# Augustus / September 2012 stoppers ! # Deel 2 #

O en voor de statistieken, ik ben 33 jaar en nu dus op 1-10 eindelijk gestopt :wink: 27-10 is mn nod, dan is mn man net een weekendje weg, dus ongeduldje dat ik ben zal ik vast 26-10 al een testje er tegenaan gooien :wink:

Loesje, wat fijn! Nu doe je dus voor het echie mee, spannend hoor! :slight_smile:



Hier een dagje vrij, gisteravond gewerkt. Dame van MvM komt zo, hopen dat de test nog steeds positief uitslaat :shifty:



En goed nieuws: de boobies deden weer pijn vannacht! :inlove:

Loesje Dank je voor het compliment over het nieuwe deel.

Wat goed dat de uitslagen goed zijn en jullie nu ook voor het echt gaan!!



D. Succes met MvM ! Waarschijnlijk heb je gewoon een knal test !!



Hier vanmorgen uit het niets bloedverlies. Heb verder ook geen klachten qua buikpijn. Ik zit nu op dag 28 van mijn cyclus en was uitgegaan van 32 dagen…

Goed lijstje Tijgertje! :thumbup:

(Ik ben inmiddels 26 geworden, als je weer eens het lijstje gaat updaten haha)_



D: wat goed dat de boobies weer pijn doen! Niet al te veel zorgen maken hoor, je hebt straks een prachtige test bij mvm!



Sennapen: Oh meid :frowning: Wat zitten je hormonen toch in de weg. En winderigheid, herken ik ook haha. En Roan toch met zijn driftbuien :naughty: :wink:



Loesje: spannend!! :dance: :pray:



Tijgertje: oh balen zeg van het bloedverlies. IS het echt een menstruatie of alleen bloedverlies?



Hier ben ik weer opgeknapt. Vorige week paar dagen misselijk en futloos geweest.

Ben best wel even in de war. Ik dacht dat ik afgelopen weekend mijn NOD zou hebben, maar kan ook zo volgend weekend zijn.

Ik ben nog niet ongesteld geworden en heb vage klachten. Vanochtend een test gedaan en negatief na 5 minuten. Na een uur de test bekeken bij daglicht en ik zie een hele vage tweede lijn. Echt heel vaag, niet eens op de foto te krijgen :? Dus ik ga aan mezelf twijfelen of die streep er wel echt staat. Dus nog een test gedaan (ander merk). Nog zo’n vage tweede lijn :wall: Zelfs nog vager…

Als mijn NOD afgelopen weekend was, dan klopt het niet. Bij Siem en de MA teste ik met 3 wk+4 dagen al duidelijk positief. Duidelijk in de zin van: ik krijg het tweede streepje op de foto en ik hoef de test niet alle kanten op te draaien.

Dan kan het niet nu een hele vage tweede lijn zijn.

Als mijn NOD aankomend weekend is dan is het wel heel vroeg om vaag positief te testen.

Dat word afwachten denk ik :shifty: En daar ben ik al zo goed in… :liar:

Ik had een knaltest bij MvM, echt KNAL, ben blij. :slight_smile:



Tijgertje: 32 en nu 28, dan heb je toch wel een aarig regelmatige cyclus. :slight_smile:



Mutsie: als je nod aankomend weekend is, dan kan je nu prima een vage lijn hebben. Ik zou drie dagen wachten en dan weer testen. Ja, wachten is een hel, maar je kan niet anders :angel:

Goedzo D! Zei het toch van een knaltest :lol: :inlove:



Ja dat wachten he… Phff. Bij Siem wist ik op de dag af wanneer mijn NOD was, dat was op een woensdag en kon me zondagavond niet meer beheersen :lol:

Maar goed, zit nu toch niets anders op. OF ik word ongesteld en dan is het mis gegaan, of het streepje word duidelijker. :shifty:

Hoe kan het dat je nu niet weet wanneer je nod is, loopt je cyclus niet helemaal lekker nog?

Nee, ene keer is mijn cyclus 38 dagen, andere keer 28 dan weer 32 etc etc. Maar ik been hier al heel blij mee. Voor Siem zat ik soms op 60 dagen. Mijn cyclus is vanaf dat ik ongesteld werd al een groot zooitje.

Vervelend als je niet goed weet wat je cyclus is. Nou hopen dat je over een paar dagen een streep hebt.



Ik kon mij ook niet beheersen maar weer negatief. k waxht nu gewoon af wanneer ik ongi wordt. Heb elke keer minder hoop hoor ondanks alle vage kwalen als: veel witte afscheiding, gevoelilge borsten enzo…

Wat vervelened zeg Mutsie, maarook omdat je dan gwn niet weet wanneer je ongesteld wordt en dus altijd wat bij je moet hebben.



D. wat fijn :inlove: , wanneer moest je nou weer? sorry zeefje…



lenie hoe is het bij jou?



tijger heeft het doorgezet?



Loesje, fijn dat je los mag! :inlove:

Veel gekke cyclussen in dit stoppersclubje hoor!



Sennapen: 1 november voor de echo, en ergens eind november pas naar de vk. Als ik dat laatste nog durf :shifty:

Oow oke, ik dacht deze week sl :think: :wink:

@Sennapen wrote:

Oow oke, ik dacht deze week sl :think: :wink:




Zou leuk zijn, maar ik tel nog niet echt mee als ik nog geen 9 weken zwanger ben blijkbaar, dussssss :shifty: :angel:

Hier is verder alles goed. Vandaag weer een lekker dagje met Finley naar school en Collin om mij heen. Heerlijke tijd nu ik hem nog even alleen heb. Meestal is maandag een rustige dag voor ons. Ik werk op dinsdag, donderdag en vrijdag op een revalidatiecentrum op de therapeutische peutergroepen. Regelmatige dagen en de jongens zijn er nu wel aangewent. Ze zijn bij mijn moeder als ik op het werk zit (en mijn man).

Het is hier echt een ongi hoor, veel bloedverlies…



Wat raar dat je niet mee telt als je onder de 9 weken zwanger bent.

Bij ons mag je met 7 weken al komen …

Bij ons mag je met 8 weken komen voor de aanmelding.

Maar qua echo weet ik het niet.

Ik liep bij de eerste bij de gyn en dan krijg je er 1 met 6 weken maar bij de vk zou ik het niet weten eigenlijk.

F. Spam in het sf…

Nou dat slaat dus alles, ik mocht ook al met 6 weken komen, al dacht ik 7 te zijn, gwn een hork :eh:

Ik heb even gegoogled :



Het eerste gesprek bij de vk is ronde de 7 a 8 weken zwangerschap, dit is een intakegesprek.



De eerste echo word meestal rond de 10 a 11 weken gemaakt.



Heb je in eerdere zwangerschappen problemen gehad of miskraam gehad, dan word er wel eerder een echo gemaakt om je goed onder controle te houden …

ja datis idd tegenwoordig zo tijger, eerste keer met Roan gingen we pas veel later voor de eerste echo en dat was dan meteen ook de termijn, met 9.4



Ik heb ook watin het sf geplaatst :inlove: