# Augustus / September 2012 stoppers ! # Deel 2 #

Buikkrampen na 2 dagen weer over. Wat een vervelend lichaam af en toe… Je gaat van alles denken.

Nog 5 dagen tot nod.

Jo0tje… Ben benieuwd hoop dat je snel een positieve test hebt!

Hoe is t bij de aankomende nod damens? Nog in kunnen houden om te testen?

Hier nog geen ms te vinden. Morgenochtend waag ik denk ik nog een testje, tis de laatste die ik in huis heb en wil er voorlopig ook even geen meer kopen.

Spannend jo0tje… Voel je iets?

Hier zijn de krampen weer terug. Kramp zit laag onder in mijn buik niet in de baarmoeder maar denk meer eierstok/ eileider. Wordt er onzeker van…iemand een idee wat het kan zijn?

Ja bij vlagen wat kramp rechts onderin, net boven schaambot, kan er niet bij zeg maar… ene moment voelt t als ongipijn andere moment denk ik nee voelt anders…

Zit t meer aan de zijkant dan in het midden omdat je zegt dat het niet bij je baarmoeder zit? Niet dat ik daardoor een flauw idee heb wat het kan zijn hoor :think: Ik verbaas me over alle krampjes, steekjes en gekriebel in mijn buik nu ik de pil niet meer slik, het kan zoveel zijn…

Dat heb ik ook ja… Ineens lijkt alles iets te betekenen… Eerst was het gewoon pil slikken stoppen hoofdpijn krijgen pukkels en dan ongesteld worden. Nu is alles anders.

We wachten af… Heb nog 5 dagen tot nod

Spannend hoor dames !

Hier ook pijn maar linksonder in de buik, misschien toch een verlaat ei ?

We knuffelen dus nog maar even door…

Gister weer uit eten geweest met Fleur om te proberen, maar dit keer bleef ze vrij rustig. Dus we zullen nu wat vaker gaan. We zijn bij de Kabouterhut in Amersfoort geweest…

Nu heb ik een ontsteking aan me oor ( bij mijn oorbellen), bij F. lijkt het over te zijn…

Vrijdagavond mijn nieuwe auto opgehaald , ben super blij !!!

Kabouterhut :thumbup: ben daar 1 keer geweest met nichtje :smiley:

Kan me voorstellen dat je blij bent met je auto :lol: mort je erg wennen?

Ja peecies elintjuh zo ging t bij mij ook altijd, plus 1a2 dagen flinke krampen onderin buik. Vond dat geloof ik beter :roll: dit is erg verwarrend haha

Kabouterhut :thumbup: ben daar 1 keer geweest met nichtje :smiley:

Kan me voorstellen dat je blij bent met je auto :lol: mort je erg wennen?

Ja peecies elintjuh zo ging t bij mij ook altijd, plus 1a2 dagen flinke krampen onderin buik. Vond dat geloof ik beter :roll: dit is erg verwarrend haha

wennen aan de auto valt mee, ik ben in het zelfde merk gebleven, alleen kleiner gegaan, dus iets makkelijker met parkeren :oops:

Hoef je niet te blozen, ik rij ook klein :lol: lekker makkelijk :wink:

Jootje hoest vandaag?? Heb je getest??

Tijgertje klein mr fijn!! :slight_smile:

Lenie… Hoest nu… Kan je alles wat meer een plekje geven??

Fijne zondag

Nee geen nieuws hier, morgen testje denk ik…

Hoe is t bij jou? Nog 2 dagen toch?

Hier gaat het goed.

Mijn schoonmoeder heeft 2 gebroken ruggewervels. Wij wonen zelf in Den Haag en zij vlak bij Almelo. Niet om de hoek dus. Vanwege wat dingetjes maken wij ons zorgen en het blijft een feit dat je niet elke keer op en neer kan rijden. Nu wordt er wat meer op haar gelet en worden wij wel een keer gebeld over hoe het gaat dus dat is al wat fijner. Ze verteld namelijk niet altijd hoe het gaat en wat de artsen zeggen enzo.

Collin is hier ziek thuis. Koorts en hij ziet er niet uit! Hopelijk kanpt hij snel weer op, hij heeft niet heel veel reserves.

Hier gaat het verder goed. Geen gekke kwaaltjes meer na het stoppen van de pil, we gaan ervoor!

Jaah bij mij… Wij gaan eigenlijk vanaf dec officieel voor n tweede…

Mr nu hebben we zonder na te denken (drank in de man) op de 21 ste sex gehad… Dit was mijn vruchtbare periode … Mr… Ik weet t niet!

