hier voel ik me goed hoor. balen datbwel had goede hoop was ook al zo een end over tijd maar niks aan te doen.
spannend voor je…
Gister echo gehad en helaas geen kloppend hartje. De gyn zei dat het leek of ik een week achter liep (knaltest had ik bijna een week na mn nod nog niet, terwijl bij andere 2 op mn nod het streepje eraf sprong, dus houdt daar nog maar een beetje aan vast), maar kon niet zeggen of het gewoon een late innesteling was of dat het kindje misschien gestopt was met groeien. Gister heeeel verdrietig geweest en nu is t afwachten. Over 2 weken weer echo en dan kunnen ze wat meer zeggen Voel me iig nog goed zwanger, ben heel misselijk en mn borsten groeien nog elke dag. Ik haaaaat afwachten.
Loesje wat balen dat je zulk nieuws heb gehad.
Even een hele dikke knuffel :hug:
Ik probeer vanavond even op iedereen te reageren maar is hier even drukke tijd geweest…
Ohw loesje wat een nieuws! Spannende twee weken voor jou dus! :hug:
Heel veel sterkte de komende twee weken Loesje :hug:
Hopen dat er dan wel een kloppend hartje te zien is…
Ben ik ook eindelijk weer een keertje.
Zal even kort mijn verhaal vertellen.
Het is even een hectische tijd hier geweest. F. is heel eigenwijs met driftbuien , niet willen luisteren , heel slecht eten en slapen, dus daar had ik mijn handen vol aan op de dag, mijn vriend werkt van 7.30 uur tot 18.00 uur. Dus ik zat er op een gegeven moment ook even doorheen.
Daarnaast zaten we nog met de verkoop van ons huis. We hadden een bod gehad ,maar dat was 10.000 euro onder onze eigen hypotheek en ze wilden de overdracht tussen 31 dec en 15 jan hebben. Dat betekent dat wij dan nog geen eigen huis hebben. Uiteindelijk is dat allemaal niet door gegaan want ze hadden een ander huis gevonden.
Het probleem van de nieuwe woning / plaats is een beetje opgelost. We kijken eerst in het dorp waar we nu wonen en als er echt niks is te vinden wat wij willen of binnen ons budget, dan mag ik uitwijken naar omliggende plaatsen waarvan ik het idee heb dat ik daar wel kan gaan aarden…
Dus het tweede kindje staat even op een laag pitje, want mijn hoofd staat op dit moment echt even niet naar vrijen ( om de dag, eisprong etc ). We gaan in december ( tussen kerst en nieuwjaar) wel een weekje op vakantie, dus hopen dat het dan beter gaat en misschien dan wel raak omdat we in een andere omgeving zijn…
Loesje, dat is geen fijne periode. Ik denk aan je :hug:
loesje wat vervelend dit. probeer het een beetje positief te zien late positieve test goede zwangerschapsverschijnselen datbis gelukkig positief. ik ga duimen voor je draaien… :hug:
loesje wat vervelend dit. probeer het een beetje positief te zien late positieve test goede zwangerschapsverschijnselen datbis gelukkig positief. ik ga duimen voor je draaien… :hug:
Dames,
Lang niet geweest… had het heel erg druk op mijn werk en daarom 's avonds geen vut meer om te lezen of te schrijven!
Helass vandaag tijdens de echo gezien dat miijn vruchtje niet leeft! Ik moet een mk afwachten
Ik kom voorlopig even niet op t forum… ben druk op t werk en wil even rust mbt kindjes krijgen Succes met zwanger worden dames…
Thnx voor de gezelligheid de laatste tijd!
Dijo :hug:
Heel veel sterkte
Ooh Dijo wat vreselijk :hug: , sterkte :hug: :-*
Dijo :hug: sterkte!
Dijo heel veel sterkte :hug:
Heel veel sterkte Dijo !!
Loesje hoe is het nu bij jou ??
Hoe is met alle zwangeren ?
Nog iemand op de wachtbank ?
Ik heb een krampen / steken onder in mijn buik ( net onder mijn navel)
Zou dit mijn eisprong kunnen zijn ?
Ik ben 13 november ongi geworden.
Ik heb volgens mij nog nooit mijn eisprong gevoeld :oops:
Nu hebben we gister wel spontaan gevreeen ( ondanks de problemen hier)
Hier middenin klusperiode. Al paar dagen wat steken en krampen in me buik. Vandaag rekbaar slijm, buikpijn, pijn aan stuitje en me rug. Gok dus dat mij ei vandaag is. al de hele week om de dag geklust dus we zullen zien
Ja tijgertje, zou kunnen, ook meer afscheiding of niet? Bij mij verandert dit overduidelijk tijdens mijn cyclus.
@tijgertje1982 wrote:
Loesje hoe is het nu bij jou ??
Hoe is met alle zwangeren ?
Nog iemand op de wachtbank ?
Ik heb een krampen / steken onder in mijn buik ( net onder mijn navel)
Zou dit mijn eisprong kunnen zijn ?
Ik ben 13 november ongi geworden.
Ik heb volgens mij nog nooit mijn eisprong gevoeld :oops:
Nu hebben we gister wel spontaan gevreeen ( ondanks de problemen hier)
reageer over paar dagen,m lig op de bank na uitglijongeuk over ijs met snorfiets. gekneusde knie, schouder en pols
Ijs :shock: is het al zover? Jeetje! Zal flink pijn doen zoveel kneuzingen… sterkte!
Dijo, heel veel sterkte de komende tijd.
Lenie, wat een pech! ik wens je veel beterschap.
Hier nog een wachtende. Ben de nacht van donderdag op vrijdag om 5 uur
s´ochtends wakker geworden van een rekende, branderige pijn in mijn onderbuik. Was ook zowel donderdag als vrijdag een beetje misselijk en had géén trek in eten (natuurlijk wél gegeten, dat is belangrijk). Bovendien had ik het warm en waren mijn borsten gevoelig (nu moet ik zeggen dat ik dat met mijn ongie ook heb, maar het voelde nét even anders). Was er dus van overtuigd dat het dit keer raak was. Wou gisteren tegen beter weten gelijk testen (mijn nod is zondag of maandag) en mijn man zei dat we rustig tot maandag moesten wachten. Toch heb ik stiekem vandaag een test gekocht en haastig gedaan, ik dacht dat ik dan mijn man zou verrassen. Helaas was de test negatief… Ik heb nog een kleine hoop, mischien heb ik te vroeg getest. ga zo maar eens met kaarsjes in bad want ik durf natuurlijk ook niet tegen mijn man te zeggen dat ik weer eens eigenwijs geweest ben.
Spannend alexia!