Augustus / september 2012 stoppers

Welkom Marjon!!

Hopen dat je niet lang hoeft te wachten op jullie derde wondertje…

Hier gaat het redelijk. Nu wel veel buikpijn. En shago. Ben zondag ook gestopt met roken, kijken of ik het vol kan houden…

D, hoe is het met jou? nog steeds niet ongesteld? :hug:

Welkom Marjon! :slight_smile:

Amy: nee, nog niet ongesteld…

Hallo Marjon! Welkom…

D wat vervelend zeg!

Balen D. !!!

Heb je nog een keer getest gedaan ?

Maandagavond voor het laatst getest. Denk niet dat wéér testen zin heeft…? Geduld moet ik hebben, geduld! :shifty:

Heel veel sterkte dan maar met geduld hebben :hug:

Je geduld wordt wel op d proe gesteld he :wink:

Het maakt me wel een tikje angstig hoor. Ineens denk ik: wat als er iets niet goed is, dat mijn lichaam het niet meer snapt ofzo? Dan wordt zwanger raken wel heel lastig…

En ik wil niet doemdenken, maar ik ben altijd zó regelmatig, zelfs met de Mirena had ik het laatste jaar elke 28 dagen wat bruin bloedverlies. Maar goed, niemand kan me vertellen hoe het zit daarbinnen dus ik richt me lekker op andere dingen, dan komt het vanzelf, hoop ik. Als het echt te lang duurt bel ik de HA, maar zover zijn we nog lang niet.

Je hebt niet, meer getest?

Na maandag niet meer. :slight_smile:

Heb je geen testen meer dan?

Ik heb er nog een, maar ik wil even niet testen. Ik voel me echt totaal niet zwanger, bovendien heb ik met Vriendje afgesproken het even los te laten en voorlopig niet te testen, tot daar een duidelijke reden voor is. Elke negatieve test is weer een teleurstelling, en ik ben daar afgelopen week best verdrietig van geweest, hoe mutserig dat ook is :oops:

Ooooow meissie tochhh :hug: :hug: dat snap ik echt heel goed.

tjeetje d, wat lastig allemaal voor je. wat een engelengeduld moet je daarvoor hebben. maar hopelijk word je geduld beloond.

Gisteren met Vriendje afgesproken maandag te testen, en erna de ha te bellen om te overleggen (ervan uitgaande dat die test negatief is) Dan zou ik 9 dagen over tijd zijn.

Ik denk dat de NOD’s in ons lijstje aangepast mogen worden! :slight_smile:

Ik wil je niet extreme hoop geven hoor, maar je kan ook zwanger zijn zonder kwalen he. Engel va de juli stoppers heeft niks.

Maar goed, is een nobel streven om op maandag te gaan testen en dan zien we het dan, toch blijf ik voor je duimen hoor :pray: :slight_smile:

En welkom Marjon, niet bewust je genegeerd hoord :oops: :slight_smile:

haha geeft niet hoor.

ik zit ondertussen mezelf even lekker gek te maken. haha

geen menstruatie vanmorgen wel ontzettend zeurend gevoel in de onderrug. geen last van me buik. ik heb aders op me borsten bij andere 2 zwangerschappen nooit gehad. ben er heilig van overtuigt dat ik zwanger ben. maar bij me meiden zat er finaaaaaal naast. dus ik denk neem paracetamol voor de rugpijn. doe ik normaal nooit maar ik denk als ik het niet voel denk ik er ook niet aan. krijg ik me paracetamol niet naar binnen blijft overdwars steken heel erg grappig :eh: tot braakneigingen toe. te veel water genomen om hem weg te krijgen en nu misselijk pfffffff en oh ja bij me andere zwangerschappen en menstruatie afscheiding nu niks nada noppes. pfffff.

zo dat ben ik kwijt. jullie al blij dat ik me heb aangemeld? hahahahahah

Jahoor, beetje leven in de brouwerij :wink:

haha maar je gaat dus niet meteen testen heb ik door?

oh ja nog vergeten. kinders breken ondertussen huis af. en ik heb zin om een potje te gaan zitten janken. hahah