Die is wel leuk ja, wij hebben een rode mutsy transporter, die rijdt ook echt heerlijk :inlove:
Hopelijk lost zich het snel op tijger
even een berichtje weer van deze kant. maandag komen ze de kunsstof kozijn plaatsen hele huis in in 4 dagen. en wij hebben een inloop kamer/kast. dat met de tijd de baby kamer moet worden. daar lag alle kleding gewoon op planken rondom. en dat wil je echt niet als ze die kozijnen er uit komen slopen. dus die kamer moest leeg. meteen maar goed gedaan zo dat die al klaar is voor de baby. en bij het verhuizen is een kast in elkaar gestort. dus moesten we een nieuwe kast kopen. wij zoeken op marktplaats maar vonden niks mooi toen zagen we een mooie kast maar was van eeb babykamer sey. dus nu de hele baby kamer gekocht :inlove: :oops: haha. en er was 250 op geboden zag ik dat ze ook een prachtge kinderwagen verkocht. dus ook maar gedaan haha heel slacht maar ja. als het toch (wat ik niet verwacht) ineens niet meet lukt/kan/of fout gaat. kunnen we het altijd nog weer door verkopen. we kregen er meteen alles bij klamboe diaper champ gordijnen. lakens… enz. voor 400 euro. die gaan we zaterdag op halen. heel druk weekend dus. drukke week eigenlijk.
volgens mij had ik gisteren een eisprong. al is het eel een beetje laat voor mij doen. maar ineens had ik enorme steken kramp links onderin me buik.
zo dat wat het weer even bij mij.
tijgertje vervelend dat je gezeur hebt thuis hopelijk snel op te lossen.
elintjuh leuk dat je al een kemertje heb gezien.
Fijn toch Marjon vindt kunstof kozijnen altijd erg mooi.
Fijn dat je alles al hebt gekocht… we gaan er gewoon vanuit dat je ze snel nodig hebt.
nu op het wachtbankje dus!..
Zo dat was flink bijlezen in een korte tijd
Hier nog helemaal niets… begin er goed de balen van te hebben… :roll:
Hey elin, mijn laatste dag voor nod was 7okt en uitgerekende datum 17 juli…
Jij dan?
Tijger vervelend die huis problemen!! Hopelijk komen jullie eruit!
Ik heb btw een joolz day hele fijne robuuste wagen al heel de wereld over dgrweest letterlijk maar nog steeds goed… Lekker hoge stang km te lopen!! Gewoon fijn! leuk dat je kamertje al weet!!
wij schaffen nieuw bed e kast voor onze dochter aan en de baby krijgt die kamer!!
Ik zit in de bus sus ff kort via tel zal straks even beter kijken wat er geschreven ks!!
Mijn nod is vandaag gister positief getest… Dus denk dat 13 juli te vroeg is… Maar als ik het zo invul van mijn eerst dag menstruatie klopt hij wel…
Wanneer was jou laatste menstuatie?
7 oktober… maar je kan op een site ook invullen hoeveel dagen je cyclus duurt! Mijne 31 dagen! dus vandaar dat ik dan op 17 juli uitkwam… Maar 13 juli kan natuurlijk ook prima… maar dat zul je horen tijdens je eerste afspraak bij de vk. Ik zal ook zo eens bellen.
jaah… hier de test… 1
beetje licht… daarom nog maar een test van clear blue…
;s avonds samen met hub nog een test van clear blue met identicator en daar stond dus 2-3 bij… :inlove:
Senapen… vervelend vermoeidheid maar moet het maar zo zien dat je dit nodig hebt veel slapen is goed voor je baby… En jaah die peuter die denkt niet dat mama veranderd die blijft ziich door ontwikkelen dus… dat is vaak het zware van een 2e zwangerschap
maar ook wel het leuke toch
Jootje heb je niet toevallig nog een test tussendoor gedaan?? Vervelend dat wachten op de NOD… word je ook onzeker van denk!! :S Nou ik duim dat het maar gauw mag doorkomen!!
Hey marjon dat is leuk!! een goede deal dus…
leuk hoor… foto’s??
En tja de eisprong… lekker klussen dan ben je er zeker van dat je alles afgedicht hebt haha…
Tijger… t is natuurlijk ook lastig ivm het geld wil je in de schulden gaan of wil je het dan maar niet verkopen … lastig… maar… je kan altijd een tegen bod doen nooit met het eerste bod akkoord gaan Maar denk dat jullie zelf het beste weten wat jullie in deze situatie moeten doen!
succes in ieder geval en als je het kwijt bent horen we dat graag…
zo even lekker weekend… ben er aan toe… morgen lekker peuter dansen met mn kleine meid… heerlijk… En zondag naar de camping van mijn tante… waar ze lekker kan ravotten…
Jullie nog plannen voor aanstaande weekend??
Mooie foto!
Ik moet morgenavond werken… Overdag gaan we de kluskamer opruimen en de oude badmeubel moet naar de stort.
Zondag en maandag vrij… Nog geen plannen denk gewoon samen genieten.
Fijn weekend! Gezellig!
Gisteren nog getest maar blijft spierwit. Ik word er idd nogal onzeker van… of me lijf wel werkt enzo…kan het tussendoor wel los laten gelukkig maar het blijft vervelend.
Fijn weekend allemaal!!
even mijn verhaal in een spoiler :
Even mijn verhaal :
We hebben onze woning te koop staan, omdat we iets groter willen gaan wonen ( met oog op eventueel een tweede kindje) We hebben nu maar twee slaapkamers.
Nu wil ik graag in Maartensdijk blijven wonen, omdat ik dan dicht bij mijn ouders woon. Ook vanwege Fleur ( voor als ik weer ga werken , dan passen hun op en wil ik niet eerst ver hoeven te rijden ), maar ook omdat ik hier veel mensen en de belangrijke winkels dichtbij heb. Maar Raimond wil graag naar Soesterberg verhuizen. Daar heeft hij een mooi oud huisje gezien wat helemaal moet worden opgeknapt ( uitgebreid , cv aanleggen etc ) maar dat huisje heeft wel een hele grote tuin !!
Dus ik vertelde Raim gisteravond dat ik liever niet naar Soesterberg wil verhuizen , maar in Maartensdijk wil blijven wonen. Hij werd boos ! Waarom ik dat niet eerder verteld had, dan had ie ons huis nu niet te koop gezet. En ik moet maar een jongen gaan zoeken met meer geld zodat ik een huis kan kopen zoals ik wil en het kan verbouwen zoals ik wil… En een tweede kindje wil ik graag maar van hoeft het niet zo. Dus dat komt lekker uit nu de vruchtbare periode al geweest is ……
Wat moet ik hier nu mee ? Hij praat haast niet tegen me, dus is echt boos….
Wow dat is heftig meid!
Jij mag natuurlijk jou mening en voorkeur hebben. Als je die argumenten verteld kan hij daar niks mee?
En dat je maar een andere man moet zoeken… Volgens mij is dat vanuit boosheid anders wel gemeen!
Lastig meid… Hoop dat hij weer met je gaat praten
Ik hoop en denk dat dit komt van teleurgesteldheid tijgertje!!
Ik kan me niet voorstellen dat jullie samen voor een 2e willen gaan en dan om een ‘huis’ ruzie gaan krijgen en dan dat je dat soort dingen meent!
Laat hem afkoelen en ga dan samen zitten. Of schrijf je gevoel even op zodat je hem daarmee kan confronteren, msischien lukt dat beter dan dat je het hem verteld en is het voor hem ook duidelijker!!
Succes!!
Ik laat hem nu gewoon met rust, gaat hij praten , dan praat ik terug.
Maar volgende week wil ik wel even een goed gesprek met hoe we dit nu gaan oplossen…
Ik zal van het weekend even de lijstjes aanpassen en de zwangere dames toevoegen. ( mijn hoofd staat daar nu even niet naar ) :oops:
Ey tijgetje,
Wat ontzettend vervelend zeg… miss een beetje gestrest door de huizenmarkt ofzo?
Jelle had ook na de eerste ronde ineens zo een aparte bui. Maar dan over het derde kindje. Ineens zegt hij ja beter doen we het niet met de crises enzo straks kunne niks meer betalen. Was hij 180 gedraaid en nu 180 terug… mannen zijn ook rare wezens hoor.
O ja wou foto plaatsen in showforum maar lukte niet probeer het als ik tijd heb van het weekend te doen. Zie zo op tegen deze week…
Hier even iets over mij, zodat jullie niet denken dat het me niks doet. En omdat ik het gevoel heb jullie te leren kennen ook wel fijn voor jullie om te weten miss. Deze spoiler bevat minder leuke tekst.
Ik heb zoals jullie weten nu 2 gezonde meiden. Maar de jongste jaylina is de start minder prettig verlopen. Jaylina is geboren op 14-08-2011 de dag na de geboorte lag ze tussen ons nog wat te kroelen met ons na het laatste avondflesje. Tot ze ineens braak bewegingen ging maken en daar tussen door geen adem haalden. Ik maakte me iet meteen druk dus pak der op en klop op der rugje maar er gebeurde niks ik hou der schuin. Aar beneden en klop op der billen… niks. Ik zeg tegen jelle bel het spoedverloskundige nummer (die heeft gvd een keuze menu wisten wij veel) dus jelle gaat bellen. Ondertussen klopt ik nog maar wat harder. Niks. Vingers in der keel dan maar. Nee hoor niks ze bleef braak bewegingen maken zonder adem alleen niet meer zo krachtig. Nog wat geinproviseerde dingen gedaan niks hielp. Jaylina liep inmiddels blauw aan en begon het op te geven. Ik denk nog een keer die vinger erin maar En dan ga ik beademen… en gelukkig daar kwam een haaal adem pfieh. En toen nam verloskundige op ik het hele verhaal verteld haar antwoord: dit hebben zo veel kindje ga maar slapen. (In het kort even hoor ik boos wou dat e kwam maar ze kwam niet) hele nacht naast der blijven zitten en bed omhoog gedaan enzo (wel klacht ingediend bij praktijk) dit aangekaart bij kraamhulp enzovoorts. Ik vertrouwde het niet want ze bleef het keer op keer doen.
Maand verder: bij me schoonmoeder op de koffie ineens een drang om naar huis te gaan. Ik loop de gang in bij mijn schoonmoeder en ik zie het dit is niet goed… jaylina ligt in de bak blauw om der mond en ogen en ademd niet. Ik leg me hand op der buik en probeer der wakker te schudden maar niks… ik roep me schoonmoeder joke ik zegt jaylina is overleden (in dolle paniek) daarna ben ik op de grond gestort en is het halve waas. Mijn schoonmoeder heeft haar uit de bak gerukt (na ook wat zachtjes schudden) o van dit kan niet kan niet kan niet. En tot haar verbazing opend 1 oogje minimaal maar gaat ook weer meteen dicht en jaylina zakt weg (je denkt nog ik verbeeld het me) maar joke geeft haar een schik reactie door haar op onderarmen een soort te late vallen ja hoor weer beetje jaylina. Meteen auto in gestapt hap is paar straten verder op (Daar kwam ze iets bij zinnen) meteen naar zh (Even in het kort… jaylina had reflux en dat heeft dit veroorzaakt. Melk omhoog zij slikke. Komt klem en gevolg stikken. Toen wij haar vonden had zij het gevecht net verloren, volgens kinderarts heeft dat omhoog trekken Met o een vaart veroorzaakt dat haar hartje een schok kreeg en weer op gang in gekomen zeg maar. Kinderarts zei 1 min later en het was te laat geweest.
Ik heb dus hoe kort het ook was moeten voelen hoe het is als je denkt dat je je kind kwijt bent. Ik dank god op mijn blote knieen dat het verlies mij bespaard is gebleven.
Maar daarom heb ik soms moeite om op nare berichten te reageren gewoon omdat ik niet weet hoe ik moet reageren.
En vorige maand heeft een vriendin haar zoontje van 2 maanden verloren bradley. En om een jochie van 2 maanden zo te zien liggen is niet te beschrijven.
Sorry voor dit lange verhaal. Zeg het niet om zielig te doen of iets. Maar is voor mij prettig dat jullie het weten.
Marjon, wow wat heftig… Pff… Dat wens je niemand toe en wat een laffe houding van vk… Ooit nog excuses gehad??
Pff… Ben er best v ontdaan!!
Zo marjon heftig zeg!