# Augustus / September 2012 stoppers ! # Deel 2 #





NOD :









AFSPRAKEN :



Sennapen 5 januari 2013 20-weken echo




Showforum en andere deeltjes :

Ons showforum ;
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5369635#5369635


De link naar deeltje 1 :
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=107000

De laatste berichten uit het oude topic :





@lenie wrote:

De test wa negatief, wil alleen niets zeggen omdat ik niet precies weet wannet mijn NOD is. Als het nog niet is doorgezet test ik zaterdag weer.



Dijo, lijkt mij wel een lastige situatie.








@alexia82 wrote:
Good morning,



Mutsie, ik hoop dat je niet ziek begint te worden. Mischien een lekkere warme kop kruidenthee met citroen en honing een idee???



Lenie, Jammer dat de test negatief was maar zoals je zelf al zegt hoeft dat nog niets te betekenen!



Jojo, van harte gefeliciteerd meid! Ben eigenlijk stiekem een beetje jaloers dat je het al zó snel voor elkaar hebt :lol:



Helaas kreeg ik gisteren “bezoek”… Wij beginnen dus aan het nieuw cyclus. Ben gelukkig vanavond alleen thuis, dus kan ik lekker op de bank met een filmpje relaxen :dance:








@Elintjuh wrote:
Jammer Lenie… maar het kan nog!



Jammer Alexia… :frowning:



Spannend Dijo… hoop dat je snel kan stoppen en mee gaat kletsen!



Mustie hoe je je al wat beter?



hier gisteren menstruatie gestopt dus wij gaan weer klussen… ben benieuwd hoop op goed resultaat deze maand!








@tijgertje1982 wrote:
Als eerst even welkom voor de nieuwe dames !

Hopen dat het allemaal snel mag lukken…





Alexia balen dat je toch ongi bent geworden :hug:



Lenie geen bloed is hoop :pray:



Mutsie hoe voel je je ? Ben je nog ziek geworden ?



Jojo kan je het al een beetje bevatten dat je zwanger bent ?





Dijo hopen dat je man/ vriend snel bijtrekt en jullie ook voor een tweede kunnen gaan. En de kans dat je gelijk zwanger bent is 1 op …??

Meld! :smiley:

Ik zie nu dat ik vergeten ben om bij Mimi neer te zetten dat ze zwanger is.

Dat probeer ik van het weekend even te veranderen, want ik moet het helemaal opnieuw doen ( kan het niet even veranderen ) :oops:

Meld!

Mag ik mij als meelezer/ meelever aanmelden. :oops: Ben zelf dus geen stopper.

Mijn zus schrijft hier en leef erg met haar mee.

Hoop ook zo dat zij en haar man nog een kindje mogen ontvangen… Dan heb ik weer een neefje of nichtje die ik kan vertroetelen.

He dames!



Alexia: ik was stiekem ook erg jaloers op sennapen en d toen die positief teste!



Tijgertje: nee het dringt nog niet altijd helemaal door… Er zijn momenten dat ik inderdaad met een big smile rondloop en denk: ik ben zwanger en er zijn momenten dan is t : ohja! Ben zwanger!

Voornamelijk omdat ik geen klachten heb tot nu toe…

Vandaag weer een negtieve test. De hoop wordt wel al wat minder maar we zullen zien.

Wanneer het niet zo is mag van mij de ongi wel doorzetten en dan weten we waar we aan toe zijn.

@lenie wrote:

Vandaag weer een negtieve test. De hoop wordt wel al wat minder maar we zullen zien.

Wanneer het niet zo is mag van mij de ongi wel doorzetten en dan weten we waar we aan toe zijn.
:hug: :hug: :hug:

jammer Lenie… ik ken het gevoel was 6 dagen ‘overtijd’ en negatieve test en menstuatie kwam maar niet… toen dacht ik ook kom nou maar dan weet je waar je aan toe bent.



Maar ik hoop dat hij uitblijft en alsnog een positieve test krijgt!

We wachten het gewoon af.

ben vandaag heerlijk gaan shoppen voor het hele gezin!!! Iedereen weer leuke dingen erbij.



Ik kreeg wel leuk nieuws dat een vriendin van mij is bevalllen van een zoontje, dus dat wordt over een tijdje heerlijk knuffelen!

Ik was jullie al kwijt :mrgreen: Meld dus!



Lenie: die onzekerheid is rot he? Ik heb er twee weken in gezeten (geen menstruatie en negatieve testen steeds), nu mag ik niet klagen want uiteindelijk testte ik toch positief maar dat ‘niemandsland’ vond ik redelijk lastig. Zo onduidelijk wat er gaande is, of er iets gaande is, en wat de volgende stap wordt. Leuk dat je vriendin een zoontje heeft, gefeliciteerd!



Hier nog alles rustig. Nog steeds geen klachten, maar ook geen bloedverlies oid dus we hopen er het beste van. Vandaag onszelf verwend bij Ikea, aantal nieuwe lampen en badkamerkast en kussentjes voor de bank, planten, een klok, kaarsjesmeuk, een wok, en nog veeeeeeel meer, ik ben in mijn nopjes ermee :thumbup: En Vriendje en ik zijn bezig een salontafel op wieltjes te maken van een houten pallet, wordt echt supergaaf! Klinkt raar misschien, maar ik zal 'm showen als-ie af is :slight_smile:



(Oh, Vriendje vindt trouwens dat ik moet stoppen met beweren dat ik ‘geen klachten’ heb. Hij vindt het feit dat ik 24/7 honger heb en dingen als bami als ontbijt en hele knoflooktenen als tussendoortje eet toch wel een duidelijk bewijs :shifty: )

Hoest met je boobs dan, die deden toch ook pijn?

Dat was gewoon ineens weg. Ze zijn 's avonds iets gevoelig, maar het is niets vergeleken bij was het was.

Nou iets gevoeligs is ook een kwaal, heb het ook, zeker als ik koud ben en als ze niet goed zijn in gepakt.



Ik heb nu ook wat vreemd en het is bijna vies, last van winderigeheid.



Het avondeten staat me tegen, doe mij maar zoet of een een boterham of krentenbol met kaas :lol:



Ow en vandaag was ik zo verdrietig, de tranen stonden weer vooraan in de rij, ml zei nu ga je eerst ff een potje huilen en wedden dat het helpt, hij had weer eens gelijk :inlove: 8)

@Sennapen wrote:

Nou iets gevoeligs is ook een kwaal, heb het ook, zeker als ik koud ben en als ze niet goed zijn in gepakt.



Ik heb nu ook wat vreemd en het is bijna vies, last van winderigeheid.



Het avondeten staat me tegen, doe mij maar zoet of een een boterham of krentenbol met kaas :lol:



Ow en vandaag was ik zo verdrietig, de tranen stonden weer vooraan in de rij, ml zei nu ga je eerst ff een potje huilen en wedden dat het helpt, hij had weer eens gelijk :inlove: 8)




Oh god, dat heb ik ook ja, had het - heel suf - nog niet eens aan de zwangerschap gekoppeld. Maar echt niet tof zeg, daar gaat mijn sexy image :frowning: :angel:



Waarom was je verdrietig? Omdat hormonen?

Ja heel erg, mijn man vind het heel vervelend, ik ook, maar het moet eruit anders krijg ik buikpijn. Ik heb het meteen even opgezocht en het kan idd door de darmen komen, dat ze luier worden of etc. :wink: Niet echt charming ofzo.



Ik was verdrietig omdat ik momenteel zooooooo niet mezelf ben, mijn hormonen vliegen heen en weer, ik heb het gevoel dat roan maar wat doet, en niet luisterd en gister had ie een mega driftbui in de winkel en ik kon wel janken, maar heb me heel rustig gehouden, maar eigenlijk wqs ik zoo laaiend, dan denk ik waarom?? Kind is 2 en was gwn gefrusterd maar mijn geduld is momenteel zo nihil en dan achteraf vind ik het zo verdrietig voor hem dat ik me zo voel en doe en hij eigenlijk gewoon een peuter is met een eigen wil en dan voel ik me zooo,n slechte moeder :angel:

Oh meid, maak het jezelf niet zo moeilijk. Zo’n driftbui is ook klte, je mag juist trots zijn dat je rustig hebt gehandeld. En als ik iets heb geleerd in de bijna 5 jaar dat ik nu moeder ben is het wel dat wij moeders net mensen zijn, hier en daar een menselijke emotie is vrij gewoon :slight_smile:



Ik herken het hoor, ik stel hoge eisen aan mezelf als moeder - langggg verhaal verder - en dat maakt dat ik het niet kan hebben als ik het even minder dan perfect doe als hij wat lastiger te handelen is. Is een proces om te ontdekken dat je ook, of nee, juíst een goede moeder bent als je wil huilen omdat je kind driftig en vervelend is.



Komt wel goed :-

:slight_smile:

Mooi nieuw deeltje tijgertje!



Ik heb vrijdag mn bloeduitslagen gekregen en die waren super goed!!! Dus wij hebben dit weekend flink benut aangezien mn ei als het goed is langs gekomen is, of anders vandaag wrsch komt. Ik zit dus op het wachtbankje en doe vanaf deze maand mee.



Ga straks de rest ff doorlezen.