Augustus / september 2012 stoppers

Digitale van clear blu altijd zeker, staat gewoon zaanger of niet zwanger

Hou er wel rekening mee dat je die niet kan bewaren, de uitslag verdwijnt na 24 uur. Vond ik erg jammer. Maar het is fijn om niet naar streepjes te hoeven turen ja :inlove:

Ik hoop het zo, er mogen wel wat junimama’s bij!

Clear blu it is! :lol:

Ik hoop het ook d. Ben zelf ook een juni kind en heb dat altijd mooi gevonden een kindje in juni

Gister moeders gebeld voor tips en morele ondersteuning… Ik hoorde ze gewoon glimlachen aan de telefoon haha!

Ja klopt, dus wel meteen foto nemen. Zo,n dure test en het blijft niet staan das wle poep mja het is wel meteen duidelijk

Jaa heb een test whii wat eng om te kopen met als met condooms lijkt net alsof iedereen je aan kijkt haha!

Het zijn trouwens 3 testen in 1 doosje kom ik net achter.

We gaan trouwens vanavond al testen… Ik kan niet wachten en er staat dat je op elk moment van de dag kan testen vanaf je nod dus…

Later meer :wink:

haha die Elintjuh ! Is toch niet eng joh om te kopen ?

Ik vind het altijd erg als er bekende in de buurt zijn…

Ik ga voor je duimen ! :pray: :pray:

Jammer… Niet zwanger… Afwachten tot mentruatie doorkomt dan of tot ik langer overtijd blijf… :cry:

Jammer… Niet zwanger… Afwachten tot mentruatie doorkomt dan of tot ik langer overtijd blijf… :cry:

Aaaaah :frowning: , maar dat betekent nog niet dat het kansloos is hoor, misschien was je ei wel laat, is je nod pas later etc etc. :hug:

Wat Sanne dus zegt. Mijn verhaal is bekend he, 14 dagen na NOD, ongelooflijk maar waar. Zolang er geen menstruatie is, kan het nog alle kanten op hoor. :*

Aaaa Elin ik blijf voor je duimen hoor. Zolang er geen ongi is, heb je nog kans hoor… :hug: :pray:

Daarom bestel ik ze altijd online, niemand die ziet waar je mee bezig bent :wink:

@elintjuh: D. is het grote voorbeeld he, van negatief testen en dan stiekem toch zwangers zijn. Dus houdt moed!

Gesprek gehad, zijn helemaal blij met me, willen me niet kwijt, maar er is geen werk. Dus ik word tijdelijk voor wat meer secretariele klussen ingezet en mocht met een jaar of 2 het weer wat gaan aantrekken ga ik weer terug in mn oude functie. Uiteraard met behoud van mn salaris, dus komt echt perfect uit. Tijdens mij zwangerschappen is mijn hoofd altijd als een zeef, dan kan ik beter typgeit (sorry weet dat echte secretaresses veeeel meer doen) zijn dan mijn huidige functie. Als ik een keer een off-day heb wordt alles nog door iemand nagelezen voor het de deur uit gaat. Als ik nu een off day heb en fouten maak dan kan het zomaar tonnen kosten.

Gister een tweelingwagen gekocht, ik ga vanaf jan op het buurkindje passen en de buurvrouw op 1 van mij (andere gaat naar school) dus dachten dat het wel handig was om een tweelingwagen te hebben aangezien de oudste naar school gebracht en gehaald moet worden. Wat een kolossaal ding is het als je m ziet zeg! Maar hij past met ruimte over aan de zijkanten nog door de deuren heen, dus de breedte valt wel mee, ziet er alleen zo uit. Hoop dat ik in de supermarkt nog langs de kassa kan :lol:

Vandaag schandalig lang uitgeslapen, dat gestress wat ik mezelf aandoe is vermoeiend… ik ben altijd al zo ongedulig geweest, maar kan nu ik getest heb kan ik wel rustig verder… ben nu 4 dagen overtijd nog geen menstruatie… ik wacht af mischien komt het nog mischien niet dan gaan we volgende week weer testen…

ik ben vorige week ook weer ongesteld geworden, dus weer een domper. en dus weer overnieuw begonne met “knutselen”…teveel mee bzig zijn is ook niet goed, dat gestress…

:shock:

en dan zie je je schoonzus wel zwanger zijn…niet jaloers hoor…maar dan denk ik…dit wil ik ook…hahaha

:lol:

en tijd gaat hard en ben dan zo oud…

testen al verbruikt, zater er 2 in…haha dus weer nieuwe halen…

moet 22 okt weer ongesteld worden dus weer aftellen…

Babywens :hug:

Elintjuh Hoe is het bij jou ?

Voor de zwangere dames :

weten jullie al ongeveer wanneer jullie uitgerekend zijn ( voor het lijstje)

Hier zijn de vruchtbare dagen aan de gang en die worden goed benut :wink:

Jammer babywens… Klusse meid!

Hier nog steeds geen menstruatie… Maandag weer testen. 6 dagen overtijd nu…

Maandag testen is niet meer nodig… Net uit het niets (zonder klachten) ongesteld geworden. 34 dagen. Nu weer verder voor ronde 2. Eisprong 20 okt.

Babywens en Elin: wat jammer! Elin, ik had goede hoop voor je, maar dus toch ‘gewoon’ een langere cyclus. Volgende ronde weer een kans meiden! :-*

Ik wil wel dat er de komende weken nog positief getest wordt, want het is erg rustig bij de junimama’s. Streepjes piesen dus! :thumbup:

Tijgertje: dinsdag heb ik een echo waarbij mijn zwangerschapsduur en dus uitgerekende datum wordt berekend. Mijn banner is een gokje, maar ik zal ergens begin juni uitgerekend zijn. :slight_smile:

Elin, balen dat je toch ongesteld bent geworden! :hug: