Marjon dat is wel heel heftig wat je heb meegemaakt. Zoiets vergeet je niet snel. En goed van je dat je je verhaal heb ogeschreven en gedeeld. Zo kan je het beter een plekje geven misschien ?
Tijgertje, wat vervelend! Hoop dat die zo reageerd omdat die teleurgesteld is, waarschijnlkk had die het in zijn hoofd al verbouwd en ingericht. Hoe is het nu inmiddels? Hopelijk is er al een gesprek op gang bij jullie en kunnen jullie allebei goed jullie gevoelens
Vertellen. :hug:
Marjon, ik krijg nog steeds kippevel als ik weer je verhaal lees, weet dat ik/we er voor je zijn! Je bent een sterke tante! :hug:
ja is best heftig ja nog wel soms hoor jaylina blijft hierdoor ook al is ze nu 15 maanden nog steeds een zorgenkindje.
ik heb na dat jaylina uit het ziekenhuis kwam vk gebeld en me verhaal gedaan. ik heb toen ook gezegt niet om jullie een mes in de rug te steken maar gewoon om jullie op de feiten te drukken. tuurlijk zullen er een hoop overberzorgde moeders zijn die voor elk klein dingetje bellen. maar als er tien bellen zit er miss wel 1 tussen die niet niet heeft overdreven en waar echt wat gaande is. ik zeg het is jullie werk jullie plicht om elk telefoontje serieus te nemen. kinderarts zei ook jullie hadden meteen toen al 112 moeten bellen. achteraf gelul maar hij zei ook al vk toen had gereageerd op je telefoon en klachten die je meisje vertoonde had dit makkelijk voorkomen kunnen worden. dus dat ook tegen hun gezegt. wel inderdaad excuus gehad. maar dat lost niks op. en al helemaal nu me vriendin der jochie is verloren aan wiegendood komt alles lekker boven. al zit het altijd wel in me hooft filmpje blijft op repeat staan. maar dat is wat die kinder arts zei als je een minuut later was was ze doorgegaan in een mandje onder het mom van wiegendood. maakt me zo kwaad, doordat een vk geen zin heeft om te komen… bevestigd wel weer vertrouw nooit een ander en altijd jezelf en vertrouw je eigen gevoel.
vokgens ha en cb zal ik met een derde kindje hier moeite mee krijgen. maar ik laat het op me af komen. maar voor mij dacht ik ineens om het hier te vertellen heb ik de kans me verhaal van me af te schrijven de kans om andere meningen (neutraa) en andere inzichtente krijgen voelt prettig.
zo klaar met me ego berichten. en tijgertje heeft een nachtje slapen meer rust gebracht?
Marjon… ego is hardstikke goed… als je wilt dat je een goede band opbouwt moet je je verhaal kunnen doen en niet alleen maar naar anderen hoeven luisteren… dus Top dat je dit zo gedaan hebt en t is mega heftig… ik weet niet hoe ik nu zou zijn als ik in jou schoenen had gestaan!!
Hier vanmorgen gepeuterdanst en daarna even op voetbalveld geweest… leuk… en nu de kleine meid slapen…
Gewoon je verhaal vertellen , kan opluchten…
Ik vind het knap hoe je er mee omgaat, ik zelf zou heel erg bezorgd zijn als ze weer iets zou krijgen…
Hier vannacht wel aardig geslapen, nog niks van het bod gehoord, vriendlief praat wel weer een beetje, maar onderwerp huizen/ verhuizen mijden we een beetje. Komt van de week wel, dan ga ik wel een gesprek aan met hem om alles uit te leggen / op een rijtje te zetten…
Net nog een paar kleine sint cadeautjes gekocht. Zo nog even naar de supermarkt om snoepjes te halen voor Sint Maarten ( is zo lullig als ze wel aan de deur komen en ik heb niks in huis)
Hier doen ze daar volgens mij niet aan. Heb het zelf ook nooit gedaan vroeger… Maar wel leuk lijkt me!
ik heb heb vroeger ook nooit gedaan maar heb gelezen dat het vanavond om 19.00 uur begint… ( we wonen in een christelijk dorp dus vandaar vanavond en niet morgen )
Wat een verhaalm :shock: :hug: en wat een schrik, maar ik snap niet waarom jullie niet meteen naar het zkh zijn gevlogen na de eerste keer. Ik had dit toch echt niet vertrouwd. Niet om je aan te vallen, maar zo,n vk kan wel zeggen dat dit normaal is en vaker voorkomt, maar ik had toch mijn eigen gevoel erin gevolgd. Niettemin lijkt me dit altijd wel moeilijk en vreselijk voor jullie :hug:
Jo0tje hoe is het bij jou?
Hier heerlijk zondag aan t houden ik hou ervan. Haha.
Nog niks aan t handje hiero. Donderdag laatste test gedaan. Denk dat ik het daarbij laat… zal hem wel helemaal overslaan deze maand ofzo, weet t ook niet.
Gisternacht hele heftige steken gehad, werd bijna gillend wakker van de pijn… nu weer rustig, af en toe een krampje.
Hoe is t bij jou elintjuh? Al gewend aan t idee?
Vervelend he… Afwachten is moeilijk.
Hier redelijk aan het idee gewend. Af en toe nog onwerkelijk!
Lief hield gisternacht onbewust mijn buik vast en nu al super bezorgd
Ja bij vlagen heb ik het er wel moeilijk mee, al dik een week verder… soms heb ik er ook totaal geen last van, denk dan ineens oh verhip nog niet ongesteld…
Aahhh wat schattig! toch mooi hoe druk een man er onbewust ook mee kan zijn
@Sennapen wrote:
maar ik snap niet waarom jullie niet meteen naar het zkh zijn gevlogen na de eerste keer:
nou ja eigenlijk had (achteraf makkelijk gezegt) hadden we 112 moeten bellen ja. maar omdat gavaar geweken was ze kwam bij zinnen had een goede schikreactie, pupillen reageerde goed op licht en donker. longen klonken niet vol. wist diep in me hart wel dat ergens iets niet goed zat. maar werd ook niet serieus genomen ben bij meerde deskundig advies gaan vragen. ha, vk, kh maar iedereen zei eenmalig waarschijnlijk door vruchtwater. en heb haar ook steeds extra in de gaten gehouden. dus vandaar eigenlijk
Opluchtingsdansje vanaf hier!
Ben ongesteld worden vanmorgen!!! :mrgreen:
Jammer jo0tje maar wel zekerheid! Ik duim voor volgende maand.
Is dit je eerste echte menstruatie sinds je gestopt bent met… Pil spiraal e.d?
Vind het niet jammer eerlijk gezhed, ben zoooo blij dat t nu na 37 dagen toch doorgezet is. De hoop van een eventuele zwangerschap was toch al gevlogen. Is idd eerste echte ongi na me ontrekkingsbloeding.
Me lijf doet t :dance: hahaha
Heb nu gemiddelde van 33 dagen maar genomen voor me tikker etc…
Marjon, zit je al in de zooi?
Ik had het ook hoor. Vond het wel een beetje jammer maar toch nu kan je weer verder. En ik was de 1e maand na de echte mensturatie zwanger dus wie weet!
Ik dacht ook gelijk mijn lichaam werkt in iedergeval wel!
jo0tje fijn dat je zekerheid hebt.
ja heerlijk in de zooi hier haha!
vrees hier dat het weer niet raak is zelfde enorme rugpijn als andere maanden komt opzetten :wall: