Augustus / september 2012 stoppers

Jojo ik Zie ook duidelijk een streepje… Nog n andere test gedaan!? Spannend!! :slight_smile: :smiley: :inlove:

Hoi dijo…

Welkom… Hopen dat het huis snel opgeleverd is!

Ja heb nog een digitale gedaan:) stond heel duidelijk zwanger :inlove:

Aaaah dat is goed nieuws!! Gefeliciteerd! 1e keer direct raak?? Leuk!!

Huis word pas in april opgeleverd dan nog aanbouwen!!

Vorige zwangerschap werd ik heel gauw een vochtophoping (35kilo zwaarder) en kon fysiek ook weinig en ivm hij veel zou klussen en onze dochter er ook og is! Mr ik zou zoooo graag n 2e Willen en wie zegt direct raak is ook mr afwachten!! Dus kijken wat hij besluit!! :s

De test wa negatief, wil alleen niets zeggen omdat ik niet precies weet wannet mijn NOD is. Als het nog niet is doorgezet test ik zaterdag weer.

Dijo, lijkt mij wel een lastige situatie.

Good morning,

Mutsie, ik hoop dat je niet ziek begint te worden. Mischien een lekkere warme kop kruidenthee met citroen en honing een idee???

Lenie, Jammer dat de test negatief was maar zoals je zelf al zegt hoeft dat nog niets te betekenen!

Jojo, van harte gefeliciteerd meid! Ben eigenlijk stiekem een beetje jaloers dat je het al zó snel voor elkaar hebt :lol:

Helaas kreeg ik gisteren “bezoek”… Wij beginnen dus aan het nieuw cyclus. Ben gelukkig vanavond alleen thuis, dus kan ik lekker op de bank met een filmpje relaxen :dance:

Jammer Lenie… maar het kan nog!

Jammer Alexia… :frowning:

Spannend Dijo… hoop dat je snel kan stoppen en mee gaat kletsen!

Mustie hoe je je al wat beter?

hier gisteren menstruatie gestopt dus wij gaan weer klussen… ben benieuwd hoop op goed resultaat deze maand!

Als eerst even welkom voor de nieuwe dames !

Hopen dat het allemaal snel mag lukken…

Alexia balen dat je toch ongi bent geworden :hug:

Lenie geen bloed is hoop :pray:

Mutsie hoe voel je je ? Ben je nog ziek geworden ?

Jojo kan je het al een beetje bevatten dat je zwanger bent ?

Dijo hopen dat je man/ vriend snel bijtrekt en jullie ook voor een tweede kunnen gaan. En de kans dat je gelijk zwanger bent is 1 op …??

Ik zal vanavond of morgen een nieuw topic openen en dan gelijk een nieuw lijstje met alle nieuwe dames erbij…

Ik heb een nieuw topic geopend.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5392179#5392179

Ook een nieuw lijstje erbij met de nieuwe meiden …