Maandag vorige week dus de 29e had ik in mijn witte vloei een klein beetje rood sliertje verder niets! Donderdag de 1ste had ik een keer heel erg last van t samentrekken van m’n baarmoeder… Beetje rommelige darmen had ik tot vrijdag… Nu helemaal niets meer… Heb wel dat als ik moet plassen erg nodig moet!! Maar verder niets… Ik weet niet wat ik er van moet denken ivm we maar 1x on oplettend waren… :s maar misschien daarom dat ik wat meer overal op let mr wat denken jullie van t bovenstaande??

Dacht boud t stil kan ik mezelf niet gek maken mr vind t nu wel spannend!!

Jeetje Lenie best heftig 2 gebroken rugwervels en afstand is klote… Hopelijk knapt Collin ook gauw op!!

Jootjeben benieuwd morgen!!

Snap datje het spannend vind! Vooral omdat je dan dit soort klachtjes hebt ga je van alles denken. 1 keer raak sdhieten is genoeg naturlijk.

Kan ook maar zomaar dat je van alles voelt omdat je weet dat t jevruchtbare periode was natuurlijk… ook afwachten dus…

Spannend allemaal zeg!,

Jeetje lenie dat klinkt niet best! Wel goed dat jullie nu beter op de hoogte worden gehouden en ze beter op haar letten.

Tjeetje wat een spannende dingen allemaal

Djio zeker spannend (moet ik wel of niet duimen???)

Jolanda voor jou duim ik zoiezo al. Haha

Lenie van vervelend allemaal zeg, wel goed dat ze nu een beetje meer op haar letten. Hopelijk gaat het snel beter. Suc6 met collin

Tijgertje ik heb ook altijd kleine autootjes gereden hoor. Lekker makkelijk maar nu met 2 kids ben ik blij met een grotere auto.

Elintjuh Spannend ook voor jou zal voor je duimen!!

Hier in de knuffelperiode, deze maand ben ik er in mijn hoofd niet zo druk mee gelukkig maar toch wel erg spannend weer.

Zag trouwens dat mijn leeftijd niet op het lijstje staat ik had me wel al eens voor gesteld maar miss niet door iedereen gezien

Ik ben marjon de bruin, 25 jaar getrouwd met jelle 28 jaar en we hebben 2 dochters cyrelle van 2.5 jaar en jaylina van 1 jaar. En We zijn 20 augustus gestopt met de pil!

En… ik lees meer dan ik schrijf haha.

Marjon, je oudste is in 2010 geboren met als mijn dochter! Leuk!! Nog n kleine dreumes thuis die alles aan t ontdekken is!! Hoe doen ze het samen? Wel druk zeker?

Tuurlijk is t gewenst… Zou mijn man alleen iets sneller met t huis moeten gaan doen en t ligt niet geheel aan ons mSsr aan de oplevering we wonen nu in een huis dat niet van ons is… Dus mm… Mr ik heb altijd zo iets alles gebeurd met een reden! Lig nu ook weer wakker m’n darmen rommelen net of ik honger heb… Mr heb zo goed gegeten vanaaf… Mr gs niet doen denken wacht t rustig af! Tepels zijn ook gevoelig mr dat zijn ze vaak na eiersprong dus kan daar niet echt rechten aan ontleden :wink:

Ooh ja sorry voor de ego schrijf vanaf m’n tel!!

ja is wel druk maar gezellig druk hoor. cyrelle is van 19-01-2010 en is een echte dondersteen pfff af en toe vind ik het wel moeilijk hoor. nadeel voor ons en voordeel voor haar dat ze een nogal slim meisje is haha. toen jaylina geboren werd wou ze niks meer van mij weten ze heeft me een week genegeerd want ik had immers de baby gebracht en toen we vroegen of ze nog een broertje of zusje wou zei ze alleen een boertje want een jaylina hoef ik niet meer. hahaha

maar samen delen en spelen begint nu eigenlijk pas beter te gaan gelukkig.

nou dan ga ik stiekem voor je duimen hoor. haha

verder bij de andere dames nog nieuws onder de horizon???

Jootje ben benieuwd

Hier nog steeds geen nieuws. Negatieve test en geen ongi.

Gisteravond was ik overtuigd dat het zou komen , lag krom van de krampen. Vanmorgen best teleurgesteld dat het niet was doorgezet, hoe gek ook. Krijg de kriebels van het idee dat het nog weken kan duren…