# Augustus / September 2012 stoppers ! # Deel 2 #

ohh, dat zou ik niet weten… :think:

Hihi geeft niks… ga vanmiddag gewoon nieuwe halen en morgen8chtend nog een keertje… als ik dan nog geen bloed gespot heb tenminste…

Of vanavond al :think: :stuck_out_tongue:

Even vanuit hier een teleurstelling… de cb plus blijft een min en de kv blijft omowit… toch een indrooglijntje ofzo geweest gisteren…

Had er wel een beetje hoop van gekregen maar wij gaan dus door naar de volgende rondw! Tenminste, als me ongi gaat komen…

En zojuist het eerste rood gespot

JoOtje balen dat je toch rood heb gespot :hug:

Ja beetje best wel balen ja :? Stomme test :stuck_out_tongue:

Ben er niet verdrietig om ofzo, was pas de tweede maand…

Hoe is het met iedereen? Zo stil de laatste tijd?

ja inderdaad erg stil. jootje echt super stomme test.

hier wel bekende rug en buik krampen dus mijn ongie komt eraan. als hij nou maar gewoon op tijd komt.

ja inderdaad erg stil. jootje echt super stomme test.

hier wel bekende rug en buik krampen dus mijn ongie komt eraan. als hij nou maar gewoon op tijd komt.

Op welke cyclus staatje banner marjon? Op je langste?

ja banner staat op allerlangste cyclus. dacht miss helpt het voor me zenuwen maar pff helpt geen reet. vrijdag zit ik op dag 28. voel me niet zo lekker helaas misselelijk maar ook weer niet. zeurende rugpijn beetje een halfje voel ik me. niet ziek maar ook niet top fit. hopen dat het snel doorzet of overwaait heb geen zin om met kerst ziek te zijn.

ja banner staat op allerlangste cyclus. dacht miss helpt het voor me zenuwen maar pff helpt geen reet. vrijdag zit ik op dag 28. voel me niet zo lekker helaas misselelijk maar ook weer niet. zeurende rugpijn beetje een halfje voel ik me. niet ziek maar ook niet top fit. hopen dat het snel doorzet of overwaait heb geen zin om met kerst ziek te zijn.

Mhh klinkt niet lekker :frowning: hopelijk ben je snel weer fit!

nee inderdaad buikgriep heerst ook beetje rot gevoel in mijn buik. misselijk van de honger gevoel zeg maar… wn enorme rugpijn over het algemeen is dat een op komende mensteuatie

Ik snap er niks meer van. Dinsdag 11 dec begon mijn ongi. Toen veel bloed verloren. Woensdag een heel stuk minder ( werd al meer bruin dan rood ). Donderdag bruin maar de hele dag met 1 tampon normal en die was niet vol. Vrijdag met een inlegkruisje en 1x vervangen. Zaterdag helemaal niks meer. Nu steeds misselijk , moe , geen trek om te eten terwijl ik normaal 3 sneetjes brood weg eet, veel dorst en een raar gevoel in me buik wat ik niet thuis kan brengen, warm en dan weer koud, vreetbuien van chocola en chips. Ik denk dat ik morgenochtend voor de zekerheid even test , dan weet ik wat ik kan eten en drinken met de kerst …

en tijgertje heb je nog getest???

ja de test was negatief, bleef helemaal wit ( op de controle streep na dan)

Vanmiddag even opruimen en tassen inpakken,

nu nog even boodschappen doen en dan maandag vakantie !

Ik denk dat dit even mijn laatste berichtje is. Ik ga maandag op vakantie voor anderhalve week en heb dan geen internet tot mijn beschikking… Dus ik wens jullie allemaal fijne dagen , geniet ervan , goede jaarwisseling en vooral voorzichtig met vuurwerk ! Ik kom in het nieuwe jaar weer lezen en schrijven …

Tijgertje fijne vakantie!

Marjon, al ongi of iets?

Hier na mijn ongi, die was woensdag afgelopen, elke dag wel een paar uur spotting. Varierend van roze naar rood en bruin, snap er niets van. Ik heb welleens contactbloedinkjes of iets maar dit nog nooit meegemaakt…

Iedereen een hele fijne kerst! :smiley:

fijne vakantie tijgertjuh.

hier nog geen nieuws. zit nu op dag 30 van me cyclus. me neus is verstopt en drukkede pijn op me ogen. niet zo leuk hahah.

wat raar jolanda…

Dames,

Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een gelukkig en vooral gezond en vruchtbaar nieuwjaar.

:smiley: