Augustus / september 2012 stoppers

D. Gewoon even een knuffel voor deze onzekerheid :hug:

Marjon Wanneer ga je testen ?

Niet jezelf gek laten maken hoor…

haha wat leuk marjong, nu vraag ik me af, misschien heb je hetgezegd en ga ik het zo terug lezen hoe oud zijn je andere 2?

Ik heb het gevonden zie je, 2.5 en 13 maand :mrgreen:

Zwanger he , dikke zeef hierzo :inlove:

ja getest vet negatief. maar bij cyrelle na 1 week pas positief en bij jaylina 4 dagen overtijd de eerst positieve test. dus zegt niet heel veel. ik dacht is de derde weet wel een beetje wat ik voelen moet dit wordt veel makkelijker maaaaar niks is minder waar.

Wat een gezellige boel wordt dat Marjon! Jullie zien er uit als een heel gelukkig gezinnetje, leuk hoor :inlove:

@marjonvanwoudenberg wrote:

ja getest vet negatief. maar bij cyrelle na 1 week pas positief en bij jaylina 4 dagen overtijd de eerst positieve test. dus zegt niet heel veel. ik dacht is de derde weet wel een beetje wat ik voelen moet dit wordt veel makkelijker maaaaar niks is minder waar.

Ah nee he, nu krijg ik weer hoop… :oops: :roll:

ja en dat was bij me eerste en ik teste elke dag. ene ochtend niks zelfs niet als je hem tegen het licht hield. ochtend erna liep hij al positief op bij het urineren. heeel dik positief

en me eisprong was volgens uitgetelde datum netjes op tijd. ik maak weinig hcg aan.

Eigenlijk snap ik daar niets van, heb het vaker gelezen dat mensen pas x aantal dagen na nod testen, maar hoe is dat mogelijk? Wordt er dan te weinig hcg aangemaakt? Of later ei en dus innesteling en dus eigenlijk een latere nod dan men denkt? :think:

D. Ik blijf ook hoop voor je houden hoor! Bij S pas positief na 12 dagen!!

En bij deze ook na 9 dagen!

Welkom Marjon!

Hie rnog steeds buikpijn en niet lekker! Vavndaar niet zoveel op KOK :oops: Lees wel mee hoor!!

volgens echos was mijn ei op tijd. ook nog eens bevallen op uitgerekende datum. volgens verloskundige maken sommige vrouwen in het begin minder hcg aan en dan pakken de testen nog niet.

kan ook komen door een verlate eisprong. mijn tante bijvoorbeeld heeft in een cyclus 2x een eisprong. ook eentje aan het einde van de cyclus die teste dus pas 2 weken ‘‘overtijd’’ positief. maar dan was ze gewoon zwanger geworden van de laatste eisprong.

een vrouwenlichaam zit raar in elkaar.

@marjon: welkom

@D. Jeetje zeg wat een geduld moet je hebben! Hoop dat er snel iets veranderd, liefst positieve test natuurlijk, maar anders je ongi toch maar. Dan weet je iig waar je aan toe bent.

Hier niks te melden, heb denk ik vandaag mn ei, maar die laten we dus nog maar ff voorbij gaan. Gister lekker zitten knuffelen met een baby uit de buurt. Hoop dat i niet wakker is gebleven van mn rammelende eierstokken :wink: Lijkt me heerlijk weer een baby-tje. Volgende week mn functioneringsgesprek dus dan hopelijk echte zekerheid voor mn baan.

Vind je het lastig Loesje, om deze eisprong onbenut te laten? Vanaf hier gezien lijkt me dat best een tikje vreemd.

Wat voor werk doe je? En hoe schat je je kansen in mbt je contract?

Marjon: bij mijn eerste deed ik de eerste test pas 8 dagen na NOD (had eerder nog niets door), dus wellicht maak ik ook wat weinig hcg aan maar heb ik dat nooit gemerkt. Geen idee. En als ik lang genoeg wacht met niet testen word ik vanzelf wel dik he, mocht ik zwanger zijn. 8)

Hallo marjon! Welkom bij de club!! Haha

Leuk zo’n foto erbij!

Heb een tijd niet kunnen lezen ivm vele werken…

Nu eindelijk een paar daagjes vrij!

Oeh zag ook dat we mochten opscheppen over onze mannen!

Hahah nou dat zal ik jullie niet aandoen want dan krijg je zo’n groot verhaal…

Gezien hij de liefste, leukste, mooiste, grappigste van de werel is :lol:

D: je hebt veel geduld! Als iets vervelend is zijn het de negatieve testen en geen ongi!!

Er was iemand gestopt met roken( kanff niet terugvinden wie…) super!! Volhouden!! Niet doen net als wij… Haha wij zijn weer begonnen :doh:

OOOO jojo stoppen met roken !

beetje zonde om weer te beginnen…

ik hou het nu vol vanaf zondagmiddag, dat zijn al 4 dagen. Al heb ik het 's avonds wel moeilijk hoor, dan was het echt wven mijn momentje om te genieten van de sigaret…

ik ben nieuw hier,ben bijna 38 jr en sinds 6 aug mn spiraal eruit laten halen en begonnen voor een twede, heb al een dochter van bijna 16 jr(volgende week),dus best op leeftijd, weet mn dagen nog niet waneer ongesteld moet worden en of vruchtbaar ben.

Als goed zou zijn moet ik weer van weekend ongesteld worden, want was dat ook beetje rond de 22 vorige maand…

Sommige hoor je dat ze niet meer ongesteld worden en dus zwanger zijn na verwijderen spiraal. Maar ben al op leeftijd dus iets trager en minder kansen…

Vind het allemaal weer spannend en eng maar ook heel leuk…en natuurlijk heel anders als 16 jr terug… :frowning:

Welkom babywens74

Goed zo tijgertje stoppen met roken en niet meer beginnen;-)

Jojo jij succes met stoppen.

D nog steeds geen menstruatie?

Ik heb allemaal vage klachten… Ei is zeker benut hopelijk gelijk raak. Ik ben extreem moe en opgeblazen gevoel en hoofdpijn… Maar of dat iets met mijn ei te maken heeft???

Welkom babywens! Wat leuk, zo’n tweede leg, hopen dat het snel raak is voor jullie! :slight_smile:

Elintjuh: nope. Volgens mij komt-ie ook niet meer. Heb de balen van mijn lichaam echt, niet normaal :?

Dan heb je een zeer lange cyclus… Moet toch een keer menstruatie komen? Balen en kan me je frustatie voorstellen :-*

Dan heb je een zeer lange cyclus… Moet toch een keer menstruatie komen? Balen en kan me je frustatie voorstellen :-*

Duim toch wel een beetje voor je hoor d.

Verder stil hier hoop nog op een positieve test kan ik me miss op de valreep nog inschrijven voor de meimama’s

Lees daar nu ook steeds mee leuk hoor al die verhalen.