Augustus / september 2012 stoppers

Hier de hele avond al misselijk en neiging tot overgeven ( wat niet wil lukken)

Zou dit met mijn ei te maken kunnen hebben ?

( heb het bij mijn vorige zwangerschap niet gemerkt)

Geen idee… Weet het niet zeker maar toen ik mijn ei moest krijgen was ik 2 avonden super misselijk en maagzuur maar of dat met mijn ei temaken had weet ik niet…

Dus jullie zijn aan de klus? Of gaat dat niet ivm de misselijkheid?

Ik heb morgen mijn nod… Heb geen sypmtonen voorals nog dus ga ook nog niet testen pas na een week ofzo of bij klachten/ symptomen… Maar kan ook goed morgen of overmorgen ongesteld worden

Als eerste : d van harte gefeliciteerd!

Ik doe even een kort berichtje…

Voor de andere hoop k op een positieve test…

Zelf ga ik even op t wachtbankje zitten haha

@ Elintjuh : Gister wel geklutst, maar daar heb ik nu even geen zin in. Morgen weer een dagje…

Word dus spannend voor je. Ik zal duimen :pray:

@ Jojo sterkte op de wachtbank.

D: :dance: :dance: :dance: gefeliciteerd!!

misselijkheid had niet met mijn ei te maken. hele nacht aan het overgeven en diarree. nu zo slap als een vaatdoek, kan niet normaal op mijn benen staan…

vriendlief komt zo naar huis om voor F te zorgen…

Buikgriep o.i.d… Heerst wel! Beterschap! :-*

Beterschap tijger :hug:

Elintjuh spannend hoor :pray:

En jojo, nu weer wachten dus, dat is het vervelendste van de maand he :hug:

Beterschap Tijger!

Hier alles rustig. Tikje zere borsten, verder geen klachten. Over een week al een echo, de vk wil bepalen hoe ver ik ben omdat we het aan de hand van mijn cyclus niet kunnen zeggen. :slight_smile:

Ik wou even zeggen hoe lief mijn mannetje is!!

Nu al, moet je nagaan als ik straks zwanger ben!

Had net ineens trek… Nu staat hij heel lief een eitje te koken , spek te bakken en andere lekkere dingen te maken!

Hoe lief is dat?!

Maak mezelf nu al gek! Nog niet ongesteld geworden… Durf bijna niet naar de wc bang voor teleurstelling… Ben pas 1 dag over tijd en het is pas de eerste maand… Vandaag curcus dus hoop op wat afleiding!

Lief vriendje jojo! :dance:

@Jojo89 wrote:

Ik wou even zeggen hoe lief mijn mannetje is!!

Nu al, moet je nagaan als ik straks zwanger ben!

Had net ineens trek… Nu staat hij heel lief een eitje te koken , spek te bakken en andere lekkere dingen te maken!

Hoe lief is dat?!

Das wel lief, wacht maar totdat jij een hormoonmonster word, zullen we zien hoe lief ie dan nog is :lol: :lol: , ik kan je zeggen mijn man is heel blij met een kindje maar niet met een 9 maanden kange zwangere vrouw :lol:

Spannend elintjuh, maar je wil nog niet gaan testen?

Ja eigenlijk wel… Maar lief wil nog ff wachten… Heb ook niet echt klachten alleen gevoelige tepels… Ik wacht nog even :wink: als ik het kan volhouden… Ik vindt het wel super spannend!

Haha oke, knap hoor :pray:

D.: het is toch nog geen november :wink: Maar joehoe van harte gefeliciteerd hoor!!! En meteen een echo, das ook altijd wel zo prettig.

@elintjuh: spannend hoor, vind het altijd zo knap dat mensen niet meteen gaan testen.

@tijgertje: beterschap hoor!

Hier mn ongi gister begonnen, dus weer een brave cyclus van 26 dagen. Eind volgende week bloedprikken en dan hoop ik deze maand gewoon me te kunnen doen, wachten op niks is helemaal niet leuk! Vanmiddag mn functioneringsgesprek (was opgeschoven) dus ben benieuwd, mn formuliertje al gehad en die was goed, dus verwacht het gesprek ook.

Spannend Loesje het gesprek…

Elintjuh knap hoor dat je nog niet getest hebt, hoe lang wil je wachten met testen ?

Jojo lief vriendje heb je hoor…

Sennapen, ik had tijdens de zwangerschap ook een lief vriendje hoor. Had niet zo last van een hormoonmonster…

Hier gaat het weer iets beter, nog wel licht in mijn hoofd en knikkende knieen.Vannacht al beter geslapen…

Haha ja Loesje, het is idd nog geen november! Ik zei tegen Vriendje zaterdagmiddag ineens, vanuit het niets: Ik wil testen. Hij: Wanneer? Ik: Wanneer het mag van jou. Toen zijn we meteen testen gaan halen. Ik weet niet goed waarom ik dat wilde, maar ik voelde dat heel sterk. Gek he…

Elintjuh: spannend! Het kan dus gewoon in 1 keer raak zijn he, bij mij is dat beide keren gebeurd, bij Mimi ook, dus het is zeker mogelijk. Hier ook nauwelijks kwaaltjes hoor. Ik hoop het zo voor je!

Jojo: zeker een lief vriendje! Geniet er maar van, lieve vriendjes moeten we koesteren. :slight_smile: Hier ben ik overigens niet bepaald een monster als ik zwanger ben hoor. Ik ben wel gevoeliger, dus ik huil om de stomste dingen, maar ik ben gelukkig geen kreng. Dus ik heb goede hoop dat we het gezellig houden de komende 9 maanden 8)

Wat lief allemaal… Ik kan me nauwlijks concentreren… Ik probeer steeds te voelen of ik ongesteld wordt.

Ik wacht tot donderdag denk ik… Ik vindt het zo spannend bah haha

Nog steeds geen ongie hier… 3e dag al… Ben nog nooit langer dan 1 tot anderhalve dag overtijd geweest.

Straks na werk langs kruidvat test kopen… Welke raden jullie aan?