# Augustus / September 2012 stoppers ! # Deel 2 #

Dankje alexia!!

Dit was de 2e maand dat we het probeerde.

hopelijk lukt het bij de rest ook snel!

Wij kunnen het niet geloven haha lief zijn gezicht is magisch…

En ik ga trouwen!!

Aaaah gefeliciteerd!! Mooi

Elintjuh gefeliciteerd !!!

Toch een juli-mama !

En trouwen , leuk !!!

Heeft vriendlief je gevraagd ?

Ja een juli mama:-D

Niet echt gevraagd maar we hadden besloten dat we geregistreerd partnerschap zouden aangaan als ik zwanger zou zijn. Zodat we allebei dezelfde achternaam hebben. Dat wil ik graag…

Maar ik vindt trouwen leuker klinken :wink:

Jahoo elintjuh gefeliciteerd! :inlove:

Gefeliciteerd!!! Ohhhhh wat leuk voor jullie!!

elintjuh :inlove: hoera gefeliciteerd super leuk

Goedemorgen hierbij nog n test van samen gister!!

Nu weer op nr t werk!!

Nou lukt niet staatvzwanger 2-3 op…

Jo0tje Hoe staat het bij jou? al tekenen van iets?

Dijo was de foto mischien te groot? ik heb bij google in getypt foto verkleinen en dan krijg je een site waar je fotos kan verkleinen zodat ze op het forum kunnen.

Hier nog steeds een onwerkelijk gevoel… soms voel ik me ook wel “schuldig” hier na 2 maanden en andere doen er al zo lang over… maar ja mischien maar niet teveel over nadenken.

Ik probeer niet te hard van stapel te lopen… zou al van alles willen regelen en doen, weet al vanaf klein af aan wat ik zou willen als ik zwanger zou zijn… thuis bevallen mvm borstvoeding babayzwemmen haha :smiley: dus ff de rem erop :wink:

Ik hoop echt dat er nog meer stoppers juli mama worden! Ik blijf duimen :thumbup: en natuurlijk meelezen en schrijven :inlove:

Elintjuh , moeders voor moeders kan je al bellen hoor. Dan kan je de gehele periode meedoen.

Ik heb toen ook gebeld, 2 dagen na mijn positieve test…

Je kan namelijk mee doen van week 6 tot week 16 van je zwangerschap…

Hier een beetje gezeur thuis, maar dat kom ik vanavond wel schrijven. Gaat beter op de laptop dan op de telefoon.

Verder raar gevoel in me buik. Kan het niet echt aan de ongi koppelen, maar ook niet aan een zwangerschap ( heb het bij Fleur niet gevoeld namelijk)

Volgens mij zijn dat normale gevoelens elin :lol: , alles is nieuw en je moet alles nieuw en het is gwn spannend haha, dus denk dat iedereen dan wel hard van stapel loopt. Had dat met de 1e ook veel minder dan met deze.

Hoe kom je eigenlijk op bijna 5 weken qua ticker?

Tijger wat nou, :hug:

Wat voor gevoel is dat dan?

Hier gaat het wel goed, voel me vandaag wel goed, ben wel weer moe. Dat breekt me soms wel op, zeker met een ondernemende peuter, maar gelukkig niet zo vaak meer misselijk en duizelig, dat was echt vreselijk, en de eerste mijlpaal voorbij, nouja woensdag al, 12 weken. Dinsdag mogen we nogmaals gluren :inlove: , het blijft toch wel spannend, zeker met al die verdrietige vehalen op het forum :frowning:

Dijo ik zie je test niet, maar hij is vast prachtig

Alexia wat jammer sat het bij jullie niet raak was, :hug: op naar een nieuwe ronde.

Hoe is het met de andere zwangeren?

Ik zal al een minibuikje in het sf voorbij komen, leuk he die opgezette darmen :lol: :lol:

Tijger de foto,s van fleur zijn ook erg leuk geworden, maar wel erg duur he, ze doen net alsof het een koopje is maar uiteindelijk betaa je veel meer. Ik doe nu elke keer alsof ik net een shoot heb gehad als ze weer komen met zo,n fantastische aanbieding

welke dag zit je nu tijgertje?

vervelend dat je gezeur hebt thuis… zit je niet op te wachten toch…

Sennepen ik heb mijn uitgerekende datum erin gezet en nu kwam ik hierop uit… heb het 3x gecontoleerd… eerste dag laatste mensturatie is 6 okt dus weet het ook niet…

Mischien omdat ik cyclus heb van 34 dagen?

Net trouwens een afspraak gemaakt met de verloskundige… Mag straks een envelop ophalen met informatie en afspraak staat op 17 december:D Spannend

Owja ik zie het, als je idd een cyclus hebt van 28 dagen, ik vond het al zover, maar kan natuurlijk wel :lol: … Bij de echo weet je het toch pas zeker. Als je een laat ei hebt gehad (dat had ik ook) dan wordt de berekening ook weer anders. Ben benieuwd, met 10 weken is wel laat, dat was met roan ook zo, maar tegenwoordig krijg je bij ons al een hele vroege welen. Zullen lange weken worden maar komt wel foed.

Weet je al wat voor kinderwagen en kamertje je wil??

Ja ik dacht ook klopt het wel… maar ja gister ook al positief voor nod.

Ja heb nog gekeken hier in de buurt maar ze doen het allemaal pas rond 10 weken… dus nog 6 weken wachten valt mee toch… begin december gaan we nog een paar dage naar Berlijn ( voor het laaste echt met zijn 2e en stiekum al met zijn 3e) dus die tijd vliegt :smiley:

Haha Jaa

ik heb een heel mooi kamertje gezien bij de Ikea

en ik wil de maxi cosi mura rood of bruin

wil 1 wand van de kamer in de kleur van de baby behangen dus of roze of blauw.

een witte box

:oops:

Whahaha, leuk hoor :inlove:

ff snel op de foon

14 nov is mijn nod.

maxicosi mura rood hebben wij ook ( van mijn schoonmoeder gekregen voordat ze overleed) hele fijne wagen ! grote reiswieg.

problemen over huis verkopen / kopen maar doe ik vanavond wel even op pc, gaat makkelijker. Ga nu ff boodschappen doen en dan kan de kleine nog ff naar bed…

14 nov is ook bijna… ik duim mee :thumbup:

Ow over het huis… dacht mischien met je man ofzo… Maar ja net zo rot over het huis natuurlijk. Hopelijk trekken ze zich niet terug…

Vriendinnetje heeft ook de rode maxi cosi heb der mee rond gereden echt een top ding! bak is lekker groot. Zou dan zo’n combi willen met bak zitje en maxi cosi.