Dijo! Gefeliciteerd meid! Fijn toch! Juli mama
Hier nu aan het werk. Vanacht 2x beroerd uit bed.
Wat voel je als je je weeeig voelt?
Morgen testen als het zo blijft
Gefeliciteerd :inlove: gaat goed het regent zwangeren
Weeeig gevoel dat voel je alleen als je zwanger bent of als je ziek bent haha, je kan je vinger er niet precies op leggen maar je voelt je misselijk, beroerd en duizelig, nouja dat laatste ik dan. Maar soms denk je dat je dat voor de gek houdt, maar als je het elke dag weer voelt tsjaaa :lol:
Dat heb ik dan… Voel me ziekjes beroerd maar niet genoeg om thuis te blijven…
Krijg kriebels in mijn buik!
@dijo: ook hier gefeliciteerd had je al bij de juli mama’s gezien!
@elintjuh: tja, zwanger of buikgriep, blijft lastig om het verschil te zien Ik ga iig duimen dat het het eerste is! Wanneer ga je testen??
@tijgertje, wannneer kun jij testen, en kun je nog een juli mama worden of ben je dan al een augustus mama?
En duim uiteraard voor de rest ook mee! Hier gaat het wonderbaarlijk goed klopklop nog niet mega misselijk, bekken doen nog helemaal niks, borsten beginnen een klein beetje te groeien, maar verder eigenlijk geen vervelende kwaaltjes. Beetje moe, maar ga gewoon heel vroeg naar bed en doe 's middag niet zoveel meer met de kids. Maakt me natuurlijk wel heel onzeker, want vorige 2 zwangerschappen had ik overal zo’n beetje last van. Wacht nog geduldig :liar: tot 11 december, dan pas eerste echo :?
Haha ja daar heb ik ook aan gedacht maar dat gaat bij mij gepaart met diarree maar dat heb ik niet… En heb volgens mij niks anders gegeten dan normaal.
@ Dijo Gefeliciteerd !!!
Dus toch raak met 1x !
@ Elintjuh ik ga voor je duimen !
@ Loesje Ik geloof dat als ik nu zwanger ben, ik ook een juli mama kan worden…
Vanmiddag de foto’s bekijken / kopen van Fleur haar fotoshoot …
Dijo gefeliciteerd! :lol:
Elintjuh, knap dat je t nog volhoud om niet te testen met die klachtjes… ik duim vanaf h8er nog steeds
Juiste omschrijving senapen…
Ongelofelijk he in 1x nu hopen dat t blijft!!
Sta in de trein rode blossen m’n emoties vliegen door elkaar en zo een belangrijk iets voor m’n opleiding doen dus… Mm…
dijo :inlove: gefeliciteerd :inlove: je heb in elk geval geen last van het wachtbankje haha
loesje als ik kan testen is pas over heeeeeeeel lang. haha 12 dagen dan ben ik ook nog een juli mama. op het randtje.
voor alle wachtende weeige dames is duim :thumbup: haha
Denk dat ik straks toch maar test… Onzekerheid is ook niks! Darmen zijn opgeblazen heb een bol gevoel… Maar weet eigenlijk niet wat ik moet voelen
elintjuh spannend hoor.
Ben benieuwd elin, trouwens hij kan dan alsnov wel negatief zijn, ligt er ook aan welke je neemt, maar dan ben je gwn ietwat te vroeg , hoeft niet perse te betekenen dwt je ongesteld gaat worden
Tjger, hoe is de bezichtiging gegaan?
@elintjuh, gewoon zo’n goedkope kv test ertegenaan gooien. Kosten niet veel en zijn heel gevoelig, dus wie weet!
Er kunnen dus nog wel wat juli mama’s bijkomen, ben heel benieuwd!
@Elintjuh al getest ??
@Sennapen bezichtiging ging goed. Mensen hebben vandaag een bod uitgebracht ovb van financiering. De overdracht zou dan plaats vinden tussen 31 dec en 15 jan.
Alleen vinden wij het bod te laag.
Ze hebben een bod gedaan wat 29.000 euro onder de vraagprijs ligt en dan komen wij dus in de knoei met onze bestaande hypotheek…
Vanmiddag de foto’s wezen kijken van Fleur haar fotoshoot bij V&D. Super leuke foto’s , maar duur !
En we zijn net na de shoot verkeerd voorgelicht door de fotografe, dus had bijna ruzie met de vrouw die de foto’s liet zien…
Wij hebben dat ook bij de v,d laten doen en ze naaien je waar je bij staat, de foto,s zijn veel duurder dan dat ze eerst doen blijken.
Niet akkoord gaan dan, je wil je huis graag kwijt maar niet ten koste van alles. Hebben jullie ook iemand die jullie daar advies over kan geven? Mensen bieden trouwens ook laag nu he, wij hebben eerst een bod gedaan wat schrik niet 36000 euro onder de vraagpijs lag
Meidenn…
Ik ben zwanger. Ik kan het gewoon niet geloven. heb huilend vriendje opgebeld hij was ook erg blij… getest zonder hem omdat ik niet kon wachten…
Jaaaaaaa, gefeliciteerd, goed dat je een digi hebt gehaald, is het meteen zeker :inlove: :dance: , bij mij was die ook positief terwijl een goedkope nog negatief aangaf :dance:
Deze had ik liggen… was 3 test in 1 doosje… Van de week nog eens testen samen met lief… dan zijn ze op:)
Dijo en Elintjuh, van harte gefeliciteerd meiden! :dance:
Jullie hebben het maar snel voor elkaar!
Ik niet, ik zit weer in dag 3 van het nieuwe cyclus :snooty:
Haha… Joehoe… Elintjuh… Gefeliciteerd!! Hier net ook nog samen met j test gedaan!! Zo een met identicatie stond zwanger 2-3 op:)
Elintjuh wat zal je blij zijn!!