# Augustus / September 2012 stoppers ! # Deel 2 #

jojo gefeliciteerd!!



Mijn man heeft mijn achternaam aangenomen (en de kindjes ook) dat kan ook!



lenie, gelukkig geen blaasontsteking, nu maar hopen dat of je ongesteldheid doorzet, of je gewoon eindelijk eens een positieve test in handen hebt.

Bedankt allemaal voor de felicitaties !!

Ja opzich vind ik het niet erg om met een bolle toet te trouwen…

Maar de datum staat nog niet vast dus t kan ook nog na de bevalling worden haha…

Wel makkelijk voor de bevalling is alles mereen goed geregeld mjaaaa, na de bevalling is oodk leuk.



Wanneer heb jij je eerste echo jojo?

Ik mag 6 november… Dus duurt nog even…

Tijgertje: lukt het nog om niet te roken?

Verjaardag van mijn zwager, dat moet ik kunnen onthouden :angel:

Hoi allemaal!



Jojo, wat ontzettend leuk dat jullie gaan trouwen! Gefeliciteerd.



Lenie, gelukkig is het geen blaasontsteking. Maar even afwachten wat er gebeurd.



Mutsie, mischien hebben we volgende maand meer geluk … :pray:



Marjon, gelukkig gaat het beter met de kleine. Afkloppen dat je morgen niet ongi wordt. Laat het ons ff weten!



Hier sukkelt alles rustig verder, we zijn met frisse moed aan het nieuwe cyclus begonnen. Het voordeel van het begin van het cyclus is dat ik dan heel relaxed ben en het zwanger worden mij niet zo bezighoud. Helaas slaat dit de tweede helft van het cyclus een beetje om en denk ik er de hele dag aan. Je bent dan echt kruisjes op je kalender aan het zetten!

Hier ook hoor alexia ik probeer er niet mee bezig te zijn maar als de eisprong is en de week voorafgaand aan de menstruatie erg nerveus hier. Is gewoon zo spannend.



Hier ook getrouwd toen ik 4 maanden zwanger was van cyrelle zijn gratis getrouwd en :slight_smile: ouden gewoon simpel wat gaan drinken met vrienden en familie. Maar achteraf had iedereen wat geregeld voor ons. Trouwauto, fotograaf, buffet, en feest. En me trouwjurk had ik bij de kringloop vandaan. Hoeveel geluk kan een mens hebben hahah.

jojo

ja lukt aardig hoor ! vind het wel moeilijk als iedereen om mij heen rookt, dus dan loop ik even weg…

heb alleen op vriendlief zijn verjaardag 1 sigaret gerookt.





Net een fotoshoot gehad van F bij de V&D. Zitten hele leuke tussen.

2 nov mogen we ze bekijken…

Nou mijn ongesteldheid is doorgezet voor 2… weet nu wel waar ik aan toe ben.

Hey dames,



Veel goed en slecht nieuws hier!



D. Gefeliciteerd - :slight_smile: :inlove: lekker genieten gaan!!



Jojo - gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk - mooie datum ook!! (Speciaal)



Tijgertje toch ongi… En roken tja… Je moet zelf sterk zijn een ander trekt je gauw mee… Dus is het maar net hoe fijn je je voelt bij t roken en of je het kan weerstaan!! Succes nog!! Gaat je vast lukken!!!



Marjon/Alexia vrij normaal denk ik dat je er mee bezig bent t is een grote beslissing en à ,s je eenmaal zo ver bent dat je hetgraag wilt dan wil je t ook zo snel mogelijk terwijl t eigenlijk een ‘wondertje’ is en t dus afwachten is!! :slight_smile:



Lenie fijn geen blaasontsteking hoe voel je je verder! Erge last van je ongi?



Hier besloten om in dec gericht te gaan klussen wel gestopt met de pil dus even in de wacht dus!!



Ik heb weekend dus ga even languit op de bank zitten :slight_smile: tot later dames!!

Ey lenie wat ontzettend balen dat je ongie is gekomen. Maar wel fijn dat je weet waar je aan toe bent.

hallo allemaal ik heb even een vraagje voor jullie,



een vriendin van mij heeft zich hier ook aangemeld maar zit nog op activering te wachten, nu is het verhaal zij is gestopt met de 3 fase pil. en zit nu op dag 13 van de cyclus. en heeft ze sorry voor de details. geel/oranje achtige afscheiding met mate uitrekbaar ong. cm op dag 7 had ze wel krampjes in onderbuik eierstokken plek ong. heeft iemand enig idee wat dit kan zijn. heb het nooit gehoord en we zijn nogal nieuwgierig.

Eisprong?

Hier word ik trouwens naar van de buikpijn, niet tof. Neem mn zere buik maar mee mijn bed in. :slight_smile:

ja dacht ik eerst ook maar das meestal rekbaar en toch niet geel?



sucses met je buikpijn kruikje meenemen?

Dijo: heb het wel erg dit keer maar is wel een keer goed, schoonspoelen van alles…

Marjon , ook nog nooit meegemaakt. Misschien heeft het te maken dat ze gestopt is met de pil en dat het lichaam aan het opschonen is ???

Maar aan de dagen te lezen waar ze zit, zou ik eerder zeggen eisprong ??



Lenie Balen dat je zo’n last heb van je ongi. :hug:

Lenie vervelend zo zwaar ongi…



Marjon ik denk ook aan eisprong!! Rekbaar kan geel zijn … Hoeft niet wit te zijn!!



D. Hoe voel je je vandaag buikpijn over??



Fijne dag vandaag!! Hier lekker vrij dus samen met m’n spruit boodschappen doen en van elkaar genieten! Ze heeft zomaar uitgeslapen tot 9uur dus dat was fijn!!

Tijgertje, jij was toch ook zo hevig ongesteld kort geleden? Is dat al over?



marjon: rekbaar slijm kan zeker geel zijn hoor, heb ik zelf ook wel eens gehad. Gezien de cyclus zou ik denken aan een eisprong.



Buikpijn is stukken minder. Was echt even bang dat het mis zou gaan :oops: maar geen bloedverlies gehad of andere gekke dingen. Denk dat het gewoon bandenpijn was. Kan ik me van de eerste niet herinneren, dit is tot nu toe echt een heel andere zwangerschap.



Nog steeds ziek trouwens, heb me - onder protest - ziek gemeld voor vanavond. Volgens mij heb ik voorhoofdholteontsteking, ben ook koortsig. J. gaat uit logeren dus ik ga lekker bijslapen vanmiddag/vanavond :slight_smile:

Lenie wat jammer, op naar de volgende ronde, Dit is de eerste keer dat je spontaan ongesteld wordt zonder pil?



Alexia: heb ik ook hoor, de 1e 2 weken denk ik nergens aan maar zodra de eisprong eraan komt ben ik er meer mee bezig. Lijkt ook wel of ik dan meer zin heb…vreemd!



d: er heerst van alles, probeer goed uit te zieken, zal wel lastig zijn met een gezin… dat gaat gewoon door…



Hier druk met werken. vandaag weer cursus dus kon lekker uitslapen is fijn na al die vroege diensten om 5.45 opstaan. ben er na 6 jaar zorg nog steeds niet aan gewend…