Alexia spannend
Hier alles wel redelijk, druk, dus moe en daarnaast is mijn rug echt zwak, kan amper ff stilstaan voor een praatje, wordt er naar van dan, verder kunnen we bojna verhuizen 14 dec, dus daarna ga ik echt nog in het oude huis aan de slag en dan helemaal niets meer en hopelijk wat meer genieten, het gaat echt ver snel, eer ik het weer mag ik al voe de 20 weken wcho, vorige keer beleefde ik het ook heel anders. Hopelijk in het nieuwe jaar rust haha
Hier vandaag ongie geworden.
Ben dus verdrietigā¦
Alexia :hug: wat balen zeg!
Hier is twachten begonnen, vrijdagavond krom gelegen vandepjjn. Ga ervan uit dat dat mijn eisprong was, had toen al aantal dagen menstruatie achtige pijnā¦
@tijgertje: ene moment erg verdietig, andere moment nog sprankje hoop, het is gewoon nog ff een week uitzitten. Gelukkig een rete drukke week dus niet heel veel tijd om zielig in een hoekje te zitten. Ik begin me nu alleen wel af te vragen wat er gaat gebeuren als het idd niet gegroeid is, want dan is het ten tijde van de volgende echo al 3 weken geleden gestopt met groeien en komt het er dus niet vanzelf uit. Maar goed, laten we eerst de echo maar afwachten, misschien valt het allemaal mee
Hoest bij jullie?? Lekkere leeftijd he, Ferre heeft het ook, niet te genieten, nergens naar luisteren, maar ach soms doet i dingen dan is het toch ook wel echt een schatje :mrgreen:
@djio: :hug: veel succes met verwerken.
@lenie: balen zeg! beterschap.
Ah Loesje, wat rot zeg :? Hopelijk vliegt deze week voorbij en hebben jullie volgende week een prachtige echo!
Wat een stilte dames!
Hoe is t bij iedereen? Lekker van de sneeuw genoten?
Is er al iets op gang gekomen loesje?
Lenie, nog veel klachten van je val?
Hier ben ik bij vlagen op van de zenuwen,⦠heb een paar dage krampjes steekjes en pijntjes in mijn onderbuik gehad, toen weer ff niets en nu een rugpijn die ik niet ken, soort trekkend gevoel. Mijn temp blijft stijgen en koffie is bah!
Wachten duurt zooooo lang!
@ Jootje : Heb je al getest ?? Of durf je dat nog niet ??
@ Loesje Hoe gaat het nu ? Is er al een verandering ? Wanneer moet je weer voor een echo om te kijken hoe het is ?
Alle zwangeren , hoe voelen jullie je ?
@ Hier : Van het weekend ruzie gehad thuis. Vriend denkt dat ik niet meer van hem houd en dat ik een ander heb omdat ik op dit moment niet wil vrijen met hem. Maar mijn hoofd staat er gewoon even niet naar met een drukke dreumes om me heen.( en die weinig wil slapen) En ik voel gewoon dat ik niet lekker in me vel zit, ben veel moe. Hij heeft zelfs gezegd dat we er maar een punt achter moeten zetten ( achter onze relatie van 5,5 jaar ) en ging zaterdagnacht op de bank slapen. Hij wilde niet bij mij in bed slapen. Door het geruzie begin ik nu wel te twijfelen aan een tweede kindje. Nog twee dagen en dan zou mijn nod zijn. Heb nog kwaaltjes van ongi of zwanger. ( al ben ik van de week wel een paar misselijk geweest ) maar durf nog niet te testen. We hebben een vakantie gepland staan voor tussen kerst en oudjaar, maar weet nu even niet of ik wel mee moet gaan met al dit gezeurĆ¢ā¬Ā¦ Vandaar dat ik dus ook even niet geschreven hebā¦
Loesje, heb je vandaag weer een echo?
