# Augustus / September 2012 stoppers ! # Deel 2 #

Geen rugpijn bij je zwangerschappen gehad? Ik namelijk wel, dus misschien is er nog hoop?

Jammer jo0tje, maar zekerheid is ook erg fijn :slight_smile:

Jootje jammer maar idd wel zekerheid, dat had ik hier ook.

Nu kijken hoe lang het hier gaat duren. Had hem op 28 geze4t maar vorige keer was 35 dagen dus eerder dan dat ga ik toch niet testen.

Heb je zelf een goed gevoel lenie??

Idd lenie heb je een voorgevoel?

Marjon ga jij t weekend testen of wacht je een paar dagen omdat je vorige keer ook wat overtijd was?

Ik ben sinds vanmiddag erg misselijk en nu ook duizelig, vloei alleen lang niet zoveel als met de pil… iemand tips? Lig als dood vogeltje op de bank :eh:

Ik heb dit keer geen voorgevoel…

Collin is deze maand flink ziek geweest van de 6e kinderziekte en lag bij ons op de kamer…erg romantisch. Maaaar het zou nog kunnen hoor dus we zien wel.Hij was geen hele maand ziek hahahahaha

Jootj, ijzer aanvullen door appelstroop of floradix. Dit helpt bij mij altijd tegen dat gevoel. :hug:

Sennapen : alweer 12 weken, wat gaat dat snel!!!

@lenie wrote:

Jootj, ijzer aanvullen door appelstroop of floradix. Dit helpt bij mij altijd tegen dat gevoel. :hug:

Floradix? Nooit van gehoord, net idd een boterham appelstroop op (koken zat er ff niet in hihi)

Heerlijk romantisch idd en kleine in bed… werkt niet echt mee eh :roll: haha

De kleine ligt nooit bij ons in bed… campingbedje naast ons bed is al genoeg :slight_smile:

Floradix kreeg ik na de bevallingen. Even een stukje over het middel van het net:

Floradix Vita Kruidenelixer is een vertrouwd natuurlijk ijzerpreparaat dat de ijzervoorraad snel aanvult. Het bevat ijzer in de vorm van ferrogluconaat, een goed opneembare vorm van ijzer. De vitaminen, kruiden, vruchten en groenten in Floradix Vita Kruidenelixer ondersteunen de ijzer opname. Ook verhogen zij de weerstand en werken ze versterkend op het hele lichaam. De kruiden in dit elixer zijn bovendien goed verteerbaar, iets wat voor een ijzerpreparaat een belangrijk voordeel is. Daarom is Floradix geschikt voor iedereen die wat extra’s nodig heeft.

Smaakt niet heel lekker maar door sinaasappelsap was het goed te drinken en anders heb je geloof ik ook tabletten. Ik verloor flink wat bloed na bevalling en dit gaven ze mij om aan te sterken. En omdat het natuurlijke ijzer is niet schadelijk.

Ja al bijna 13 :shock: , mag morgen weer naar de vk, heb dan ook weer een cho :slight_smile: , kwart voor 7 savonds, zodat ml mekean, nu hopen dat ie op tijd thuis is

Wat vervelend dat mannetje ziek was lenie, hier ook wel eens een campingbedje naast bed we beginnen niet aan kindjes in bed hoor haha, daar komen we nooit meer van af. We hebben wel een tijdje behad dat ie gwn bijna een hele week naast ons lag, maar dan hadden we ikg slaap.

Jo0tjw, idd appelatroop en anders andere vitamineboosten zoals een sapje bomvol suikers

Jootje balen dat je ongi bent geworden maar je bent wel uit de onzekerheid…

Lenie zielig dat je mannetje zo ziek is geweest …

Sennapen Succes morgen bij vk.

Hier ook geen rugpijn gehad tijdens de zwangerschap.

Floradix heb ik ook gebruikt na de bevalling. Heeft de kraamverzorgster aan bevolen…

Hier op dag 28 van de cyclus, maar geen tekenen van ongi of zwangerschap. Kan wel moeilijk naar het toilet en heb niet echt trek om iets te eten…

Ik ga even kijken of ik de lijstjes aan kan passen…

Ohw heerlijk dat die dat ook doet zeg in bedje ernaast! Hoor tegenwoordig zoveel kleintjes die tussenin liggen, schrok daar wel van… mischien omdat ik dat alleen mocht als ik echt gigantisch beroerd was dat ik dat ook zo zou willen doen. En dus niet bij ee nare droom al gelijk. Maar iedereen zijn ding hoor :smiley: viel mij gewoon op haha

Klinkt goed, morgen richting drogist, heb vaker last van ijzertekorten maar die grote tabletten vind ik echt niet fijn.

Dat probleem hebben wij dus wel met F. Die slaapt heel vaak tussen ons in :oops: :oops:

Hoef je niet te blozen, is mijn mening alleen :smiley:

Ben je trouwens altijd dag 28 ongi tijgertje of loop je weleens anders?

Wat is heel vaak tijger? :lol: en eerst wel in haar eigen bed of niet?

@Sennapen wrote:

Wat is heel vaak tijger? :lol: en eerst wel in haar eigen bed of niet?

Ja ookdat, wat is heel vaak :wink:

Heel vaak is toch bijna ieder dag. Meestal valt ze beneden in slaap en dan leg ik haar slapend in haar bedje. Na 4 uurtjes word ze wakker en is ze niet meer in slaap te krijgen in haar eigen bedje. ( naast haar blijven zitten, heen en wiegen , zingen , laten huilen , fles geven , niks werkt.)

Dus dan leggen we haar tussen ons in, dan valt ze in slaap, leggen we haar over naar de eigen bed en zodra ze dan de matras voelt is het huilen… Dus maar weer tussen ons in en daar slaapt ze tot de wekker gaat om 6.15 uur en Raim eruit gaat om te werken…

Ik wil wil haar heel graag in haar eigen bedje hebben, maar we hebben gewoon een beetje een apart kind. Douchen en in bad gaan is hier ook drama.

Mijn ongi sinds het stoppen is : 33 en 28 dagen.

Sjaaa, uhmm ik denk dat ze het nu vooral gewend is, hoe is het zogekomen, is ze ziek geweest en/of hadden julliemzoiets na een paar dagen ellende van hmmmm dit houden we niet vol dus laten we haar maar tussen ons in doen, dat hadden wij dus met roan zo van dan me in het campingbedje dan slapen we igg nog eat, we hebben ook hele slechte fases gekend :frowning: met slapen, m moedeloos van te worden, maar naarmateie ouder werd werds het echt beter, niet verwacht maar toch gelukt :lol:

Inderdaad slecht slapen , veel huilen , wij weinig nachtrust maar wel vroeg op om te werken… En helaas is ze het nu dus gewend en krijgen we het er heel moeilijk uit…

Terwijl ze toen ze geboren was bij ons op de stond met de wieg en dat ging goed. Toen ze de wieg ontgroeid was en naar haar bedje ging verhuizen ging het de eerste week bij ons op de kamer ook goed. Toen bedje naar haar eigen kamer en toen is het na een paar dagen al mis gegaan. Veel huilen en slecht slapen, maar dan houden papa en mama het nog wel even vol, maar niet lang…

En helaas slaapt ze dus al die tijd al bij ons.

We hebben geprobeerd om het bedje weer bij ons op de kamer te zetten , maar dat lukte ook niet. Op een gegeven moment het bedje tegen ons bed gezet en er 1 zij kant uitgehaald en dat ging aardig goed. Toen sliep ze veel langer in haar eigen bedje en kon ik zo mijn hand naar haar uitsteken als ze huilde…

Toen kwam het huis in de verkoop en kregen we bezichtiging, dus Raim het bedje weer in elkaar gezet op haar eigen kamer ( hij vond het er niet uitzien , het bedje tegen ons bed aan en het nam ruimte weg in de slaapkamer ) en toen was het weer gedaan met slapen…