Ik heb de NOD’S toegevoegd aan het eerste bericht , maar ook een regel met afspraken.
Heb ze onder spoilers gezet, zodat het een beetje overzichtelijk blijft.
Het echte lijstje moet ik nog aanpassen, maar daar gaat iets meer tijd in zitten.
Als jullie nog info hebben voor de lijstjes, geef maar door en ik probeer ze te verwerken …
Fijn Tijgertje, vooral de NOD’s vind ik prettig om te weten
Twee afspraken voor het lijstje: ik moet 16-11 naar de vk, en 22-11 naar de gyn voor een echo.
Loesje: gefeliciteerd! :inlove: Een juli-mama dus? Tof! :thumbup:
De vermoeidheid heeft toegeslagen hier, boh. Maar al bijna 8 weken zwanger, jeej!
D.
Ik heb je afspraken toegevoegd.
Ik heb ook een nieuw lijstje gemaakt.
Staat allemaal op bladzijde 1.
Ik heb de afspraken apart in een spoiler gezet , zodat ik het allemaal wat makkelijker kan bewerken. ( ik had mijn lijstje klaar, verkeerd opgeslagen, dus weer helemaal opnieuw beginnen ) :x
Ik volg het deze maand allemaal een beetje op ´n afstandje, heb het best druk op mijn werk en als ik dan thuis kom moet ik natuurlijk nog de huishoudelijke taakjes afwerken. Met al dat rennen is het logisch dat het niet opschiet :wall:
Loesje, van harte gefeliciteerd!!!
Toch maar even bij de ha geweest en Fleur heeft een oorsteking bij de verkoudheid… Nu oordruppels gehad…
Oh wat heerst dat verkouden en grieperig zijn zeg. Ik ben sinds gisteren weer flink beroerd, de derde keer in twee maanden . Niu is snotteren niet zon ramp maar door mijn gvoelige longen ook altijd direct benauwd erbij.
Gisteren kon ik me niet meer inhouden en heb getest, zoals te verwachten negatief maar het gaf me direct rust. Heerlijk was dat. Totdat ik me vammorgen lam schrok op de wc. Sorry voor de smerige details maar ik verloor een gelei snot achtige prop slijm met een doorsnede van zon 2 cm. Is dit een rare aankondiging van mijn ms?
Hoe gaat t met jullie?
Tijgetje mooi lijstje… Mijn Nod is 9 nov…
Vervelend dat fleur een oorontsteking heeft. hopelijk is het snel weg.
Jo0tje… jammer voor nu maar je hebt nog een paar dagen toch tot je nod?
Ik vind de laatste week echt lang duren na de eisprong en dan wachten nu nog 10 dagen wachten tot ik iets weet… en ik ben ongeduldig;)
Zijn we al helemaal klaar om te gaan spoken???
Nog 5/6 dagen voor mijn NOD. Vannochtend een ijzersmaak in mijn mond, toeval?
Tijgertje, wat vervelend dat Fleur zo verkouden is! Sterkte.
Jo0tj, ik denk dat het afwachten wordt… Het lijkt erop dat onze lichamen zonder anticonceptie zowiezo anders dan anders doen.
Elintjuh ik ben tot nu toe niet meer zo ongeduldig, maar ben het de vorige twee maanden ontzettend geweest.
Hihi ja spoken zijn we allemaal goed in denk ik.
En ja ook ik vind het allemaal lang duren hoor elintjuh.
Die ijzersmaak had ik rond mijn eisprong alexia, zo zie je maar dat iedereen anders is.
Ik zou zaterdag ongi moeten worden als k cyclus van 28 dagen heb. Me lichaam doet inderdaad heel anders dan met de pil. Wel frustrerend soms dat ik mijn eiegen lijf zo niet herken.
wachten is gewoon stom haha
Jootje alweer 28dgn om… Gaat snel!!
