# Augustus / September 2012 stoppers ! # Deel 2 #

@Jo0tj wrote:

Ohw ik duim zo voor jou!
Ik ook voor mij haha:-)

Haha… Wat zou t leuk zijn Marion … Hoe was tij je vorige zwangerschappen!

Ik weet niet precies wanneer m’n nod is begin nov gok ik… Mr zeker weet ik t niet!!

Jo0tje spannend… Mr j moet er ook al is t moeilijk niet vanuit gaan dat j fgelijk zwanger bent gemiddeld duurt t 7/8 mnd :slight_smile: mr hoop t wel voor je!!

Truste dames

Hoi dijo,

Bij mijn vorige zwangerschappen niet echt iets door dus probeer zo niks te voelen hahha. Borsten zijn nu wel wat pijnlijk beetjes prikkend zeg maar. En zere rug dus vrees het ergste haha nou we zullen zien.

Slaap lekker.

En hoe is t deze morgen?

Nee ga er ook zeker niet vanuit… zal wel erg toevalig en snel zijn. Was alleen serieus vergeten hoe mijn lijf bezig was voordat ik ooit aan de pil ging. Ik had maar 2 dagen in de maand beetje buikpijn als ik ongi werd en nu al een aantal dagen vage krampen en opgeblazen gevoel… ik zeg lang leven het vrouwenlichaam :think:

J. komt net thuis van zn logeerpartijtje met een tikje dikke vinger. Gestoken door ‘iets’ vannacht, zei oma. Geen last van, prima. Doet hij net zijn trui uit omdat hij het warm heeft, heeft hij op zijn linkerarm een abnormaal dikke bult zitten. Het lijkt wel een golfbal onder de huid :o Jeukt iets, zegt hij, meer niet. Vuurrood met in het midden een puntje, hij is dus gestoken maar ik weet niet door wat. Zou ik hier nu iets mee moeten? :think:

Hoi d,

Geen 8dee wat je ermee moet? Als ie nergens last van heeft, koorts of ziekjes zou ik t denk ik nog even aankijken. Anders bellen en advies vragen naar de weekendpost, kan geen kwaad om te bellen als je twijfelt…

als je je zorgen maakt gewoon eerst even telefonisch navraag doen bij een weekend arts…

ja inderdaad op je gevoel af gaan. oogt hij ziek? koorts? zou ik meteen actie ondernemen en bellen naar de weekend arts kan altijd. suc6 ermee.

hier nog geen ongie begin wat nerveus te worden. wel ongie krampjes is me buik maar niet constant. en rug pijn. mijn borsten beginnen nu echt vervelend te worden. maar kan nog steeds alle kanten op al hoop ik de zwangere kant haha

Nou, hij is nog steeds helemaal niet ziek. Plekje op zijn vinger is wel flink uitgebreid, zijn handpalm is inmiddels ook dik. Hij ligt nu op bed, ik kijk morgen even hoe het eruit ziet. Lijkt wel een allergische reactie op een simpele insectenbeet, oid.

Marjon: wat spannend! :pray:

Oeiii als je het niet verteouwd idd ff de hap bellen hoor, kan idd wel een allergische reactie zijn

Ik bel ze morgenochtend als het niet minder is, om te overleggen. Nu hij niet ziek is ga ik niet 's avonds laat met dat arme kind lopen slepen. :slight_smile:

Njawel joh, lekker uit bed sleuren, wakker maken :angel:

Neee joh, maar morgen bedoelde ik :thumbup:

Je hebt gelijk, hij heeft mij ook vaak genoeg uit bed gehaald de afgelopen jaren :evil:

Wij hebben een meisjesnaam :inlove: Het wordt een jongetje dus, wedden 8)

Oeh d. Altijd sneu die zieke kids… Hopelijk morgen minder dik!!

Marion spannend …

Hier gesloopt man lief de hort op ik vroeg op bed!!

Je hoort het zo veel, al die zieke kinderen…

Vandaag een feest gehad, mijn nicht was 25 jaar getrouwd en het was gezellig!! Jopngens waren ook lief. Mijn man is eerder weggegaan zodat ze gewoon op tijd op bed lagen. Vanmorgen waren we ook al bij de open dag van de politie, dus lekker dagje.

Morgen wetenschapsdag in delft. Gaan we even langs het bedrijf waar mijn vader werkt. Altijd leuk om te kijken waar opa werkt voor de kinderen en opa kan pronken met de kleinkinderen.

D,

Owh ja inderdaad wel een flinke reactie dan zou het maandag wel even overleggen zoiezo me je eigen ha ook. Voor geval hij ooit ergens anders geprikt wordt.

Leuk dat je al een meisjesnaam hebt zal voor hopen dat het ook een meisje wordt haha.

Hier net uit het werk. Begin steeds zenuwlappiger te worden haha Heb wat trekkerig gevoel in me liezen. En nog steeds die verdomde ongie krampies.

Lenie altijd leuk showen haha. Veel plezier morgen.

Lenie Veel plezier morgen !

Marjon Balen dat je steeds meer klachten krijgt, maar dat je niet weet of het ongi of zwanger is …

D. Leuk dat jullie een meisjesnaam hebben, ik ga voor jullie duimen dat jullie een meisje krijgen :pray:

Ik ben nog niet met het lijstje bezig geweest.

Hier weer aan het klussen voor de volgende ronde…

Veel plezier Lenie, klinkt leuk!

Marjon: wanneer ga je weer testen?

Hier alles goed. Plekken van J. zijn niet uitgebreid. Vriendje komt straks thuis, dan overleg ik even met hem. Mijn ienieminiebuikje staat in ons SF :slight_smile:

Hey D. fijn dat de plekken niet uitgebreid zijn. En wat leuk dat je al een naam hebt!! :slight_smile: Is het iets van vroeger wat je al mooi vond of schoot het zo in jullie op??

Marjon… Spannend hoor… het lijkt natuurlijk wel op een zwangerschap overtijd nzo… :slight_smile: Mr maybe nog 2 dagen wachten met testen zodat je niet tegen een teleurstelling aan loopt of wanneer teste ej zw. bij je andere 2 kids??

Hele fijne zondag dames…

Nou hier is de ongesteldheid gekome. :cry: