# Augustus / September 2012 stoppers ! # Deel 2 #

ohhhhh dames ik wordt helemaal gek!!! Ik moet het even kwijt!!!

6 dagen volgens berekening overtijd

gevoelige bortsten

Bij vlagen weeeig in maag

30 maal naar de wc moeten op een dag



Morgen laat ik mij tetsen op een blaasontsteking. Niet dat je dan gevoelige borsten hebt maar ik wordt echt gek van mijn lichaam. Ik vertel wel even tussen neus en lippen door (wanneer ik nog niet ongi zou zijn) dat ik al 6 dagen overtijd ben…

Och Lenie, hopeloos he? Ik testte pas positief met 14 dagen overtijd…



Hoe lang is je cyclus normaal gesproken?

Normaal was deze 28 dagen. Ook nadat ik de vorige keren gestopt was met de pil bleef deze erg precies. Wel makkelijk om uit te rekenen elke keer.

Ach we zullen zien en we hebben ondertussen wel geleerd gedoseerd te hopen dus wel hoop te hebben maar niet wnaneer het niet zo is in een zwart gat te vallen.

Hallo allemaal!

We kennen het gevoel! Heb al van meerdere hier teruggelezen die ook allemaal pas laat positie testte of ineens ongi werden…

Als iets vervelend is, is het die onzekerheid!



Ik heb heel mooi en leuk nieuws…

Ml heeft me net ten huwelijk gevraagt en ik heb ja gezegt!! :inlove:

wow wat leuk voor jullie!!! Geniet ook van dit leuke vooruitzicht!

Lenie succes vandaag, hopelijk is het geen blaasontsteking maar een zwangerschap. Zou gelijk een hoop ongerustheid weg nemen…





Jojo Gefeliciteerd !!! Wat een leuk nieuws !

Willen jullie trouwen voordat de kleine geboren word ?





Hier wel een heftige ongi dit keer met veel bloedverlies en buikpijn…

Jojo, wat supergaaf, gefeliciteerd! Wat hebben jullie een mooie dingen voor de boeg, een huwelijk, een kindje… :inlove:

Lenie: en was het blaasontsteking? Hoop het niet voor je!



Tijgertje: ja is welde bedoeling om voor de bevalling te trouwen…

We hopen op 01-03-2013… Als die niet al volgeboek is haha…



Inderdaad een hoop leuke vooruitzichten!

Ik kreeg geen meldingen meer :frowning:



Jojo gefeliciteerd wat leuk!! :inlove:



Leni… Ik ken het het afwachten en negatief testen. Hoop dat je toch een positieve test krijgt.



Als ik 28 dagen heb krijg ik morgen of donderdag mijn eisprong… Maar ga uit van 34 dagen dus dan duurt het nog een week. We klussrn in iedergeval alvast mocht ik wel 28 dagen hebben oid!



Vervelend tijgergje zon zware menstuatie!

Lenie wat irritant zeg, soms speelt het lijf zo met je, ben benieuwd, gopelijk geen bo hoor maar toch gwn zwanger



Jojo :inlove: , gefeliciteerd, dat zijn mooie vooruitzichten, wil je wel met een buikje trouwen? Wij hebben er destijds voor gekoezen geregistreerd partnerschap te doen, was toen 37 zwanger hihi



Elintjuh, spannend voor jullie dus, maar goed benutten dan he :lol:

spuit 11 meld zich,

Allereerst jojo gefeliciteerd met je aanzoek leuk hoor.



Heb van de maand wel met jullie mee gelezen hoor elke keer dacht ik moet weer even bijkletsen maar kwam er steeds niet van. Hier allemaal ziek geweest met die jongste nog naar he zk geweest ivm blijvend stijgende koorts. Tot 40.2 niet leuk dus. Nu 3 weken verder is ze nog niet helemaal opgeknapt heb ik enorm zorgen om gemaakt om het nodige met jaylina heb mee gemaakt in de eerste maand van haar bestaan. Tot 2 keer toe der leven moeten redden. Dus blijft me zorgenkindje vrees ik.