Tijgertje: dat klinkt wel heel heftig eigenlijk :? Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik vind niet meer met elkaar vrijen wel altijd een zorgwekkend signaal, en persoonlijk vind ik dat beide partijen daarin moeten investeren. Je vriend, maar jij ook. Ik zou zelf niet gelukkig worden als mijn vriend steeds geen seks wil omdat hij āmoeā is. Is niet verwijtend bedoeld naar jou toe hoor, ik probeer gewoon alle kanten te belichten. Een relatie goed houden is soms hard werken, doen jullie dat? Allebei? Ik zou F. eens uit logeren doen en samen uit eten gaan en goed en lang praten, elkaar weer proberen te vinden. Er staat veel op het spel tenslotte. Sterkte ermee :-*
Jeetje tijgertje! :shock:
Ik herken het wel vanuit hier, hier is er ook weinig tot geen intimiteit bij momenten dat ik niet lekker in mijn vel zit. Ook wij hebben daardoor een aantal keer op het punt gestaan uit elkaar te gaan. Is er een manier waardoor je hem tegemoet kan komen in zijn behoeftes? Zoals hem āhelpen bij zelfbevrecigingā?
Mischien inderdaad goed idee wat d. zegt, ff samen eruit en goed gesprek voerenā¦
Ik heb nog niet getest⦠probeer nog paar dagen uit te stellen⦠met nadruk op probeer
even snel. hier net ongi geworden. op naar de volgende rondeā¦
Jammer Tijgertje,
Hier vandaag weer beginnen met werken na een weekje vakantieā¦
ben sinds zaterdag erg emotioneel, huil overal omā¦
verder een sterke ruik :sick: dus ben benieuwd op het werk straks.
heb in berlijn een zwangerschapsbroek gekocht, eigen broek zit bij de buik te straks, schommel wel heel erg in gewicht dan weer kilo erbij dan weer eraf, Eten staat me niet echt aan, en lekkere dingen deste meer maar probeer die met mate te eten.
Jo0tje voel je je al anders? wanneer ga je testen?
Jammer tijgertje! Mischien in deze situatie wel beter?
Ik voel me bij vlagen anders maar kan mijn vinger er niet op leggen⦠me vlaam vind mij ook anders want die is niet bij me weg te slaanā¦
Verder geen klachtjes meer zoals van de week wel was dus ik wacht het nog even af⦠wil eigenlijk pas vrijdag of zaterdag testen. Zaterdag is mijn nod.
Gelukkig mag je nu lekker emo zijn elintjuh, goed excuus :lol:
Heb net even gespiekt bij de maandmamaās en loesje gefeliciteerd! Wat zullen jullie opgelucht zijn! :dance:
hallo dames een tijdje geen berichten van deze kan. ziek zwak misselijk druk druk druk hahah.
hier ook verder weinig nieuws wachten wachten wachtenā¦
jootje spannend he???
tijgertje wat ontzettend vervelend dit soort dingen. iedereen heeft wel eens van dit soort momenten in ddn relatie. net way de andere zeggen kind even nachtje weg goed praten gezelligheidā¦
wat ontzettend fijn voor loesje dat het goed zit.
hallo dames een tijdje geen berichten van deze kan. ziek zwak misselijk druk druk druk hahah.
hier ook verder weinig nieuws wachten wachten wachtenā¦
jootje spannend he???
tijgertje wat ontzettend vervelend dit soort dingen. iedereen heeft wel eens van dit soort momenten in ddn relatie. net way de andere zeggen kind even nachtje weg goed praten gezelligheidā¦
wat ontzettend fijn voor loesje dat het goed zit.
Is dit nou een berucht indrooglijntje?
Ik weet niet wat ik ervan moet denkenā¦
Donderdagavond omowitte test en deze is van vanmorgen
ik zie de dikke testlijn en daarnaast een heeele lichte streepā¦
Misschien morgen nog een test doen ??
Ze zeggen altijd : streep is streep !
Ohw tijgertje ben op van de zenuwen. Testen zijn op dus ga vanmiddag even nieuwe halen. Twijfel of ik een plus min van cb meeneem of gewoon kruudvatā¦
Ja J0otje, ik zie ook een vaag streepje, waarom neem je geen cb met zwanger of niet zwanger erin?
die heb je met 3 in een doosje⦠die had ik. Is wel fijn dan is het gelijk duidelijk.
Spannend! ik duim voor je
Hebben die niet meer hcg nodig dan? Als dit al zo vaag is