Zo jullie maken het ook weer spannend d en tijger. We blijven duimen
Hier wel kwalen hoor, last van de rug, zere tieten, ja :twisted: , over de hele dag gezien moe, maar vooral savonds en net voor het warm eten extreem. Het weeige en misselijke gevoel is wat weg omdat ik beter eet op de dag. En verde ja hormoooonen he, hysterisch soms haha. En de buik of nja de darmen zijn al opgezet dus die is niet echt strak meer, maar al echt een buikje, zeker savonds, lijkt wel paar maanden zwanger dan ipv 5 weken :lol:
@ Elintjuh ; ik zit vandaag op dag 31 van de cyclus.
Vrijdag de 14e zou mijn nod zijn met een cyclus van 28 dagenā¦
@ Sennapen; sterkte met de kwaaltjesā¦
Komt wel goed tojger bedankt. Heb je nu vanochtend nog getest?
Pfff jullie houden ons zeker in spanning!!
Hier buikpijn sinds gisterenmiddagā¦ Vervelend, maar denk (hoop) dat er niets aan de hand is. Ik verlies geen bloed, maar onzeker is het wel!!
D. gefeliciteerd nog met je verjaardag! Tja en pijn in je buik kan idd nog alles betekenen.
@tijgertje balen zeg! En de eerste weken (weet niet meer precies hoe lang, maar dat kun je vast googlen) gebruikt je kindje nog de voeding uit het eitje en is de placenta nog niet gevormd. Dus tot ik een goede positieve test heb eet ik nog alles. Maar je moet natuurlijk wel doen wat voor jezelf goed voelt.
@mimi, ik heb ook zoān manlief, die op zn papadag stofzuigt en dweil, die de was doet en de vuilnis, elke avond kookt. Heerlijk van die moderne mannen
We hebben besloten om deze maand toch maar even voorbij te laten gaan en volgende maand vlak voor mn eisprong mn waardes laten prikken. Ben uiteindelijk dus toch een oktober stopper geworden
@ Sennapen, nee nog niet getest. Wacht nog even tot woensdagā¦
@ Mimi Wat vervelend en onzeker dat je buikpijn hebt. :hug:
@ Loesje dus toch maar niet de gok gewaagd voor deze maandā¦
We houden het spannend ja! 8)
Hier op dag 30 van mijn cyclus. Ik durf niet te hopen, ik durf niet te testen. :shifty:
Mimi: hoe is het nu met jeā¦?
@tijgertje: ja bij nader inzien toch maar besloten om een maandje te wachten. Want stel dat ik wel zwanger raak (en met mijn in het verleden behaalde resultaten zou dat zomaar kunnen) is de kans op een mk vele malen groter en daar zitten we natuurlijk helemaal niet op te wachten. Dus nog ff 4 weken uitstellen. Ben nu bijna 2 weken opgehoogd en merk dat ik me beter ga voelen dus heb goede hoop dat we over een maand er wel weer gewoon voor kunnen gaan
Ik had vanmiddag een paar uur flinke steken links onderin mijn buik. Vandaag zou mijn eisprong moeten zijnā¦ Zou dit deze steken kunnen verklaren?
Vandaag met lief de stad ingeweestā¦ Leuke herfstspullen gehaald voor in huis. En nieuwe laarzen gekocht
Elintjuh: dat kan heel goed je eisprong geweest zijn ja! Je weet wat je te doen staat.
Ik heb vanavond getest. Twee dagen overtijd, en aanhoudende krampen onderin. Test was weer negatief. Ik wil gewoon heel erg graag ongesteld worden nu, gewoon door naar de volgende ronde. Ben er wel klaar mee deze keer.
D. Hoe is het nu ??
Vanmiddag de fotoās opgehaald van F. haar fotoshoot.
Zal vanavond proberen te plaatsenā¦
Hier is rond 16.00 uur de ongi begonnen. We schuiven dus een ronde doorā¦
Tijgertjeā¦ Jammer van de menstruatieā¦ Maar je hebt nu duidelijkheid en je kunt door naar de volgende ronde! :-*
Tijgertjeā¦ Jammer van de menstruatieā¦ Maar je hebt nu duidelijkheid en je kunt door naar de volgende ronde! :-*
Daar ben ik aan de ene kant ook wel blij om hoor dat er nu duidelijk is. We gaan nu op naar de volgende ronde. Dan zou mijn ei rond 3 oktoberliggen ( uitgaande van 28 dagen)ā¦
Balen Tijgertje, maar idd op naar de volgende ronde!!
Jammer Tijgertje! Ik ben benieuwd naar de fotoās
Hier nog niets. Begin steeds meer van mijn lichaam te balen. Zit morgen op dag 32 van mijn cyclus. Nog geen ramp, maar ik ben hier veel te ongeduldig voorā¦
D Balen dat er bij jou ook nog steeds niks ( geen ongi of geen positieve test)
Ik snap dat je er van baalt ( van deze onzekerheid ). Ik was er ook een beetje klaar mee.
Ik zit vandaag op dag 32 van mijn cyclus en ben ook ongi geworden. Ik hoop voor je dat ie bij jou ook snel door breekt, dan weet tenminste waar je aan toe bent :hug:
Ik ga nu de fotoās in ons showforum zetten
( de link staat op pagina 1 in het eerste bericht )
Aaah jammer meissie :hug:
Hoe is het met iedereen?
Mimi, hoe is het met de buikpijn?
Hier een rustig dagje voor de boeg. Vriend werken, J. is op school, ik ga even rommelen in het huishouden en knuffelen met de kat.
hallo,
ben nieuw dus zal me even voorstellen.
ik ben marjon 25 jaartjes jong. getrouwd met jelle.
en we hebben 2 dochters.
Cyrelle van 2.5 jaar
en Jaylina van 13 maanden.
nu wil ik me aansluiten bij de augustus stoppers.
ben 20 aug gestopt met de pil. en 23 ongi geworden.
dus nu zou ik het morgen moeten worden hoop natuurlijk van niet. maar die kans zit er wel dik in bij de de eerste maand.
en ook al is het de derde nog net zo veel spanning als bij de andere 2 en net zo veel twijfelsā¦