# Augustus / September 2012 stoppers ! # Deel 2 #

Wij hopen ook dat het wat opleverd.

Even een vies verhaaltje :

sinds vanavond bruin verlies, maar wel slijmerig en draden.

Donderdag was mijn laatste ongi dag. Wat zou het kunnen zijn ?

Heb het nog niet eerder meegemaakt…

Zegt me niks tijgertje…

Sennepen wat fijn een goede echo!!

Ik heb sinds gisteren weer gevoelige tepels… Ik denk dat dit gepaart gaat met de naderende eisprong. Die zou een deze dagen moeten zijn…

Nu op naar mijn werk :slight_smile:

Tijgertje spannened. Hopen dat ze verliefd worden en een goed bod doen.

Wat het bruinverlies betreft, geen flauw idee. :think:

Hier gaat alles zijn gangetje. Na 3 nachten niet in slaap kunnen vallen heb ik nu weer twee goede nachten gehad. Droom wel enorm veel en onrustig.

T weekend veel maagzuur gehad, jeminee wat kan dat pijnlijk zijn, bah!

Emorioneel ben ik wat labiel, tranen staan snel in me ogen. Kan dat van ontpillen zijn?

Sanne, gefeliciteerd met je goede echo! :inlove: En goed nieuws is altijd welkom hoor, doe niet zo mal, misschien werkt het nog besmettelijk :inlove:

Tijgertje: ik heb ook bruinverlies gehad, maar dat was niet vlak na de menstruatie. Bij mij viel dat samen met wat ik dacht dat mijn eisprong was. (Wat het helemaal niet was, gezien mijn zwangerschapsduur, maar dat terzijde) Dus ik weet niet goed, misschien gewoon een nawee van je ongi?

Haha nou ik hoop dar her besmettelijk werkt voor de andere dames :inlove:

Ik weer niet tijger wat dat zou kunnen zijn :think: , Slijmerige draden betekent vaak naderende eisprong maar dat bruine kan ik dan niet erklaren, mja ik ben ook niet echt een hele ervaren iemand hoor, ik merkte het de vorige keer aan de steken in mijn buik.

Jo0tje kan, wat die hormonen wel niet met je doen :smiley: :lol: , Wel fijn da je weer wat beter hebt geslapen, slapeloze nachten zijn niks aan :thumbdown:

Tijger wanneer bezichtiging???

D. Schiet voor jou ook al een beetje op he, kan je het nog wat volhouden qua wachten?

En wanneer zijn nu weer de vruchtbare of nod voor de andere dames, want er zijn wel aardig wat bijgekomen en ik ben momenteel een zeef, marjon is net ongesteld geworden, lenie ook nog niet zolang geleden en verder :think: ?

Ja hoor, ik mag morgenmiddag al voor de echo. Verwacht eigenlijk dat het gewoon goed zit, gisterenmorgen kotsend op mijn werk aangekomen, dus ik geloof dat ik nog wel zwanger ben :roll:

Verder gaat het hier prima. Ik voel me echt heel erg goed, zo anders dan de eerste keer, ik geniet ervan :slight_smile:

@Sennapen wrote:

Tijger wanneer bezichtiging???

Vanmiddag om 12.30 uur is de bezichtiging.

Eisprong kan het haast nog niet zijn, zit nu op dag 5 na mijn ongi.
Donderdag was mijn laatste ongidag en gister dat gekke verlies...

Misschien toch een nawee van je ongi.

Hier is het net over allemaal. Nu maar kijken wat deze maand ons gaat brengen…

Haha D, dan zal het idd wel goed zitten. Beetje jammer van het spugen maar alles voor het goede doel :smiley:

Hier sinds giateravond bij vlagen ongi gevoel, als ik een cyclus van 28 dagen ga hebben moet ik alleen nog 10 dagen… dus we zullen zien wat hij doet.

Hoe was de bezichtiging gegaan tijger…

Jootje… Zou evt j eisprong kunnen zijn hè!! Dus klussen :wink:

D dat is gauw echo… Leuk hoor duim voor n kloppend hartje!! :slight_smile:

Sweat dreams dames!!

Tijger hoe was de bezichtiging?

D. Heel veel succes vandaag :pray:

Succes vandaag met de echo D. !!!

Bezichtiging ging goed, was een iets ouder echtpaar. Minder valide man.

Makelaar kon alleen de rest van de sleutels niet vinden :

Gister alles verteld ( die mensen hadden nog een paar vragen)

Nu maar duimen of ze nog een keer willen kijken of dat ze misschien een bod uitbrengen…

Verhip Dijo zo had ik het nog niet bekeken, deze maand al 2 keer gedacht dat t mischien eisprong was dus dacht dat ik m wel gehad had :think: klussen kan geen kwaad :wink:

D veel succes en plezier vandaag!!

5 dagen na je ongi zit je toch op dag 10 van je cylcus ongeveer, kan best aankomende eisprong zijn, heb je een wat kortere cyclus deze maand. Zou iig flink gaan klussen.

@tijgertje: balen dat je auto verkocht is. Hoop iig wel dat je huisje verkocht is :pray:

D.: bij de dokter kun je er wat voor krijgen, als je het blijft houden.

Ik ga morgen testen, gister al een testje gedaan, maar die was negatief, ben ook veeeeeel te ongeduldig moet zaterdag/zondag pas ongi worden, maar mn man is een weekendje weg, en wachten tot maandag kan natuurlijk niet :wink: Verder geen kwaaltjes, is gewoon zoals elke maand, maar dat was t bij mn vorige zwangerschappen ook.

loesje… spannend snap het wel… maar misschien als je wacht tot maandag word het niet weer een teleurstelling :slight_smile: (zo ben ik dus… ik zou even wachten als ik jou was)

D. have fun 2day!!..

Hier lekker vrij… net even relax gedaan nu douche en boodschapjes doen!! :slight_smile:

Genieten van mijn meisje en gewoon lekker niets!!

Tijgertje hoop dat het huis verkocht wordt! Hebben jullie al een ander huis?

Loesje spannend!!

D: Hoe was je echo?

Hier zou ik vandaag mijn eisprong moeten krijgen… gisteren geklust :wink: doe nu om de dag klussen… hoop op goed nieuws deze maand!

Elintjuh Nee we hebben nog geen ander huis.

We willen eerst ons eigen huis verkopen.

We hebben wel twee huizen op het oog ( die we mooi vinden via de foto’s van Funda). Dus maar hopen dat ons huis verkocht word en dat die dan nog te koop staan.

Word dus weer spannend voor je deze maand :pray:

Hier ook al weer aan de klus om de dag. Rond 30 okt heb ik mijn ei ( volgens de berekeningen)

De echo was goed! Prachtig boontje met een supersterk kloppend hartje, alles zag er perfect uit :inlove: Termijn is voor nu op 7 weken en 1 dag gezet, uitgerekende datum voor nu op 12 juni :slight_smile:

Slim tijgertje eerst verkopen dan verder kijken… Je zult de pech hebben dat je het niet verkocht krijgy…zit je met 2 huizen en lasten.

Wij hadden het geluk we gingen vanuit thuis samenwonen konden uit een hoop huizen kiezen hier in Nijmegen.

Wat fijn d! Geniet van je boontje! I

D. Fijn dat je een goede echo heb gehad !

Geniet ervan !