Duim toch wel een beetje voor je hoor d.
Verder stil hier hoop nog op een positieve test kan ik me miss op de valreep nog inschrijven voor de meimama’s
Lees daar nu ook steeds mee leuk hoor al die verhalen.
Welkom babywens, spannend hoor na 16 jaar toch weer een kleintje…
Spannend Marjon, ik ga voor je duimen :hug:
Dit keer is de ongi weinig. Normaal heb ik veel bloedverlies, nu is het veel minder…
**Voor de nieuwe dames :
Ik ga jullie van het weekend op het lijstje zetten ( dan pas ik ook gelijk het lijstje aan voor overige dames )
** We hebben ook een showforum. ( hierin kan je foto’s plaatsen)
De link staat op blz 1 in het eerste berichtje…
Ik meld me aan voor de nieuwe ronde.
Ik meld me aan voor de nieuwe ronde.
Marjon :hug: Dus toch ongesteld geworden…
D. Hoe is het bij jou ??
Yup maar was ook de eerste ronde pas dus was te verwachten.
Als ik via me telefoon verzend post hij hem steeds 2keer
Jammer Marjon!
Hier nog steeds geen bloed te bekennen.
Jammer Marion :hug:
D :hug: ook voor jou
Nou ik vind het niet zo erg. Weet tenminste waar ik aan toe ben. En kan een lekkere rauwe biefstuk eten van het weekend hahah. Heb je al weer eens getest D??
Nou ik vind het niet zo erg. Weet tenminste waar ik aan toe ben. En kan een lekkere rauwe biefstuk eten van het weekend hahah. Heb je al weer eens getest D??
D: alweer getest of niet?!?!
Tijgertje: haha ja na dit weekend gooien we de peuken weer weg!
Dit weekend nog ff bijkletsen met een vriendin van me… Even uitgebreid koken( wij houden van koken! Het liefst samen onder t genot van een wijntje.) helaas is ml werken en sta ik dus alleen met een wijntje hahah
Dan miss nog de stad in vanavond… Ff ouderwets stappen ( vriendin en ik hebben allebei in de horeca gewerkt dus gaan ff een kijkje nemen haha )
Dus hoop dat er morgen geen kater is haha…
Voor de mensen die evt gaan testen duim ik voor een positieve test!
Fijn weekend iedereen!
Jojo Veel plezier van het weekend !
En inderdaad stoppen hoor !
Marjon :hug: Geniet van je biefstuk nu het nog kan…
Ik heb een ongi gehad van dinsdag 16.00 uur tot gisteravond. Vanacht en vandaag de hele dag bijna geen bloed verloren :think:
Vind het wel een beetje raar zo kort, normaal is het toch 4 dagen bloedverlies en dan een dag heel weinig…
Ja gaat wel lukken hoor. Is altijd echt afkicken als ik zwanger ben.
Nu ik ongesteld ben geworden zegt mijn man ineens ik twijfel toch over een derde pfff. Omdat de economie zo slecht gaat en we kunnen het wel dragen. Maar dan zit hij en maar ja wat brengt 2014 ons??? Vervelend hoor. Hebben we er goed over na gedacht en zouden er voor gaan en dan nu dit.
Dat is lastig zeg… Zeker als je er al mee bezig bent.
Mijn schoonouders zeiden ook daar moet je niet aan beginnen je weet niet hoe het over 20 jaar is… Maar ja ik denk zo dat weet je nooit… Mischien is het dan wel heel goed…
En waar 2 eten kunnen ook 3 eten toch of waar 4 eten kunnen ook 5 eten denk ik!
Succes met overleggen! :-*
Dat is lastig zeg… Zeker als je er al mee bezig bent.
Mijn schoonouders zeiden ook daar moet je niet aan beginnen je weet niet hoe het over 20 jaar is… Maar ja ik denk zo dat weet je nooit… Mischien is het dan wel heel goed…
En waar 2 eten kunnen ook 3 eten toch of waar 4 eten kunnen ook 5 eten denk ik!
Succes met overleggen! :-*
Succes Marjon.
Ik hoop dat je man overstag gaat. Waar er 3 eten kunnen er toch ook 4 eten ?
Je dochter is wat ouder ( geen luiers, voeding babyspullen meer)…
Wij gaan ook voor een tweede, ondanks dat ik geen baan meer heb. Nu kunnen we het betalen , in 2014 misschien niet. Das dan pech, dan leven we iets minder zuinig en minder luxe en dan zijn we er ook…
Hier helemaal geen ongi meer. Vond het maar dat het 2,5 dag is geweest :think:
Ik heb dat ook wel hoor,nu met de economie, gaat zo slecht en alles word duurder, zorgverzekering gaat volgend jaar 100 euro pp omhoog, niet normaal meer…moeten we dan wel kindje erbij nemen, mn werk gaat niet al te best en mag hopen dat ik eind van dit jaar nog werk heb…en dan… …
Heb vandaag test gedaan,maar negatief…dus weer verder. …
Ben moe al dagen en misselijk vandaag…en mn buik is opgezet…
Het is zo onzeker nu om voor kindje te gaan vind ik dan weer…
Oh, wij zijn daar helemaal niet zo mee bezig eigenlijk. Ik laat de economie onze kinderwens niet bepalen hoor. We willen onze kinderen kunnen geven wat wij vinden dat ze nodig hebben, en mijn idee is het dat je met een warm nest en voeding al een heel eind komt.
Hier vrijdag getest, negatief. We laten het even los, en willen pas weer testen in november, of als ik me zwanger ga voelen. Probeer daarom hier ook wat minder te zijn.
Nee daar houd ik me ook niet mee ebzig, waar 1 kunnen leven kennen er ook 2 leven. En in ons hart is plek zat
D :hug: , ik dahct dat jij zou wachten tot maandag. Pas in november huh? :eh:
@ D. Balen dat er nog steeds geen ongi is en dat de test negatief was. Maar hoezo wachten tot november ? We hebben eerst nog oktober hoor
@ babywens : Ik zou me niet heel druk maken ovet de toekomst. Als je kindje nu geboren word, groeit het er in op en in mee…
Hier gaan we beginnen aan ronde 2. Dat worden weer een paar gezellige avondjes