Inmiddels nu ronde 2 en ik moet vrijdag ongie worden dus oom hier spannend.

Mannetje is ook weer helemaal bij gekomen Na dat hij ineens begon te twijfelen. Bleek meer spanning te zijn dan de crises haha. Vanmorgen niet kunnen houden en een sensidipstick test gedaan helaas negatief. Maar gezien bij D dat alles kan.



Nou dat was het weer.

Ben bij de assistente van de arts geweest met een potje urine en het was schoon van alles.

Verder had ik wel een negatieve test in handen vanmorgen en 1 druppel bloed. Het is bij die drtuppel gebleven en verder geen sporen van een komende ongi.

Ben in iederer geval zeker dat ik geen blaasontsteking heb maar verder weet ik dus niets.

Als ik over een week nog negatief test moet ik het spreekuur bellen zei de assistente.



LOeuk hoor Jojo. Ik ben zel op 19 januari 2011 getrouwd en Collin is 08-02-2011 geboren. Ik zal even een foto plaatsen in ons topic. Ik had die nacht daarvoor zulke voorweeen:)

Lenie: gelukkig geen blaasontsteking. Balen van de negatieve testen.



Jojo: gefeliciteerd! Leuk hoor trouwen. Als ik terugdenk aan mijn bruiloft dan krijg ik, 5 jaar later, nog steeds de kriebels :inlove:



Elintjuh: klus ze :lol: :wink: :inlove:



Marjon: spannend je nod! En wat een gekwakkel bij jou thuis.



Gisterenochtend weer een testje gedaan. Weer een tweede vage lijn. Zelfs hub zag hem. Vanochtend weer getest (hoezo ongeduldig!) en negatief. En vanmiddag zag ik bloed :cry: Kortom, het is mis gegaan. Voel me er even heel erg down onder. :? :frowning: Maja op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen.

He mutsie jammer!!! Balen!



Lenie… Je houdt het ook spannend.



Wij gaan een geregistreerd partnerschap aan als ik zwanger ben. Lief heeft niks met trouwen… Lijkt me wel mooi maar goed. Ik wil het liefst de zelfde achternaam als lief en ons toekomstig kindje :smiley:

Lenie gelukkig heb je geen blaasontsteking !





Mutsie Balen dat je weer een ronde verder bent :hug:





Elintjuh bij geregistreerd partnerschap kan je ook vriendlief zijn achternaam kiezen hoor…

Gelukkig geen bo lenie, nu fus maarweerafwachten :hug:



Aah mutsie, dikke knuff!! :hug:



Elin, is ook moi toch, kan je iddde naam van je man nemen, heb ikdestinds niet gedaan :mrgreen:

Wij wilden ook trouwen vanwege het aannemen van de achternaam van mijn man.

Eerst wilde we op maandag gratis trouwen maar dan moeseten we 8 maanden wachten. Mijn man vroeg toen wat de eerste datum van betaald trouwen was. Vlak voor de bevalling dus. Mijn man zei: dan doen we die datum en het stond ineens gepland. Alleen mijn schoonmoeder, mijn ouders en mijn zusje wisten ervan af. Zij waren er ook bij en met hen zijn we uit eten geweest.

Ja en het is meteen goed geregeld met de kindjes he qua erkenning, nu hadden we dat al gedaan. Wij hebben het ook klein gehouden met een bbq nadien voor de naaste familie :wink:

Dat is ook de reden dat we dat doen. Achternaam van lief klinkt ook beter dan de mijne!! Haha

Haha ja je bent niet altijd gezegendhe met een geweldige achternaam, die. An mijn is best mooi hoor, mja ik ben zo gewend aan de mijne en ik dacht toen we gaan toch nog wel eens touwen, dat zat in de planning als de kindjes ouder warne, dus we zullen zien, maar dan wordt het een kleine bruiloftnhoor, geen gypsie communie haha, kijken jullie dat wel eens??