Ja, maar we gingen uit eten met zn 2 vrijdag. En ik wilde weten of ik rauw vlees en alcohol mocht hebben
November pas. Omdat dat in mijn hoofd ‘ver genoeg’ is om er niet elke dag aan te hoeven denken. Was mezelf een tikje gek aan het maken, en dat is net niet wat we willen he.
Mogelijk test ik wel eerder hoor, geen idee nog, maar het gaat er vooral om dat ik er niet zo actief mee bezig ben.
Nee ik snap, maar ik las november en toen dacht ik dat is nog een maand verder.
Wat een !@# lijf dan he… Onzekerheid jakkes.
De onzekerheid vind ik heel erg moeilijk idd. Maar weet je, mijn lichaam is al een keer (heel snel en makkelijk!) zwanger geweest, dus ik moet er op vertrouwen dat ik dit kan, en dat het een keer goed komt. Stressen werkt alleen maar averechts.
Tijgertje: je cyclus kan even anders zijn na het stoppen met anticonceptie he.
Ja precies, je lijf weet hoe het moet… Maar ja, voor je gevoel laat het je nu in de steek he.
Begrijpelijk d! Hopelijk lukt het snel!
Begrijp het goed hoor… Iedereen zegt dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn maar dat gebeurt onbewust wel… Ik in iedergeval wel… Als ik iets wil dan wil ik het eigenlijk het liefste nu… Maar er helemaal niet mee bezig zijn lukt toch niet.
Tijgertje veel plezier komende avondjes
Ik zou 1 okt mijn nod hebben dus nog ruim een week afwachten…
Vrouwen zijn moeilijke wezens, automatisch ben je er constant mee bezig, erg vervelend. Eerst al het wachten op de vruchtbare dagen en dan de dagen aftellen tot je nod, blegh
Haha ja idd Sennepen…
En ik ben toch al ongeduldig… als ik iets wil wil ik het nu… en vaak krijg ik het dan ook maar ja daar heb je met kinderen niks over te zeggen…
Elintjuh ik snap je helemaal! Wij wilden het ook rustig aan doen, zien wel een x… Maar als je dan zo’n beslissing hebt genomen dan wil je ook direct!
D, balen van je lijf… Blijft zo onzeker, doe rustig aan!!
D. Het is zeker heel lastig om een ei voorbij te laten gaan, maar net zoals hier mensen stoppen met roken voor het kindje, vind ik ook dat ik het een gezonde basis moet kunnen geven en helaas kan dat met mijn medicijnen niet van de ene op de andere dag maar duurt dat 3 a 4 weken voordat een verhoging te merken is. En op een mk zit ik natuurlijk helemaal niet te wachten en daar is een flink verhoogde kans op, dus ik rammel nog even een maandje (hopelijk niet meer) door.
Ik werk bij een aannemer, en aangezien het in de bouw nu echt heel slecht gaat is het nog maar de vraag. Er gaat bij ons ongeveer 1/3e eruit. Hopelijk ik niet
@babywens: welkom, en spannend om na zo’n tijd weer aan een baby te beginnen. Gelukkig worden ze nog steeds op dezelfde manier gemaakt
@financieel/economie: daar waren wij bij nr 1 en 2 ook nog helemaal niet mee bezig, maar nu met de 3e toch wel, en idd 1 kind meer te eten is (helemaal als ze klein zijn) natuurlijk geen probleem, maar het kdv, straks alle zwemlessen sportclubjes etc en als ze nog ouder zijn hun studie. Op dit moment is het vooral het kdv waar we goud geld aan betalen en dat terwijl we 3 dagen minder zijn gaan werken waardoor we aanzienlijk minder salaris hebben. Nu hebben we de knoop wel doorgehakt dat het allemaal moet gaan lukken, en die studie over 18 jaar zal ook wel goedkomen, maar vond het ook heel raar dat dat nu bij nr 3 toch wel meegewogen heeft. O en stel dat het een tweeling is, bij nr 2 had ik dat echt heel leuk gevonden, nu moet ik er niet aan denken :shifty:
@tijgertje: das wel heel weinig ongi, maar idd als je net gestopt bent met de pil kan je lijf sowieso raar doen. Ook afwachten dus maar, voel je je ook anders?
Loesje: ik begrijp de beslissing hoor, dan maar een maandje uitstellen als dat beter is voor het kindje.
Overigens kan ik me ook niet echt vinden in het hele ‘waar 2 eten kunnen er ook 3 eten’-verhaal. De kosten voor een kind zitten natuurlijk niet in het eten, maar óók in de dingen die Loesje opnoemt. Van 1 naar 2 vind ik goed te doen, omdat we die ruimte hebben, maar voor een eventuele derde zouden de financien wel eens de doorslaggevende factor kunnen zijn, tbh.
Hier morgen elf dagen over tijd en nog niets van een menstruatie te zien. Ben er inmiddels nauwelijks nog mee bezig, loop ook niet meer steeds naar de wc enzo, sta er rustig in. Vind het wel een tikje lastig dat als ik binnenkort zwanger blijk, ik niet goed weet vanaf wanneer ik moet tellen. Eerste dag laatste menstruatie is dan niet meer echt van toepassing. Maar goed, daar zijn termijnecho’s voor he.
@ Loesje Je hebt wel een beetje gelijk over het aantal kinderen. Als ze iets groter zijn gaan ze inderdaad geld kosten ( school, sporten, studeren)
Wel balen dat je nog niet zeker bent van je baan…
@ D. Dat je er rustig onder kan blijven ( je kan ook bijna niks anders) maar ik vind het knap. Maar flink balen dat je nog steeds geen ongi hebt en geen positieve test :hug:
@loesje ( even je vraag beantwoorden)
Ik voel me lichamelijk niet heel veel anders, ben 's avonds alleen iets moeier ( misschien door een lastige dreumes), en heb wel meer eetbuien ( vooral chocolade). Maar test was zondag nog negatief…
** TIP **
Of het waar is weet ik niet. Er word gezegd dat je sneller bevrucht kan raken als de man eerst klaarkomt en daarna pas het orgasme van de vrouw. Door het samentrekken bij de vrouw zouden de spermacellen verder naar binnen " worden gezogen". Dus hoeven ze al een klein stukje minder te zwemmen ???
Tijgertje, dat heb ik ook gelezen, op verschillende plekken zelfs. Dus eerst de man een orgasme, dan pas de vrouw.
Wie is de volgende die mag testen?
Hopelijk mag ik snel testen… Mijn nod is 1 oktober… Dus nog even afwachten.
Tijgertje… Dat wist ik niet… Zal het eens uitproberen vaak gaat het wel zo hier maar niet altijd!
Hoe is het met de andere dames? Jojo? D?
Hallo!!
Sorry ben echt veel te druk met werken!!
Is gewoon crisis bij ons op t werk! Teveel mensen in de ziektewet dus allemaal overuren draaien! Zit er inmiddels wel doorheen!!
Maar na dit weekend heb k 2 weken vakantie!
Deze week moet ergens mn ei zijn:) dus hopen dat t raak is:)
Hier alles rustig hoor, maar vind het zo suf om telkens te melden dat er nog niets veranderd is. Als ik ongesteld word óf positief test, dan horen jullie het wel.
Ik moest vanmorgen vroeg bijna de tram uitstappen omdat ik dacht te moeten overgeven :sick:
:shock:
Jaa dat is een dikke streep!!!
D, gefeliciteerd :inlove:
Ik heb ook een banner :inlove:
Ik dacht al, ik krijg helemaal geen berichtjes meer, er moet toch het eea geschreven zijn.
Zie ik een topic juni mama’s en wie zie ik daarbij…
D!!! Gefeliciteerd!!! :inlove: ( I’ve told you so :lol: ) Toch nog!!
Hier enorme onzekerheid, sinds paar dagen verlies ik wat bloed en heb ik weer buikpijn .
Vandaag VK gebeld, kon weinig voor me doen. Moet maandag tussen de middag weer bellen en dan hopelijk kan ik die dag nog terecht voor een echo…