het is natuurlijk je eerste ongi na het stoppen met de pil! Wel een goede graadmeter Nou rustig afwachten dan maar!!
Spannend Jo0tj⦠had ik de eerste keer ook na het stoppen met de pil. Maar wie weet er is een kans!
Hier met vlagen misselijk, soms gevoelige tepels en moe maar ja dat zegt ook niet veel dat kan ook menstruatie zijn. vrijdag nod maar ga denk ik niet testen pas met een paar dagen overtijd.
Vanacht droomde ik dat ik een cyclus had van 42 dagen en elke maand werd deze langer⦠( Ik droom altijd vreemde dingen)
Gisteren hebben we een nieuw badkamer meubel gekocht bij de Ikea, gelijk in elkaar gezet en vandaag wordt de oude afgebroken en de nieuwe opgehangen! Ik ben helemaal blij⦠Ik heb avonddienst vandaag dus de mannen hangen alles op en als ik dan klaar ben met werken wil ik waarschijnlijk gelijk alles inrichten:D Zo komt ons huis stukje bij beetje steeds verder af.
JoOtj spannend !
Leuk Elintjuh, langzaam aan het huis opknappenā¦
Hier op de wachtbank, rond 14 nov mijn nod.
Morgenmiddag weer een bezichtiging. Dezelfde mense als vorige keerā¦
Spannend elintjuh!
Ohw tijgertje, dat lijkt me goed nieuws!
Ik moet zeggen dat de spanning er voor mij aardig af is. Zou het alleen fijn vinden als mijn ongi snel doorkomtā¦
Tijger leuk bezichtiging en mooi wachtbankje ⦠Veel loopjes maken schijnt positief te zijn!!
Jootje ja vervelend he mr heb je straks wel een goed beeld qua cyclus!!
Elintjuh⦠Leuk nieuw badmeubel altijd leuk nieuwe dingen!!
Goede avonddienst vanaaf!!
Spannend tijgertje altijd goed toch als mensen voor de 2e keer komen kijken.
Ik ben me een partij beroerd⦠Misselijk met vlagen hoofdpijn gewoon blegh. Werken is zwaar vanavond. Collega zei al zwanger ik hoop het:-)
Ben wel benieuwd naar mijn nieuwe badkamer
@Elintjuh wrote:
Ik ben me een partij beroerd⦠Misselijk met vlagen hoofdpijn gewoon blegh. Werken is zwaar vanavond. Collega zei al zwangerik hoop het D
Zou leuk zijn!!
Elintjuh , zou leuk zijn als je zwanger bent !!
Hier weer pijn linksonder in me buik, ben shago , kan weinig hebben van F. , bijna geen eetlust , lage rugpijn.
Snap op dit moment nog ff helemaal niks van mijn lijf. Nog 8 dagen tot nod.
Had net zelfs ruzie met vriendlief.
Nu ff snel door met huis opruimen, poetsen en de was weg werken ā¦
Tijger nesteldrang?? Spannend he je wilt iets zo graag maar hebt geen controle!!
Hier mān tepels doen pijn bij t liggen! Gister om half 9 in slaap gevallen en om 3uur klaar wakker! Mr voel biets dus even afwachten op ongi!
Ook ik denk er de hele dag aan⦠Dus mag gauw komen ⦠Durf nog niet te testen ivm teleurstelling bij 34 dgn ga ik pas testen indien nodig!!
Fijne dag! Wekker staat om 7uur dus probeer nog ff te slapen!
Dijo nog een beetje kunnen slapen ?
Zit je vandaag op 28 van je cyclus ?
Het poetsen en wassen komt niet door nesteldrang hoor :lol:
We hebben vanmiddag bezichtiging van het huis, dus wil alles schoon en aan kant hebbenā¦
Ik ben me een partij misselijk wakker geworden⦠Ik weet niet wat ik moet denken. Durf niet te testen vabwege teleurstelling maar deze spanning is ook vervelend. Heb over 2 dagen nod. :shifty:
Sorry voor ego bericht dijo spannend hoor wie weet ben je zwanger even afwachten dus
Tijgertje succes voor de bezichtiging hopelijk doen ze een bot!
Balen dat je zo misselijk bent, maar toch ook weer bang voor een teleurstelling :hug:
Hoe was je nieuwe badkamermeubel ?
Gaaf⦠Vanavond hangen ze de lades erin en mijn spiegelkast wordt opgehangen⦠Toch meer werk dan ze dachten! Maar wat er staat is al tof
Zal straks een foto plaatsen
Spannend dijo en elintjuh! Llinkt hoopvol zeg! Zal voor jullie duimen!
Veel succes tijgertje voor de tweede bezichtiging!
Hier niets nieuws, bij regelmaat krampen in onderbuik maar ongi blijft nog uit.
En de tv ligt er al vanaf gistermiddag uit, begin me aardig te vervelen hihiā¦
Haha Jo0tj das idd vervelend er is niks op maar niks op tv is beter dan geen tv hebben
Ik ben vanmorgen maar opgestaan heb wat gegeten en toen zwakte de misselijkheid weer weg. Ben nog even terug gegaan naar bed maar toen in de 2e keer wakker werd was ik weer/nogsteeds misselijk.
als dit blijft ga ik vrijdag testen op nod. Vindt het spannend. lief zegt maak je zelf nou niet gek⦠haha hij heeft wel gelijk. :lol:
Haha hij kan best gelijk hebben maar het ook werkelijk doen is best lastig hihiā¦
Idd liever tell sell reclame dan gehele stilteā¦radio doet t namelijk ookal niet :evil: gaat volgens de berichten ook nog wel ff duren, vanavond maar ouderwets spelletjes bij kaarslicht denk ik :think:
elintjuh⦠spannend⦠haha⦠tjaah⦠je kan zo een extra vroege test halen dan zit je altijd goed op je NOD!!
Jootje vervelend dat t niet door komt!!
Hier rustig⦠niet echt iets⦠vandaag dag 31 - meestal tussen dag 31 en 34 ongesteld maar vaak gaat dit met veel klachten vooraf van rug en buik en nu valt t wel mee⦠alleen die tepels zijn bij aanraken gevoelig
mr jaah⦠kan ook neits zijn!!
ok daargaan we!!
zwanger
eerste test streepje schrok me dood dacht werkt niet goed⦠2e test clear blue⦠staat duidelijk op!! ZWANGER
Man lief net opgebeld⦠hij was denk ik ook heel blij⦠had zat in zn werkbus⦠maar kon dus niet echt zijn emoties tonen!! hij zal alleen even wat harder aan de gang moeten
Ben totaal verbouwereerd! Zoals ik al eerder zei⦠echt onmogelijk 1x onveilig⦠mr vanmorgen werd ik wakker met nog steeds die tepels⦠en gister in de auto af en toe een beetje weeeig!!
Dus dacht vanmorgen waag t gewoon even⦠:S
Pff⦠wat een opluchting⦠had van allerlei dingen last dat ik dacht dat ik neit zwanger kon worden⦠maar blijkbaar zit toch alles goed⦠nu hopen dat alles goed gaat verlopen!!