Nou d hopen dat je snel opknapt.
Hier een negatieve test vanmorgen helaas.
Ps. Hoelang duurt het voor zo een aanmelding word goedgekeurd? Ze heeft zich gisteren aangemeld.
ik heb volgends mij ook geen echte goedkeuring gehad, ik heb het gewoon geprobeerd na een paar uur en toen kon ik inloggen…
Hoi allemaal,
Ik ben de vriendin waar marjon het over heeft en klets graag met jullie mee. Ik ben jolanda, 24 jaar en heb2 oktober mijn laatste pil geslikt. Wij gaan voor ons eerste wondertje.
Geen idee wat mijn cyclus gaat doen na 10 jaar pilgebruik, was daarvoor heel onregelmatig. Ik had op 12 oktober zoveel doorzichtig rekbaar slijm dat ik ging twijfelen aan vroeg ei. Gisteren dus ineens dat gele oranje gele slijm en veel buikpijn.
Als ik een knappe cyclus van 28 dagen heb is 2 november mijn nod.
We wachten (ongeduldig) af
Hallo Jo0tj! Welkom
Gelijk spannend dus! Leuk ook voor de 1e wij ook…
Welkom Jo!
Wie is de volgende die moet testen eigenlijk?
Volgens mij was ik de enige deze dagen. Kan het gauw ook niet zien
Dank jullie wel!
Vind het inderdaad best wel heel erg spannend hihi
Jo0tj… welkom!! Heb je regelmatig geklust dan? We duimen voor je!! Leuk dat je mee gaat schrijven!!
Elintje… lekker cursus dag! haha… jaah dat opstaan vroeg is iid wel pittig. Bij ons staan we om 4:45uur op om aan t werk te gaan(vroege dienst)! In mijn eerste zwangerschap had ik het wel zwaar hierdoor maar toch gelukkig volgehouden…
werkt iedereen hier btw? Of zijn er huismoeders tussen? En hoe gaan jullie dat doen als jullie straks een kindje hebben hoeveel gaan jullie dan werken? Oppas enzo?? Wij hebben dat nieuwbouw huis dus ik werk nog max. 32 uur maar vind het af en toe wel pittig en voel me daarom ook vaak schuldig naar mijn dochter toe!! Wij hebben nu 3 dagen oppas van de oma’s (1 is de beste vriednin van mn moeder maar word ook door mn dochter oma genoemd) ze heeft het daar prima naar haar zin maar denk soms wel eens we hebben geen kinderen genomen om ze weg te brengen!! maar jaah…
Daarom vandaag lekker samen genieten!! Lekker ochtendje achter de rug en nu is ze lekker aan t spelen!! ga ik vanmiddag als mijn man thuis komt wel boodschapjes doen!!
Tot later…
Ik werk wel. Nu 28 uur, na de bevalling zal dat ongewijzigd zijn. Wel gaan mijn vriend en ik ons rooster dusdanig op elkaar afstemmen dat we de baby niet meer dan 1,5 dag per week naar de go hoeven te brengen. J. gaat al weinig daarheen ivm school.
Ik heb met kind ook 32 en zelfs 36 uur gewerkt, maar dat was echt te veel. Niet fijn.
Dijo dat is vroeg!! Haha. Ik ben toch meer een avondmens.
Ik heb een salarisaanvraag gedaan voor 28 en 24 uur. Werk nu 32 maar dat vind ik teveel met een kindje. Ik ga 28 uur werken en het eerste jaar 4 uur ouderschapsverlof opnemen. Mijn lief heeft een eigen winkel die blijft gewoon werken en ik dus 24 uur. Ik vind de kostenvan opvang heel duur en we krijgen niet veel terug heb ik opgezocht dan moet je overwegen of meer werken meer opvang meer kosten of minder werken iets minder verdienen en minder opvang. Dan ga ik voor het laatste. En aangezien lief dr uren blijft werken gaan we er niet veel op achteruit!
Ouders wonen niet in de buurt… Schoonouders wel hoop dat ze 1 dag willen oppassen en dan 2 dagen opvang ik denk gastouder…
Lang verhaal… Heb al veel ideeen nu de baby nog
Ja dijo hier is regelmatig geklutst, eerste maand of niet, niet geschoten is altijd mis.
Ik zit sinds kort thuis en dat zal de aankomende tijd ook zo blijven. Heb een arbeidsongeschiktheidsuitkering en de keuring zal nog een tijd op zich laten wachten. Huismoeder it is! Wil wel met de tijd een aantal uurtjes wat gaan doen en gelukkig twee moeders die met alle liefde oppassen.
He nog meer zielen :lol: :thumbup: , welkom!
Hier ook thuis, niet bewust, maar niet meer aan het werk gekomen na de zwangerschap van Roan, nu is het wel makkelijk met nog een tweede op komst en het kan hier uit
Elintjuh… jaah daarom hebben wij ook de oma’s voor ons zou het 900 euro kosten bruto en netto 450 uur… dus jaah dan maar iets minder werken… maar ivm dubbele kosten moet ik gewoon zo veel blijven werken… als t huis af is gaat er wat stoom af en kan ik zeker 8 uur minder werken dat zou zoveel meer rust geven!
Jo0Tje… ooh nee zo bedoel ik t niet! Met mijn dochter was ik ook eerste maand direct zwanger dus jaah… Snap het helemaal…
Ik ben een fotoboek aan t maken… van lief op wij… zo erg leuk… Krijg weer helemaal kriebels als ik alles zie… haha…
Tot gauw…
Zo vatte ik m ook niet op hoor!
Lijkt me wel gek de derste maand al raak. Hou er toch rekening mee dat t wel ff duurt…
Welkom Jootje! En je maak het wel gelijk spannend hoor…
Werk : Ik ben na F. haar geboorte weer gaan werken en dat is gestopt in okt2011 wegens reorganisatie. Sinds die tijd ben ik thuis bij F. ( met uitkering en veel solliciteren, maar nog geen werk gevonden)
Ik wil wel weer gaan werken. Ik werkte 20 uur per week en mijn ouders paste dan op…
Mijn ongi is alweer bijna over, vloei haast niks meer ( kan gewoon af met een inlegkruisje)
D. gelukkig geen buikpijn meer, maar de rest wel goed uit proberen te zieken hoor…
Ik ga proberen vanavond de lijstjes bij te werken.
Wil graag van iedereen de nod weten voor het lijstje :oops:
Ik zal ook de nieuwe mensen toevoegen…
Mijn NOD is 12 november.
Ik werk 24 uur en dat is dus 3 dagen. Collin is dan hele dagen bij oma en Finley voor en na school. Mijn moeder is gastouder.
Mijn nod was vandaag
Ik werk 24 uur p/w In een verpleeghuis als helpende maar alleen avonden vanaf half 3 en werk 2 weekenden per maand dus gemiddeld 2 doordeweekse avonden de meiden gaan vanaf half 2 naar oma waar vaders ze om half 5 ophaald/blijft eten en in het weekend zijn de meiden bij vaders.
Mijn nod is 3 nov.
Marjon, nog geen rode zeeen aangetroffem?
Ik zit klaarwakker op de bank, niets voor mij als grote liefhebber van mijn bedje…
Vanavond nogal pijn gehad aan baarmoeder tijdens het klussen (Excuses). Ook vanaf vammiddag gerommel in me buik en af en toe een steekje. Ik moet bekennen dat ik me lijf maar raar vind doen de afgelopen week…
Nope nog niks. Spannend.
Ja inderdaad zat al te kijken zozo jij bent er nog laat bij:-)
Ohw ik duim zo voor jou!