Oh mimi, wat naar zeg! :?
Toen ik zwanger was van J. heb ik in de eerste 16 weken 4 keer bloedverlies had. Telkens gedacht dat er iets mis was, telkens was alles in orde. Ik kan je vanaf hier niet vertellen of het bij jou nog goed zit, maar bloed is niet altijd slecht nieuws. Al kan ik me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt als je bloed ziet. Ik duim me gek voor je! :-*
Jaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd D. :inlove:
D. Bij S ook een paar keer bloedverlies gehad, maar dat was echt helder en een duidelijke druppel…
Dit is net alsof je op je laatste menstruatie dag zit, plus ik heb een branderig gevoel van onderen, net alsof ik elk moment ongesteld kan worden, maar nog wel moe, zere tepels, misselijk en duizelig.
Kwaa;tjes genoeg, maar zo’n onzekerheid!
Jaaaa D. Gefeliciteerd !!!
Dus toch !
Mimi wat balen van het bloedverlies en ook onzeker. Hopen dat het verder niks te betekenen heeft…
Sennapen Hoe was je echo ?
Hier iedere avond misselijk en chagarijnig… We zijn wel weer aan het stoeien geslagen want de dag komt er weer aan.
Mijn echo was goed, er was een kloppend hartje, maar ik was wel minder ver dus voor nu heeft ze me een week trug gezet, moet 22 oktober weer komen voor de termijnecho. Ze heeft eerst uitwendig geprobeerd en toen zag ze het al, maar voor de mooi zei ze en het opmeten kunnen we beter inwendig doen, dus geen probleem.
Minn eisprong was ook later dus kan wel kloppen.
Sorry dat ik er niet zoveel meer ben, die zwangerachap vreet me op aan enerie, ben zo moe en sowieso met een rondstuiterende oeuter valt dat niet altijd even mee. Maar ik kom gewoon binnenvallen hoor als ik me wel aardig voel.
Wanneer ou jou ei moeten zijn tijger?
Een goede echo, wat fijn! :thumbup:
Mimi: wanneer heb jij een echo eigenlijk?
Sennapen wat fijn dat je een goede echo hebt gehad !
Mijn ei ligt rond 4 oktober volgens de berekeningen op de pc…
Ja heel fijn meiden :thumbup: , hele gerustsrelling op zich. Klachten werden ook niet minder, maar blijft toch spannend.
D. Had je vriend toch gelijk he dat het meteen raak was :lol:
Dus dat is volgende week ergens tijger, nog niet met ovu,s? Jullie gaan op de gok?
Hehe ja, hij wist het allang natuurlijk, onze helderziende :inlove:
Alleen is hij nu naar voetbal dus ik zit in mn eentje te stuiteren hier, aarggh!
We gaan tot eind van het jaar op de gok… Daarna kijken we verder. Heb bij Fleur ook ovu gebruikt en uiteindelijk zomaar spontaan op vakantie zonder iets was het raak…
D. hij weet het helemaal nog niet ???
Jawel, ik heb getest waar hij bij was.
Ow d. Hij heeft weet het nog niet eens, meissie toch. Je weet ook helemaal niet wanneer je uitgerekend bent dan zeker?
Tijger, jullie hebbben gelijk hoor, dat houdt het wel spannend :inlove:
Nee, ik weet niet goed hoe ik moet rekenen :think: Laatste menstruatie was 18 augustus, maar dan zou ik twee weken geleden positief getest moeten hebben. Late eisprong en late innesteling, I guess?
Voor mijn banner heb ik mn datum op 1 juni gezet, gewoon, omdat je toch iets moet invullen he. Ik zal ergens tussen de 4 en 6 weken zijn nu.
Ja, mijn laatste ongi was dus 9 aug, als je vanaf saar zou rekenen zou ik dus nu 7 weken en 2 dagen zijn, maar de berekeing kwam duidelijk op 6 weken, maar had niet het gevoel dat ik me daar druk om moest maken, het klopte als een malle iig :lol:
Vriendje zei trouwens vanavond: We kunnen dat staatslot wel verscheuren nu he. We hebben de loterij zojuist gewonnen :inlove:
Oh god, ik vind mijn Vriendje zo leuk he :inlove:
@Sennapen wrote:
Ja, mijn laatste ongi was dus 9 aug, als je vanaf saar zou rekenen zou ik dus nu 7 weken en 2 dagen zijn, maar de berekeing kwam duidelijk op 6 weken, maar had niet het gevoel dat ik me daar druk om moest maken, het klopte als een malle iig :lol:
Maar jij wist wanneer je ovulatie was toch? Laat ingenesteld ofzo?
Ik heb soms het idee dat we met zn allen heel erg proberen te snappen hoe zo’n lichaam werkt, maar het blijkt toch geen exacte wetenschap. Zwanger is zwanger, 4 of 6 weken vind ik nog niet zo boeiend inderdaad!
Whaha :inlove: :inlove:
D. Heb de echo op 10 okt
Ja we willen het sllemaal snappen, maar het lijf is ook maareen vreemd iets