Spannend allemaal dat wachten is niets…
Volgens mij heb ik gister mijn ei gehad. Heel raar gevoel in me buik en veel slijmerig, dradige afscheiding. We hebben sowieso geklust, dus maar afwachten wat het deze maand gaat doen…
Voor de dames die moeten wachten, veel sterkte met de zenuwen…
Nee 27 dijo het is nog geen vrijdag hihi
Spannend tijgertje, klinkt inderdaad als ei!
Spannend Tijgertje…
Jo0tje jij morgen nod ben benieuwd…
Ik heb sinds gisteren af en toe kramp in mijn buik onderin heel vreemd, zit onder de pukkels en heb hoofdpijn dat duid meestal op menstuatie bij mij… zit nu op dag 28. Heb deze maand 2 klusperiodes aangehouden in de 2e week en volgends de cyclus van 34 dagen de 3e week.
Nog steeds afwachten dus…
Bij de andere dames nog nieuws? of allemaal aan het afwachten?
Hier aan het aftellen tot mijn NOD, die zou op 6 november moeten zijn…
Ik probeer er niet té veel mee bezig te zijn, eerlijk gezegd kan dat ook niet omdat ik best druk ben met werk en mijn zoontje die nu voetbalt. Dat betekent dat hij 2x in de week moet trainen, en deze week heeft hij 2 wedstrijden gehad en moet hij er nog één morgen (en dan zit ik natuurlijk te nagelbijten op de tribune).
Voel verder niets bijzonders behalve dat ik wat vermoeider ben maar dat kan natuurlijk ook van de wintertijd zijn.
Spannend elintjuh… Vergeet niet dat een mogelijke zwangerschap verdomd veel op ongi pijltjes lijkt!! Dus geef de hoop niet op!!
Tijger… Altijd afwachten hè… Spannende periode weer!! hoest met j kindje alweer beter??
Jootje hoest 2day dan?? Je lichaam kan je altijd in de maling nemen!! Helemaal omdat je dit zo graag wilt maar zelf niet in de hand hebt!!
Ben je wel al opgeknapt??
D. Nog steeds zo moe?? 8 weken lekker nog mr 4 weken en t is ‘veilig’
Hallo.
Ben niet zo aan het schrijven want mijn hoofd was er even niet bij maar ik lees wel.
Hier wat kopzorgen om mijn schoonmoeder vandaar…
Verder gaat het wel goed. Voel mij een stuk beter na mijn eerste menstruatie en ben geloof ik weer mijzelf.
Loopt wel al 8 weken met een vacuuum getrokken trommelvlies dus erg veel oorpijn om gek van te worden.
Hopelijk klapt het snel of is het gewoon weg maar dit is niets.
We hebben een NOD vandaag, toch?
Ik leef niet heel erg naar de 12 weken toe, moet ik zeggen. Afgelopen week al twee verhalen gelezen/gehoord van zwangerschappen waarbij het met 14 a 15 weken mis was gegaan, na herhaaldelijk goede echo’s. Het blijft allemaal kwetsbaar he. Maar daar gaan we niet vanuit, met 8+ weken en een kloppend hartje gezien te hebben is de kans dat het nog mis gaat minder dan 1%, dus wij hebben er alle vertrouwen in
Als ik 11 weken ben hebben we weer een echo, als die goed is mag de wereld het weten. En dan vooral onze kleuter natuurlijk :inlove:
Ja nod hier! Niks wijst op ee doorbraak vandaag. Voel werkelijk helemaal niets.
Gisteren negatieve test in handen en ms blijft tot nu toe weg.
Ach voor hetzelfde geld blijft die nog dagen uit, tis ten slotte de eerste maand…
Ben nog steeds grieperig helaas maar verder laat me lichaammij sinds donderdag met rust :twisted:
Lenie wat vervelend, is het al wat rustiger met de kopzorgen?
D. tijdens mijn zwangerschap maakte ik mij daar ook geen zorgen om want inde familie ging het mis bij ee nichtje 3 dagen voor de bevalling. Ik werk met kinderen die allemaal iets kregen voor/tijdens of na de bevalling dus krijg je het besef dat je hele leven iets mis kan gaan.