D wat ontzettend goed nieuws. leuk hoor.
nou suc6 tijgertje hoop voor jullie dat je huis snel verkocht is.
hier geduldig aan het wachten haha duurt nog heuuuul lang
D. :dance: :dance: :inlove:
Super D!!!
H8er gisteravond wat donker bruinig bloed en sinds vanmorgen de tampon uit de kast… ongi op dag 20 :think:
Nou het is het niet waard om een tampon in te doen. Wel ontzettende ongikrampen maar doorzetten ho maar. Nog maar ff wachten met banner aanpassen denk ik.
Marjon jij al van je ongi af? Of bedoel je nog steeds wachten tot dat dat voorbij is?
hey jootje dat is vroeg zeg!! mm… nou gemiddelde van 31 en 20 is 25 dagen dus zou je bereking van je ei dan op 25 dagen cyclus zetten dan kan je goed 3dgn van te voren klussen en evt tot 2/3 dagen na je ei (wat jij denkt je ei te zijn) Blijft spannend allemaal!!
Hoop dat jullie huis gauw verkocht is tijgertje… hoe is de markt bij jullie??
Wij hebben hier dus ons huis verkocht terwijl we t nieuwbouw huis hadden eigenlijk direct en nu daarom in huurhuis maar veel nieuwe buren zitten nog met hun oude huis en als het goed is word in april 2012 de nieuwbouw opgeleverd dus… jaah… dan hoop ik dat ze t verkocht hebben al heb ik er een hard hoofd in!!
Geen ongi hier hoor, hele dag geen druppel meer gezien. Lang leven de spotting die ik altijd had zonder de pil (volgens moeders). Wel nog steeds van die ongikrampjes waardoor ik blijf denken dat het eraan komt… :wall:
Jo0tj… Vervelend zeg! Afwachten dus.
Hier volgens berekening vandaag mijn ei… Voel niks raars maar ja niet iedereen voelt hem…
Hier is het afgelopen maar wel heel anders gelopen dan normaal.
Beetje vervelend allemaal jootje
marjon hoevoel je je verder dan?? Wanneer was je gestopt?? Vreemd hoor… :S
Fijn weekend dames…
Ik ben 20 augustus gestopt met de pil dus nu ronde 3 ingegaan spannend weer.
Heeft iedereen de klok al verzet ?
En lekker geslapen ?
Hier zo even ontbijten, douchen en naár de Makro.
F. was om 7 uur nieuwe tijd al wakker :shock:
En ik heb gister een nieuwe gekocht !!
:dance: :dance: Mag hem 5 nov ophalen…
Wij hadden gister feestje dus kindjes lagen laaat op bed. Zoontje heeft de halve nacht liggens spoken (waterpokken zullen wel gejeukt hebben) maar om 8.30 nieuwe tijd wakker! Hartstikke goed dus.
Vrijdag test gedaan, niet echt iets op te zien onder de lamp, maar later me daglicht dacht ik t wel, dus ding uit elkaar gesloopt en in de verste verte zag je een streepje. Vanochtend weer getest, nog steeds geen knalstreep maar nu zag ik achter t plasticje onder de lamp toch wel een heel licht streepje.
Dus… Zwanger :shock:
echt niet te geloven, weer de eerste maand meteen raak. Ben sinds vanochtend ook weer flink misselijk, dus dat beloofd veel goed. Vrijdag nog overheerlijk broodje filet americain op, maar das voorlopig de laatste. Kan t echt niet geloven zeg, denk ook dat t wel mis moet gaan, want 3x zo snel zwanger dat kan toch niet…
Tijgertje, bedoel je een auto? Leuk! Wat is t geworden?
Klok is hier al terug. Gisteren feestje gehad dus gelijk gedaan bij thuiskomst. Was een kort dromerig nachtje hier, ml was ook onrustig dus veel wakker geweest helaas.
Loesje! Wat leuk! Blijkbaar erg vruchtbaar als het voor de derde keer gelijk raak is :mrgreen: .
Wat heb je gekocht tijgertje?
Loesje gefeliciteerd!
Hier ook de klokken terug! Gisteren bij vrienden geweest die hebben een kleine van 7 maanden wat een heerlijk kind haha!
Gisteren was het daar late night shopping tot 21.00 dus ff lekker geshopt. Nieuw vest en leggings… Deze gaan altijd kapot… En een nieuwe winterjas de jas die ik nu heb is al weer 3 jaar oud dus mocht wel weer! Ben er blij mee
Nu weer op het op het wachtbankje. Nod 8 of 9 nov…
Loesje wat fijn zulk goed. Nieuws… Wij gaan in dec gericht klussen nu nog met n beschermhoesje … Niet fijn mr hub wil pas in dec proberen… Mr is bijna kan het stiekem al niet meer afwachten!!
elintjuh Jaah als je zo een kleine ziet gaan je eierstokken extra rammelen!! Hihi… Hoop datje gauw een positieve test mag hebben!!
Jezelf oom lekker verwend voelt altijd weer goed hè!!
Tijger wat voor auto?? Leuk hoor !!
Wij zo verjaardag en dan ZIT t weekend er weer op!!
Fijne zondag nog…
Loesje Gefeliciteerd met je positieve test !!!
Ik bedoel inderdaad een auto.
Een zilveren Opel Astra H uit 2004.
Net bij de Makro Vianen geweest, leuke babykleertjes hebben ze daar :inlove: Helaas past Fleur die niet meer. Maar wat is het druk daar…
Hier flink aan het klussen want mijn ei zit er aan te komen ( volgens de berekening)
Hihi ja makro vianen heeft idd veel leuke kleertjes! Was daar een paar weken geleden ook. En dan laten hangen hè?! :thumbdown:
Bijna december ja! Kan me voorstellen dat je niet meer kan wachten. Toen wij hier hadden besloten dat we kinderen wilde kon ik ook me strip nauwelijks nog afmaken Haha…
loesje gefeliciteerd met je zwangerschap leuk zeg!!
Loesje, gefeliciteerd!!!
Hier een strontverkouden kindje. Zitten dus volop in de zakdoeken, neusspray etc…
Ik zal proberen vanavond de lijstjes bij te werken als F. wil slapen…