Augustus / september 2012 stoppers

Ik hoop het voor jullie Tijgertje! Hebben jullie wel verdiend na zo lang wachten bij de eerste. :-*

Hier ook nog geen ongi. Maar goed, vandaag is mijn NOD dus het kan nog komen. :slight_smile:

Spannend dames! Ik duim voor jullie!

Jemig ik had weer een hoop bij te lezen haha…

Ik weet de namen nu even niet ( doe t per telefoon)

Maar wat een mooie taart! Heb je die helemaal zelf gemaakt?!

Meiden ik duim voor jullie als jullie binnekort moeten testen!

Wij zijn lekker aan het oefenen… Heb t temperaturen niet meer gedaan…

Geen zin om iedere ochtend mn wekker te zetten haha…

Dus ik wacht gewoon af:)

Jojo: lijkt me ook een prima manier om zwanger te worden hoor! Temperaturen kan altijd nog, als het lastiger blijkt. :slight_smile:

Tijgertje: al getest?

Hier nog geen menstruatie te bekennen. Maar een test doen durf ik niet meer, na de teleurstelling van afgelopen week… :oops:

Gisteren was ik jarig, ik ben schandelijk verwend door mijn twee heerlijke kerels :inlove: Ik vier het nooit, maar mijn schoonouders en mijn zus en nichtjes wilden toch wat kadootjes komen brengen, wel heel lief. Vriendje heeft zijn ouders verteld dat we zo gelukkig zijn met ons 3, dat we willen proberen om daar 4 van te maken. Zijn moeder moest huilen van geluk, haha, zo lief.

Nou, ik ga proberen of ik nog even kan liggen. Zwanger of niet, ik ben doodmoe de afgelopen week.

D: ja inderdaad! Als t echt maanden duurt ga ik weer tempen:)

Zit jij al op je nod nu dan?!

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Ik ga gauw naar mn werk! Fijne dag allemaal

Ja, mijn NOD was gisteren. :slight_smile:

D. Nog gefeliciteerd met je verjaardag !

Wat lief gezegd van je vriend.

Op hoeveel dagen cyclus zit je nu ??

Jojo Werk ze !!

Ik zit vandaag op 30 dagen cyclus, de test van net ( met ochtendurine) is hartstikke …

negatief ! :frowning:

En ook nog kwaaltjes van ongi te bekennen

D. Mog van harte met je erjaardag en wat lief :inlove: , jou man is volgens mij echt uberrrlief, maar ik zou toch gaan testen, ik snap dat je niet durft maar toch, als er geen tekenen zijn van ongi…

Tijger :hug: :hug:

Spannend D, ik duim voor je!

En nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren!

Tijger: wat jammer :hug: Op naar de volgende ronde, ik ga met je mee hoor. :slight_smile:

Amy: dank je, jij ook nog gefeliciteerd met je zoon! Morgen zijn eerste schooldag?

Sennapen: mijn vriendje is idd uberlief! En slim en sexy en grappig en ontwapenend en knap en liefdevol en sterk, en had ik al eens verteld hoe dol ik ben op hem? :inlove:

En gaan testen… als de menstruatie woensdag nog niet op gang is gekomen haal ik dan weer een test. Heb nu geen testen meer, en moet ma en di lange dagen werken, dus dan komt het er niet van om ze te halen. Heb overigens sinds gisteravond een zeurderig gevoel in de onderbuik. Dat kan zowel goed als slecht nieuws zijn he… :wink:

Tsjong mutske heeft niet eens testen in huis haha

Jaaaaa bgenoeg, genoeg, het is jou droomman, heeeeeeel mooi :inlove:

Jojo werkze vandaag he!

Arghhh hele bericht is weg :wall: …

Ik zei dus, D. Je hebt overduidelijk een hele lieve man!

En toen was ik mijn man ook ff de hemel aan het in prijzen :lol:

Dat toen hij niet meer kon slapen vanmorgen al gestreken heeft, en op zijn papa dag, stofzuigt, dweilt, bedden verschoond, wast, wc’s en badkamer boent…

Ik ben echt vreselijk verwens met zo’n man! Maar hij kan niet niet stilzitten en ik prima :oops:

Maar moet ook zeggen dat ik het altijd veel te druk heb met genieten van S en spelen :lol: .

Tijgertje + D; :pray:

O, ja D nog gefeliciteerd!!

En ik wilde mijn laatste test van vandaag in een spoiler zetten en toen ging er iets mis. Weet iemand hoe dat moet??

Wat word er veel gekletst! Gezellig! Hier weekend… Ben hachee aan het maken voor het eerst. Was hangt buiten tis hier heerlijk weer! We zitten lekker buiten.

Nu al een onderbuik gevoel dat het niet gaat lukken deze maand… Erg vreemd want eisprong moet nog komen 1 deze dagen!

Sommige dames houden het nog spannend! Duim voor jullie!

Hehe, ik had wel testen, maar die zijn gebruikt he. Ergens hoop ik wel snel ongesteld te worden, ik geloof dat ik de onzekerheid erger vind dan het niet zwanger zijn. Nu kan het nog alle kanten op, zo onduidelijk.

Hachee, lekker! :drool:

Wat een mooie testen mimi! :inlove:

@D. wrote:

Hehe, ik had wel testen, maar die zijn gebruikt he. Ergens hoop ik wel snel ongesteld te worden, ik geloof dat ik de onzekerheid erger vind dan het niet zwanger zijn. Nu kan het nog alle kanten op, zo onduidelijk.

Ik snap je gevoel absoluut!! Dat had ik vorige week ook...
Duidelijkheid heb je nodig, of ja of nee, maar niet er tussen in, niks aan!

S wil niet slapen :? . We gaan straks naar mijn opa en oma, wonen hier 65 km vandaan. Naja moeten we maar zien hoe hij daar reageert. Niet slapen kan hij niet zo goed tegen...

Jojo lekker gewerkt ?

D. Hoe is het bij jou ?

Voor de zwangere dames ;

Al last van kwaaltjes???

Voor de dames rond de ei;

Heel veel plezier bij het stoeien… :wink:

Hier nog steeds geen ongi , geen kwaaltjes en een negatieve test. Ik word gek van deze onzekerheid. Heb zo’n zin in bepaalde dingen, maar o

dat ik niet weet of ik zwanger ben, laat ik het maar weer staan…

Tijgertje… Wat vervelend dat je zo in spanning zit. Mischien een langere cyclus? Of toch zwanger? Hoelang zit je nu na je nod?

Tijgertje: hier hetzelfde. Nog steeds geen ongi. Ook totaal geen tekenen van een eventuele zwangerschap, dus ik gok dat mijn cyclus gewoon wat langer is deze maand. Alleen wat gezeur onderin de buik, maar dat mag nauwelijks een naam hebben. Vind het wel een beetje lastig hoor… :think:

Ik ga werken! :-*

Spannend D, ik hoop het zo voor je!

En duim ook voor tijgertje!