Loesje: lijkt me een goed idee om aug en sept samen te voegen. Mits de meiden van sept dat dan ook willen!
JOJO :shock: JE BENT ZWANGER!!
:inlove: :inlove: :inlove:
Gefeliciteerd meid, ik zie 'm ook hoor! :inlove:
Deze toevallige meelezer zegt: Ja! :dance: Gefeliciteerd!
Jojo
twijfel je of er een streep is ?
loesje
succes met bloedprikken en hopen dat de uitslag goed is.
ik vind het goed hoor dat we een topic nemen augustus/septemberstoppers.
Als iemand mooiere lijstjes kan maken, mag die het ook openen hoor…
Als het goed is, van het het weekend mijn ei gehad.
Donderdag is vriendlief jarig.
Ik weet echt geen cadeautje voor hem ! Jullie misschien ideeen ??
Luchtjes heeft hij nog genoeg…
Tijgertje: ja vorige keer leek t ook een streep maar was t waarschijnlijk gezichtsbedrog…
En hij was lichter dan deze!
Tijgertje, ik weet niet waar je vriend van houdt natuurlijk. Die van mij is dol op voetbal, auto’s, muziek, fotografie, van alles. Ik denk dat ik een Ajaxshirt koop (wil-ie graag hebben) en een bijdrage doe aan de spiegelreflex waar hij voor spaart (hij is eind november jarig). Kun je 'm misschien meenemen naar een concert?
Tijgertje, moeilijk altijd he, een cadeautje uitzoeken voor een/je man…
Hier altijd hetzelfde, portemonnee, gereedschap… Het leukste is toch altijd een knutsel van de kid(s).
Spannend, weer in de wacht weken… Mijn duimen draaien!
:-*
Jojo: morgenochtend de digitale van cb doen?
Spel voor de xbox zou het hier ook goed doen trouwens.
ik zie ook een hele lichte streep hoor !
over twee dagen nog een test doen en dan is ie al donkerder.
maar voor nu gefeliciteerd !!!
Hij houd van auto’s , doet aan hardlopen.
Van Fleur krijgt hij een zelfgemaakte tekening en een canvasdoek met daarop haar handjes in de verf en dan houd ze zogenaamd haar eigen foto vast…
Ik zie ook een streep hoor!!
@tijgertje, ik geef meestal een dagje/avondje sauna kado, heb ik zelf ook weer een pleziertje
Thanks voor de tips dames !
Zo om 11.00 uur naar de kapper.
F. gaat mee want oma kan pas vanaf 11.30 uur oppassen.
Gelijk een afspraak voor F. voor volgende week want het haar pony komt in de ogen te hangen…
jojo… echt een streep hoor… en dat 4 dagen voor je nod? als ik je banner bekijk? Gefeliciteerd!!
Ja idd 4d voor mn nod:)
Morgen een kv test en do een clearblue digitaal:)
Ik kan t alleen nog niet helemaal bevatten haha
Dat er nu een klein hummeltje in mn buik groeit!
Hier net terug van de echo. Vruchtzakje was goed te zien, zat duidelijk Ãn de baarmoeder. Dat was ook meteen het enige wat er te zien was, volgens de gyn ben ik nog niet eens 5 weken zwanger. Over drie weken weer een echo, dan moeten we een kloppend hartje zien.
Heb mijn banner nog verder terug gezet.
Jojo: jee een streep!! Gefeliciteerd :dance:
D: een goede echo :dance: Al is straks een echo met hartje een nog betere echo. Wel vervelend als je niet goed weet wanneer je eisprong nu was.
Ach, het doet er ook niet zo gek veel toe eigenlijk. Ik ben rond de 5 weken, een dagje meer of minder boeit niet zo. Ben allang blij dat ik zwanger ben, dus mij hoor je niet klagen.
Oww d. Das nog wel spijtig mja, datis het nadeel als je te vroeg bent, voel je je er verder wel goed onder?
Uhh kwalen voor de nod en ne na de eisprong kan hoor, had ook meteen en kwalen en zie nu…
En wat lees ik nu jojo, gefeliciteerd, wat vroeg getest zeg en dan al posi :inlove: :thumbup:
Jojo, je mag je melden bij de junimama’s hoor