# Augustus / September 2012 stoppers ! # Deel 2 #

Balen babywens :hug:

marjon :frowning: maar geen bloed geeft moed!

goed gezegt jootje… Marjon… hopelijk heb je het goed gezien!!

logisch baby wens dat je baalt!! volgende ronde hopelijk meer geluk!

Hier straks MvM langs… vind het stiekum heel spannend… vorige zwangerschap niet gedaan en vraag me nu af hoe ik het ongezien voor de deur gaat zetten… maar eerst maar even een positieve test… :S

Jammer babywens hopelijk volgende maand!

Spannend dijo… Bij mij komen ze morgen!

Tijgertje hoe is het bij jou? Al even niks van je gelezen

Marjon hoe staat het bij jou?

hier alles oke nog geen ongie. en streepjes op me netvlies haha.

langste cyclus tot nog toe was dag30 in de ochtend ongie. morgen zit ik op dag 30.

met vlagen onder rugpijn verder voel ik me top. gisteren wel jeukende tepel :shock: haha

Spannend om te lezen hoe mensen in spanning zitten.

Dit keer had ik dat niet zo… misschien omdat we bij de eerste 2 kinderen weleens teveel spanning hadden. Nu probeer ik dat minder te hebben en anders weten we dat het ziekenhuis een "spuitje"kan helpen…

Babywens balen van je ongi

Elintjuh hoe voel jij je ?

Marjon spannend voor je, wanneer ga je weer testen , ik duim voor je ( een mooie positieve test) :pray:

Dijo hoe is het gegaan met MvM ? Hebben ze bij jullie geen centraal punt waar je het heen kan brengen ? Bij ons stond er bij de brandweerkazerne een speciale container waar je zelf je flessen kon wisselen…

Voor de rest van de dames : balen voor de dames die ongi zijn geworden, hopelijk is het de volgende ronde raak.

Voor de dames die nog in afwachting zitten :pray: ik duim voor goed nieuws…

Hier weer gestart met een nieuwe ronde. Ongi is weer voorbij, dus we mogen weer. Ik twijfel alleen of ik deze keer ovutesten zal gebruiken…

De rest van mijn verhaal doe ik vanavond wel even op de pc…

Gisteren onverwacht bekend gemaakt dat ik zwanger ben. Op het werk is een bewoner met gordelroos en deze mag ik niet verzorgen. Dus moesten we het wel zeggen… eerst ouders gebeld en broers en zussen en toen onze beste vrienden. Daarna op werk.

Iedereen is echt blij voor ons:D Ook wel weer fijn dat iedereen het weet, nu kan is gewoon alles zeggen:)

Voel me goed. Heel diep en lang geslapen dus nu moeite met wakker worden.

Marjon nog steeds niks? wanneer test je weer?

Tijgertje hopelijk deze maand raak!

Elin: leuk dat iedereen het nu weet! Maarre, als je het op je werk deelt hóef je het toch niet meteen de rest van de wereld te vertellen, of begrijp ik nu iets niet goed? :slight_smile:

Dijo: had je een knaltest bij mvm?

Nee klopt. Maar die mensen zijn zo belangrijk en vaak bij elkaar over de vloer ik vindt het vervelend dat collega’s het eerder zouden weten dan onze beste vrienden… vandaar

mensen waar ik minder contact mee heb en facebook e.d wacht ik nog mee tot na de 10 weken…

leuk elintjuh dat jenlekker kan zeggen wat je wil.

hier nog niks begin het vervelend te vinden nu… pfff

Lijkt mij idd ook heerlijk dat je niet meer op je woorden hoeft te letten eljntjuh!

Ooohww marjon :hug:

hier begin ik het een beetje vervelend te vinden testen zijn negatief. voel geen ongie aankomen en zit al op dag 32 van me cyclus. heb nog nooit zo een lange gehad. wel trekend gevoel in me liezen en een soort van branderige steekjes in me buik. pfff dit is zo nniet leuk

hier begin ik het een beetje vervelend te vinden testen zijn negatief. voel geen ongie aankomen en zit al op dag 32 van me cyclus. heb nog nooit zo een lange gehad. wel trekend gevoel in me liezen en een soort van branderige steekjes in me buik. pfff dit is zo nniet leuk

Vervelend Marjon… :hug:

Wat vervelend marjon, kan natuurlijk wel zo zijn dat je cyclus langer is en daarom ook nog steeds negatief test :hug:

Ik kon die van mij erop belijk zetten voor de pil, nu ik was gestopt was ie ook anders dan normaal, ei pas op dag 17 en posi test op dag 31, terwijl ik anders stipt 28 ben.

Elin, dus al verteldn, joh hoef je ook niet meer zo geheimzinnig te doen en weetje wij hebben het ook al met 4 weken verteld, als het dan wel fout gaa weten mensen ook waarom je zo verdrietig bent.

Hoe is het met de rest? Zwanger of niet zwangeren.

Hier wel goed, maar wel druk, dus weinig tijd om ,angs te komen waaien, ik hou het niet bij haha.

Verder kwaaltjes zo goed als over behalve de rondspringende hormonen en de moeheid. En als ik teveel doe rugpijn, vorige keer had ik daarook extreem last van dus goed doceren maar dat valt niet altijd mee helaas.

Ja Sennapen, het makkelijk zo. Gisteren voelde ik me echt niet top en toen heeft collega me geholpen met van alles, anders had ik het alleen gedaan omdat ik het niet wilde verraden.

niu hier vanavond ongesteld geworden tenminste duidelijkheid. maar wel balen. a 33 dagen pff

Marjon, :hug:

Hier weer aan de klus, verder geen nieuws.

Marjon,hoe voel je je nou?

En hoe staat het met de rest? tijgertje is de boel thuis beter nu?

Hier nog 7 dagen voor mijn Nod, vandaag wat last van borrelige darmen en steekjes in rechterlies… weet niet wat ik er van moet denken. Wil mezelf niets wijs maken!

hier voel ik me goed hoor. balen datbwel had goede hoop was ook al zo een end over tijd maar niks aan te doen.

spannend voor je…