Gedaan, was wel ff zoeken hahah…
Hallo dames,
Ik zag de uitnodinging om mee te kletsen met deze maand. Stiekem las ik wel al mee want eigenlijk wilde ik eind augustus al stoppen met de pil…
Ik zal mij even voorstellen. De een zal mij wel kennen en de ander nog niet maar ik ben Lenie.
Ik ben al moeder van Finley van 4 jaar die wij kregen na de 5e IUI poging.
En we hebben Collin die na een 2e IUI poging kwam.
Ik ben gestopt met de pil vanwege de enorme bijwerkingen. Nu na het stoppen heb ik stukken minder last en weet ik dat ik het mij niet verbeelde.
Omdat ik laatst ziek was ben ik vergeten :oops: wanneer ik precies ongi werd. Volgens mij moet het komende dagen zijn en heb wat gekke dingen. Maar… mijn lichaam heeft mij vaker in de maling genomen en ik wacht nog een paar dagen af. :think:
Vragen kunnen jullie stellen.
Ik ben geen hele grote schrijfster maar lezen doe ik zeker!!!
Lenie
leuk dat je mee komt kletsen en heel veel succes met het brusje voor Finley en Collin. Betekent het dat je je boys via iui hebt gehad, dat het voor het brusje ook zo gaat ??
Lenie: Welkom! Ik ‘ken’ je wel van naam, leuk hoor. En spannend Zou wel leuk zijn zo zonder iui zwanger worden.
Toen we een tweede kindje wilde moesten we eerst 7 maanden gewoon proberen zwanger te worden voor wij naar de gyn mochten voor IUI.
Wanneer het niet gaat lukken na ??? maanden dan gaan we naar de huisarts en zullen we wel naar de gyn mogen. Het aantal maanden is niet afgesproken omdat wij nu gewoon stopten met als grootste reden de bijwerkingen. Maar een 3e kindje is zeer welkom dus we wachten gewoon af.
De kans is wel heel klein dat het lukt zonder IUI maar er hoeft er maar 1 goed te zwemmen zeggen wij maar!!! Zo houden we de hoop erin
Mijn man zijn zaadkwaliteit is zeer slecht maar je weet het nooit. We zijn weer een tijd verder…
Lenie hopen dat het nu spontaan gaat gebeuren…
Ik heb de titel alvast aangepast.
Het lijstje en nieuw topic probeer ik van het weekend even te doen.
Als iemand anders het leuk vind om een ander topic en lijstje te maken, vind ik het ook goed hoor! Laat maar weten…
Goede instelling Lenie!
Hier ook zo, wij weten niet of we zo zwanger kunnen worden. Bij Siem moest een eisprong opgewekt worden door hormonen. Maar sinds de bevalling heb ik , bijna, elke maand een eisprong. Dus we hopen stiekem dat we niet meer naar het ziekenhuis hoeven.
Tijgertje: goed gedaan dat we zijn samen gevoegd! Ik ben niet zo goed in lijstjes :oops:
Welkom Lenie!
En er zijn genoeg gevallen bekend bij vrouwen waarvan het lichaam het na een of meerdere zwangerschappen wel ineens door kreeg, en spontaan zwanger worden gewoon lukte. Zou toch mooi zijn.
Tijgertje: ik ben niet handig in lijstjes maken, maar misschien is er iemand anders die het van je over wil nemen? Ik vind dat je het prima doet overigens hoor.
We hebben de kat op dieet gezet. Hij is het er nieeeet mee eens… :roll:
Hoi Allemaal,
Ik kom ook gezellig bij jullie buurten.
Zelf ben ik eind augustus/begin september begonnen. Overmorgen weet ik weer wat meer… Weet niet wat ik er van moet vinden. Aan de ene kant denk ik dat ik de typische PMS symptomen heb, maar aan de andere vind ik ze toch anders dan anders (helaas is dit mischien wel een illusie).
Het wordt dus gewoon afwachten.
Hoe staat de rest ervoor?
Gezellig nieuwe kletsers… hopen op snel positieve testen dames!
Hier laatste dag van menstruatie… deze was heel anders dan tijdens de pil veel heftiger… maar met minder pijn gelukkig.
ik had altijd steken van voor naar achter als ik ontlasting moest krijgen ik ging door de grond van de pijn. Dit hadden mijn Oma en Moeder ook ze zeggen dat het overgaat als ik kindjes krijg. Deze had ik nu helemaal niet
dus wij gaan weer aan de klus.
Welkom nieuwe dames, ook ik ken jou naam van het forum lenie :lol:
Owjaa ik vind prima lijstje hoor, ik wil wel ter aanvulling vertellend voor nu 27 jaar, en 23 mei uitgerekend, maar dat weet ik de 22e pas zeker
Ik kan helaas geen lijsten maken…ben er erg slecht mee :oops:
Ik heb wel wat info voor het lijstje. Ik heet dus Lenie, ben 31 jaar oud, heb 2 kinderen Finley en Collin. Mijn NOD kan ik nog niet zeggen… moet nog voor de eerste keer ongi worden zonder pil.
Mutsie: wel fijn dat je nu gewoon een eisprong hebt! Ik ga duimen dat het snel lukt bij jullie
Sennapen: jou ken ik ook al wat l;anger, kijk altijd alle foto’s enzo en heb jou vorige zwangerschap dus "stiekem "gevolgd.
Jullie kletsen hier gezellig door!
Voor het lijstje: Ik ben 30 jaar, heb een zoontje van 7 jaar en mijn NOD is 12 of 13 oktober…
Hopelijk dat we over niet al te lange tijd over andere perikelen kunnen kletsen!
Ik denk dat ik morgen ga testen. Het kan zijn dat ik te vroeg ben maar als ik goed nadenkt is dan mijn NOD. Ik voel mij zo stom dat ik de datum niet meer weet. We zullen zien…
Hey Lenie!!
Welkom!!
Hier ff snel een update, net terug vanuit het zkh! Alles zag er super uit!
Bloedverlies is weg sinds 5 dagen en termijn echo over 16 dagen!!
Lenie, je hoeft je niet stom te voelen hoor, het is toch logisch dat je dat vergeet? Ik weet het alleen maar omdat ik het opgeschreven heb.
Ben benieuwd hoe het gaat morgen, je laat het toch wel ff weten?
Begin zelf nu ongeduldig te worden. aftellen geblazen! Het is bijna vrijdag.
Ik kan het alleen heel laat laten weten want ik moet werken en daarna eet ik met de jongens bij mijn ouders…Elke donderdag doe ik dat omdat mijn man die dag een paar uur extra te werken heeft.
Maar ik laat het wel weten als ik thuis ben!
spannend lenie!
Alexia: welkom! Had ik volgens mij nog niet gezegd, leuk dat jullie voor een tweede kindje gaan.
Mimi: gelukkig geen bloedverlies meer gehad. En al 9 weken :dance: :dance:
Sennepen: ik ga zo even je buikfoto opzoeken :inlove: :inlove:
Ik word hier ziek denk ik Vanochtend werd ik wakker omdat ik kotsmisselijk was. En het is nog steeds niet over. Hoofpijn, koud zijn, brrr. En normaal loop ik in tshirtjes :? Hoop niet dat ik ziek word, geen tijd voor. :lol:
Lenie ben benieuwd hoe t gaat!?
Dag dames,
Dijo 27jr 1 dochter 2010 geboren! Wens is groot echter m’n man wilt wachten tot huis opgeleverd word… Mijn eierstokken rinkelen en hij is aan t nadenken of we voor n 2e gaan zon zou ik weer beginnen met strip dus nog even wachten en Maybe kom ik meeschrijven!!