Vanmorgen kwam hij even hard aan ineens…
Maar nu is het oke. Dit is een andere menstruatie dan die tijdens de pil…
ik heb ergens ooit gelezen dat je eerste een echte menstruatie moet hebben en dan zwanger kan worden… maar volgends mij klopt dat niet.
Ik dacht net ik kan gelukkig gewoon ongesteld worden dat ik een goed teken.
ik had nu 34 dagen… hoe moet ik de komende maand rekenen? gewoon 28 dagen? ook i.v.m eisprong…
D spannend… ben benieuwd wat je datum is omdat je zo lang overtijd was voor je een positieve test had.
Tijgertje klusse;)
Elin: lastig om je eisprong te berekenen zo he? Niet echt ervaring mee, maar wellicht wil je dan ovulatietesten proberen (wij wilden dat niet)? Of gewoon om de dag seks hebben, dan kun je de eisprong sowieso niet missen.
Ik ben ook benieuwd, nog twee nachtjes slapen en dan de echo. Waarop mogelijk nog haast niets te zien is, omdat het nog te vroeg is. Zo spannend!
Elin, ik zou toch de 34 dagen aanhouden, maar wel op tijd beginnen met om de dag klussen!
D, spannend hoor, bijna de echo!
D spannend
En elin, wat jammer meid dat je ongesteld bent geworden, wat eef zegt, ik zou nu ook 34 aanhouden en om de dag vanaf dag 12 gaan klussen en als je wilt kan je natuurlijk ovu,s gaan gebruiken. Mja als je dat niet wilt op tijd beginnen met om de dag klussen. Daarnaast kan je ei ook laat zijn, maar misschien heb je ook wel geen ei gehad deze maand, hoe dan ook succes voor de komende maand :thumbup:
Oja dat wilde ik net nog zeggen, die 28 dagen is natuurlijk een ontrekkingsbloeding he, niet met een natuurlijke cyclus…eigenlijk kan je na deze ronde pas echt meer over je cyclus zeggen…
Ja dat dacht ik al… Dit is een hele andere menstruatie dan ik gewend ben…
Heb mijn womanlogappje veranderd in 34 dagen… Eisprong staat nu op de 26e maar gaan km de dag klussen…
Vraagje… ik heb echt bizar veel pijn aan mijn borsten. Het is niet gewoon gevoelig, ze doen me echt zeer. Als ik mijn armen beweeg springen de tranen in mijn ogen, echt niet tof. Heb er vannacht wakker van gelegen. Ik herken dit niet van de vorige keer, is dit wel normaal? En zijn er handige tips? Om nu pijnstillers te gaan slikken vind ik zo overdreven, maar de pijn is er wel naar… :oops:
Elintjuh balen :hug:
ik zou uitgaan van 34 dagen, maar wel wat eerder beginnen met klussen.
D.
misschien de warme douchekop erop zetten ???
Hier net gezellig met de kleine meid en hond naar het bos geweest.
Zag er wel schattig uit op de regenlaarsjes. Het is hier heerlijk weer.
F. en mama samen door de baggerplassen stampen, ze had de grootste lol.
Bij mij helpt het wel als ik ze strak inpak, dus als ze niet te los zotten, souchekop erop vond ok absoluut niet fijn, dan doet het nog zeerder en moet ik ze vasthouden
Klinkt leuk tijger, het is ook prachtig weer, ik heb alleen nergens energie voor
Elintjuh :hug: balen dat je ongesteld bent geworden, wel een mooie cyclus.
D: ik had bij Siem ook zoveel last van zere borsten. Ik stond dan soms tegen de koude tegeltjes in de keuken :oops: En lekker dat dat was :lol: 8) :mrgreen:
Tijgertjuh: heerlijk even in het bos geweest :thumbup: Hier is het ook mooi weer. Zo vind ik de herfst wel leuk. :lol: En plassen stampen, super leuk voor die kleintjes.
Babywens: ook voor jou balen dat je ongesteld bent geworden. :hug:
Hier zit ik op het wachtbankje. Al denk ik wel veel te voelen :roll: :eh: Zere borsten, wat ik anders niet heb, misselijkheid met vlagen, wat ik anders ook niet heb. Maar zal wel tussen de oren zitten, zou het anders wel heel vlot merken. Volgend weekend pas mijn NOD.
Sennapen: ben je nog zo duizelig? Heb je al buikfoto’s? :inlove: :inlove:
D: al gewend aan het idee dat je zwanger bent? :inlove: :inlove:
Leuk wëer alles te lezen van jullie, was zeker mooi weer…had alleen geen puf om iets te doen, hele dag bankgehangen en tv aan,viel zelf bijna in slaap na het eten,net wel ff om 7uur met de hond ff buiten geweest,vind het altijd zonde van mn tijd, niets doen
:shock:
Zo ff bakkie thee en boerzktvrouw kkijken en dan weer slape ben nu al moe.
Sanne: idd, de borsten inpakken helpt wel. Ik doe steeds mn allerstrakste sportbeha aan, dan gaat het beter dan wanneer ze ‘los’ hangen :lol: Ik las wel gisteren dat dat typisch iets is van de eerste weken, dus het moet vanzelf over gaan, op den duur.
Mutsie: nee, het is hier nog niet geland hoor :shifty: Inmiddels 4 testen gedaan, allemaal dezelfde uitslag, en toch vraag ik me af of het echt zo is. Vind het echt zo bijzonder en idioot eigenlijk dat we graag iets willen, en dat we het dan ook meteen krijgen. Dat zijn we niet gewend.
D: dat herken ik wel haha, wij moesten ook even een paar weken het nieuws laten bezinken. En bij Siem werd ik pas echt blij na de 13 weken echo :shifty: En toen hadden we er al 4 gehad. Was zo bang dat het alsnog mis ging net zoals de keer ervoor. Maar het besef komt vanzelf! Straks gaat je buikkie groeien en voel je weer later wat geduw enzo :inlove: :inlove:
Ik heb dat onwerkelijke gevoel nu ook weer, hartje gezien, maar toch blijft het spannend en onwerkelijk.
Mutsie al 1 bk in het sf van de zwangere buikjes, maar moet weer eens even 1 maken, het is al echt een buikje :mrgreen:
Mutsie: klachten kunnen snel optreden he, genoeg verhalen over bekend. Ik had het niet, maar ik ben sowieso een geval apart, geloof ik. 8)
Moet er niet iemand deze week nog een NOD hebben ofzo? Ik ben het overzicht compleet kwijt, sorry hoor. Statistisch gezien moet er wel weer iemand positief testen, zegt mijn wiskundig inzicht.
Hallo iedereen…
Ik heb jullie hulp nodig!!!
Zie hieronder…
Is het een ja of een nee?!
Verdikkeme ik krijg mn foto er niet in!!
Vanmiddag ga ik bloedprikken dus eind van de week de uitslag, hoop dat ik ook eindelijk mag beginnen, ben inmiddels van een september al een oktober stopper geworden, nu maar hopen dat dat echt door gaat. Dit weekend komt mn ei er aan
Ik zag bij de september stoppers dat er maar 3 meiden waren, zou ik daar ff opgooien dat we samen hier gaan schrijven. Misschien kan iemand dan een nieuw deeltje openen (we zitten al bijna bij de 50 ten slotte) en zo’n mooi lijstje op de 1e pagina maken wat tijgertje hier heeft gedaan (misschien wil tijgertje wel het nieuwe deeltje openen).
Is i niet te groot jojo? Maaruhhhh, streep is streep hoor!!!
Jojo, ik ben benieuwd! Mail anders de foto naar mij, dan pb ik je mn mailadres?
In het eggie is de streep ietsje duidelijker…
Wat zeggen jullie?