Geeft niet Amy… Hopen dat het voor jullie ook snel lukt!
Net getest… hartstikke negatief. Echt, met de beste wil van de wereld geen streep te zien. Toch niet zwanger, denk ik dan.
Heb getest met de kv-testen (2 voor 5 euro), ik lees overal dat dat supertesten zijn, dus als er gisteren hcg was zou er nu ook iets moeten zijn, gezien het feit dat de hoeveelheid hcg verdubbelt per dag. Ik ga maar weer terug in de wachtstand: wachten op de mogelijke menstruatie.
Amy: ik duim heel hard voor je! :-*
Oh wat balen D… Hopelijk test jeover een paar dagen alsnog positief!
En hcg verdubbelt om de dag he, niet elke dag…
@Sennapen wrote:
@Mutsie86 wrote:D!!! Zo begon het ook bij Siem :inlove: Zag eerst ook niets 's avonds. Ochtend erna een hele lichte tweede streep. Oh ik heb goede hoop voor je!
Wanneer ga jij testen muts?
Niet dit weekend maar volgend week is pas mijn NOD. Weet niet precies wanneer er een eisprong is geweest. MAar denk wel afgelopen weekend zo aan de puisten te zien :lol:
Hoe voel je je?
Amy: ik ga duimen voor je! Onze Nod ligt dicht bij elkaar. En je mag zo vaak als je wilt je verhaal hier vertellen. :-*
D: Ohh toch negatief. :hug: Hmmzzz ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren bij jou.
Owww d :hug: :hug: , wat enorm balen nou zeg… Had toch wel een beetje goede hoop, nu dan toch maar wachten tot het weekend
Mutsie dat duurt nog wel ff dus, ik voel me wel ok, alleen ik slaap echt slecht, standaard 3,5 en half 7 wakker omdat ik moet plassen en dan moet ik weer in slaap komen, nouja het is niet anders. Gistermiddag voelde ik me even heel licht en wazig, waren net in de la place, liet zelfs een broodje vallen omdat het zolang duurdermpff, nouja medewerkster heeft me maar even geholpen gelukkig. Na het eten van een broodje ging het wel weer. Vind het wel erg spannend hoor of het wel goed zit, van ml mag ik daar niet mee bezig zijn en dat uitspreken vind dat toch wel lastig :roll: Je zietnvoorsl op zo,n forum als dit dat het wonderen zijn en dat het zo vaak misgaat… Nouja lekker positief he :oops:
Nou, vanmorgen voor de derde dag op rij bijna flauw gevallen. Bij J. had ik ook steeds plotselinge bloeddrukdalingen, dus qua kwaaltjes zou het nog kunnen. Ik weet het echt niet meer, we zien het dit weekend wel.
Ik zit me te vervelen op het werk. Ben niet geautoriseerd voor de schijf waar informatie op staat waar ik nodig mee aan de slag moet nu. Wachten tot die autorisatie er doorheen is dus. :roll:
Sennapen: ik denk dat die twijfels in het begin logisch zijn. Ik had ze ook, ik zal ze weer hebben. Het is zo frusterend dat je niets kan doen om je te verzekeren dat het goed zit. Geduld is het enige, als er iets mogelijk mis is met het vruchtje is dat nu al het geval, it’s out of your hands. Maar met jullie meiamama’s zal alles goed gaan, ik weet het zeker! :thumbup:
D. Ik vond de kruidvattesten ook altijd wel redelijk snel. Maar kan het gewoon niet zijn dat je ei iets later was??
@amy: hoop ook dat het snel raak mag zijn!
@sennapen: voortaan sultana oid in je tas stoppen zodat je altijd even snel wat kan eten. Lijkt me super vervelend als dat gevoel de hele tijd hebt.
@mutsie: spannend hoor, ik kan nooit wachten met testen tot mn NOD, ben veeeel te nieuwsgierig.
Ben met manlief in discussie of we wel of niet gaan proberen (begin volgende week ei dus we zullen moeten opschieten). Op zich is het beter als de ophoging van medicijnen iets meer tijd hebben om te werken, aan de andere kant word je toch niet zwanger als de waardes niet goed zijn. Heb zelf zoiets stel dat de waardes over een week wel goed zijn, dan zou innestelen dus wel kunnen, maar anders gebeurd het toch niet. Maar heb ik aan het eind van de maand zin in een teleurstelling, als dat nu al bijna zeker is…
Sennepen: oh jee met dat broodje. Moeten ze ook maar opschieten hoor Maar vervelend dat je soms zo draaierig bent. En de onzekerheid, hoort er ook bij. Is ook wel iets waar ik weer zo tegenop zie, de eerste spannende maanden. :shifty: Je ziet nog niets, je voelt nog niets… Komt goed :-*
D: jou klachten… Zou wel gaaf zijn zeg meteen de eerste keer zwanger en misschien nog van een meid ook :mrgreen: Heb je alweer getest?
Loesje: Wat een keuze zeg met je medicijnen en wat balen dat je nu weer omhoog moet. Ik kan ook nooit wachten tot de nod met testen :lol: Bij de MA teste ik met 3 weken en 4 dagen positief en bij Siem ook.
Nou ik snap er geen reet meer van maar volgens mij word ik ongesteld :think: Ruim een week te vroeg :think: Hebben we voor niets vorig weekend zo ons best gedaan :lol:
Goedemorgen!
D; balen zeg! Zou idd van het weekend nog een keertje testen!
Loesje; Lastige keuze! Veel succes met het maken ervan!
Bij mij ook onzekerheid hoor! Duurt nog zo verschrikkelijk lang 10 okt :? .
En nou heb ik best wel wat leuke dingen voor de boeg maar de dagen kruipen voorbij voor mijn gevoel! Juist mss wel omdat ik vakantie heb.
Dit weekend lekker niets, volgend weekend afscheidsfeestje zusje, 28 sept feestje oma want die wordt 80! Maar ja het liefste wil ik dat het morgen 10 oktober is.
Gelukkig ben ik (nog) niet misselijk ( maar dat ben ik bij S ook nauwelijks geweest alleen tijdens de bevalling). Wel beetje weeig gevoel en snel honger. Moet dus met regelmaat iets eten.
Afgelopen woensdag hebben we het aan mijn ouders en zusje verteld.
Zusje had al het vermoeden, en mijn moeder dacht door de baby’s dat het een tweeling zou worden, haha.
Blij dat ik geen geheim meer heb, dat kan ik echt niet richting mijn ouders, die zie ik bijna dagelijks.
Ook nog een mooie digitaletest uitgevoerd woensdag!
@ Loesje, ik zou het gewoon proberen. Zijn de waardes niet goed, ben je ook niet zwanger…
@ Mimi Mooie test en wat een leuke taart !
Vandaag de dag, tot nu toe ( dag is net begonnen) nog geen :evil:
Morgenmiddag middag feestje van vrienden. Hun zoontje word 1 jaar…
Loesje wat lastig zeg… doe wat je hart je ingeeft!
D: Hopen dat je toch nog een positieve test krijgt…
Mimi: Grappig dat ze al een vermoeden hadden…wie weet wordt het wel een tweeling;)
Mustie: Hopelijk blijft je mensturatie toch nog uit…
ik heb al 2 dagen last van hoofdpijn… :think: vanmiddag start ik met een nieuwe cursus vanuit werk dus ben erg benieuwd…
over een dag of 2 3 zou mijn ei moeten zijn… spannend! Droom nu wel erg veel over zwanger worden en zwanger zijn… mischien een voorgevoel?!
Test vanmorgen was weer negatief. Ik ben echt niet zwanger dus.
Mimi, wat een leuk taartje is dat geworden!
D: wat jammer! Volgende ronde hopelijk wel raak!!! :-*
Mimi: wat een mooie test :inlove: En een mooi taartje! Wat vertellen jullie het al vlot trouwens.
D: hmmz nu wachten dus maar tot je ongesteld word. :hug:
Tijger: spannend!!
Nou hier word ik echt ongesteld :roll: Buikpijn , lage rugpijn en al wat roods gespot. Damnn baal er van, had dit nog niet verwacht. Maar goed wel een nette cyclus dit keer, 26 dagen :dance:
Op naar de volgende ronde :thumbup:
D. Balen dat je test negatief is maar ook nog niet ongi.
:hug: voor de onzekerheid.
Mutsie :hug: Balen dat het niet raak is, maar wel netjes 26 dagen…
Hier ook nog geen ongi, maar ook nog geen kwaaltjes dat de ongi er aan komt
Wanneer wil je testen Tijgertje? Geen bloed is altijd goed nieuws!
D. Idd balen! :hug:
Mutsie; Alleen aan mijn ouders, meer niet. Mijn ouders zie ik bijna dagelijks en ik heb geen geheimen voor hun dus ben heel erg blij dat ik het verteld heb.
Voor de rest aan vrienden enz, ook al wil ik het heel graag vertellen doe ik niet. Ik wacht sowieso echo af van 10 okt. En voor collega’s en de rest op FB enz wil ik 12 weken zijn.
@ D.
Als ik zondag nog niet ongi ben, dan ga ik zondagochtend testen.
Dan zit ik op een cyclus van 30 dagen…
Voordat ik zwanger werd van F. was mijn cyclus tussen de 25 en 30 dagen, dus dat hoop ik nu ook weer…
Weet je wat ik nu zo erg vind ( en ik weet niet eens of ik zwanger ben)
dat ik geen broodje of toastjes filet american kan eten.
Ik had er vanmiddag bij de supermarkt zo’n zin in !
Jaahaa Tijgertje, herkenbaar hoor. Als ik te veel/lang nadenk over wat je allemaal moet laten tijdens een zwangerschap krijg ik het benauwd. Niet omdat het nu zo erg is om tijdelijk geen carpaccio te mogen eten ofzo, maar omdat ik het zo suf vind om je leven in te richten op basis van een ‘mogelijkheid’ tót. Natuurlijk doe ik dat, maar het voelt wel wat gek. Al die dingen die je doet en laat omdat je al zwanger bent voordat je het weet. Alle respect, maar dat had de natuur wat mij betreft beter kunnen regelen.
Laatst waren we in de dierentuin en daar had je van die aapjes waarvan de vrouwtjes een vuurrood achterwerk kregen als ze gingen ovuleren. Zoiets is toch veel handiger? Dat hadden ze bij mensen ook moeten inbouwen.
@ D.
Hoe is het nu ??
Hier nog geen ongi te bekennen. Zouden we dit keer geluk hebben ?? En niet 22 maanden hoeven wachten op een positieve test ??