Morgen met ochtend urine testen!!
Hehe mimi, je valt in herhaling :lol:
@ Mimi wat leuk dat die baby’s !!
@ D. Misschien te lang laten liggen de test ?
Morgenochtend nog een keer testen met ochtendurine.
Ik ga alvast voor je duimen dat je een mooie positieve test krijgt
Ik heb gisteravond getest en inderdaad niet met ochtend urine. De test kan je 4 dagen voor je nod doen… Ik wacht nu heel braaf tot zondag :liar:
Kan dat, dat die test hcg aangeeft doordat hij te lang blijft liggen?
Ik heb altijd geleerd dat een streep, hoe dun/licht ook een teken is dat er hcg is. Drie dagen voor mijn NOD verwacht ik geen knalstreep te zien, hopelijk dat-ie per dag wat donkerder wordt.
In herhaling… Best apart 10 minuten na elkaar en dat ik ook al zo lang niet meer op de site geweest ben :think: Blijft apart met de telefoon :lol:
D. Ik had al 3 testen negatief, toen ik zaterdagochtend dus de 4e negatief testte. 's Avonds trok mijn gevoel mij toch naar de prullebak en ja hoor een streepje… 15 u later dus ( Bij S was het zo’n 28 u later en 2 dagen erna ook sirect een streep!)
Heb dus vergeleken met de andere testen, alles bleef echt spierwit, behalve de CB die ik als allereerste had gedaan zat ineens ook een streepje, maar die vertrouw ik echt niet aangezien die echt een week ervoor was.
Tuurlijk zeggen de testen dat je ze na 1 uur (ofzo?) niet meer mag aflezen, maar het is best apart dat ik bij beide zwangerschappen uren later toch een streepje heb en het 2 dagen later hartstikke positief is!
Ik zou zeggen mijn duimen draaien voor jou voor morgen!
Zo he D, spannend! Ik duim voor je!
Lijkt wel of de ermee na de andere juli en augustus stopper zwanger wordt :lol:
D!!! Zo begon het ook bij Siem :inlove: Zag eerst ook niets 's avonds. Ochtend erna een hele lichte tweede streep. Oh ik heb goede hoop voor je!
Ik hoop het zo mimi… De volgende zal ik niet zijn, maar wil wel graag volgen
Heb me voorgenomen om volgende week vrijdag te testen, dan zijn we 10 jaar samen. Al is dat wel voor mijn nod, en daar ben ik niet zo van…
Heb wel een paar mooie positieve ovutesten gehad, de eerste zaterdagavond, toen zondag nog. En zaterdag en zondag geklust… Dus daar kan het niet An liggen, plus dat ik makkelijk zwanger wordt, en je na een bevalling makkelijker zwanger wordt… Nou ja alles bij elkaar opgeteld moet het gewoon raak zijn :mrgreen: want dan ben ik ook nog eens uitgerekend vlak voor Quincy haar geboortedag…
Oh sorry voor mijn hele verhaal in jullie topic :shifty:
@Mutsie86 wrote:
D!!! Zo begon het ook bij Siem :inlove: Zag eerst ook niets 's avonds. Ochtend erna een hele lichte tweede streep. Oh ik heb goede hoop voor je!
Wanneer ga jij testen muts?
@Amy82 wrote:
Ik hoop het zo mimi… De volgende zal ik niet zijn, maar wil wel graag volgen
Heb me voorgenomen om volgende week vrijdag te testen, dan zijn we 10 jaar samen. Al is dat wel voor mijn nod, en daar ben ik niet zo van…
Heb wel een paar mooie positieve ovutesten gehad, de eerste zaterdagavond, toen zondag nog. En zaterdag en zondag geklust… Dus daar kan het niet An liggen, plus dat ik makkelijk zwanger wordt, en je na een bevalling makkelijker zwanger wordt… Nou ja alles bij elkaar opgeteld moet het gewoon raak zijn :mrgreen: want dan ben ik ook nog eens uitgerekend vlak voor Quincy haar geboortedag…
Oh sorry voor mijn hele verhaal in jullie topic :shifty:
Geen probleem! Logisch toch dat je da meld, je leest en schrijft hier ook mee. Al wist ik je verhaal al wel :oops: . :hug: