# Augustus / September 2012 stoppers ! # Deel 2 #

Zo veel geschreven…

Jootj fijn dat je na 37 dagen ongi bent geworden op naar de volgende maand!! :slight_smile:

Senapen heo was het dins bij de vk?? ? Mooie echo gehad?? Aah lees alles goed en zoals verwacht groeit hij/zij…

hier btw geen nachtlampje …

Tijger met dat slapen ieder zijn ding!! Hier hou ik er ook niet van maar vrienden van ons doen het wel en die hebben dan zelf betere slaap… dus lekker je ding doen :wink: Hoest nou met jou en je man?? Opgelost? Over gesproken of het met stilzwijgen af gedaan??

Tijger… met dat douche heb ik precies het zelfde gehad!! Maar heb het badje weer tevoorschijn getoverd en toen gewoon in bad naast de douche zitten en zo langzaam aan onder de douche nu is t ok… ze heeft af ent oe nog kuren van auw ogen… mr jaah… denk dat het door het chloor in het water komt van de douche in het buitenland!! aAh vervelend ongi gekomen…

Elintjuh hoe voel je je??

Marjon hier the same… ? heel even na de vak wat gedoe gehad met auw ogen… mr gauw weer over ?

Hier hebben we 29 nov om 15:30 onze eerste echo… spannend… ze doen dit voor de intake zodat ze weten hoe ver je bent… dus ik vind het prima… :slight_smile: Verder erg druk op het werk en moe … :slight_smile:

Gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt toch! :smiley:

Ik ben echt extreem moe. Vandaag weten we een week dat ik zwanger ben :smiley: , had alleen avonddiensten en vrij gehad nu met dagdiensten merk ik echt dat ik ontzettend moe ben, na 13.00 ben ik eigenlijk al op. Thuis plof ik op de bank en slaap ik tot lief thuis komt en ben dan nog steeds moe maar goed…

verder weinig klachten, vooral in de avond een opgezette buik en pijnlijke borsten, Gelukkig niet meer echt misselijk geweest.

Goedemorgen dames,

Hier ‘weekend’ heerlijk genieten van mijn prachtige dochter… :slight_smile:

Hoe is het hier!? Tijger… is je ongi al over… of nog steeds??

Ik hebo ok nog steeds niet gelezen (of ik heb slecht gelezen) hoe het nu met jou man en jou is!! :blush:

Tot vanmiddag…

Hallo allemaal,

Hoe is het bij iedereen?

Hier ongi weer over dus we kunnen er voor gaan! Word veel klussen aangezien ik niet zeker weet wat me cyclus gaat doen :smiley:

Spannend jootje duim voor je!!

Marjon spannend hoe voel je je?? nog 4dgn tot NOD!! :slight_smile:

Hoest met de overige dames… :slight_smile:

Lenie hoest met jou??

Thanks dijo, ik duim ook :stuck_out_tongue:

En inderdaad hoe is t met iedereen?

HIer begint de ongi door te zetten. Dit keer gelukkig niet na 35 dagen… weten we waar we aan toe zijn.

ja zeker spannend. ik heb een goed gevoel maar mijn gevoel is niet te vertrouwen haha. wel heel veel afscheiding melkwit. andere maanden niet zo erg gehad. maar zegt ook niks.mijn ongie moet eigenlijk zondag op maandag komen. heb me ticker iets verder gezet dacht dan ga ik ook later testen. maar ik ben nogal ongeduldig… haha.

kozijnen zijn klaar. er is echt prachtig geworden. :dance: :inlove:

balen lenie weer niet deze ronde.

Marjon spannend zeg!! Hoop het echt voor je

Hoop voor iedereen en gun het iedereen! :inlove:

@marjonvanwoudenberg wrote:

ja zeker spannend. ik heb een goed gevoel maar mijn gevoel is niet te vertrouwen haha. wel heel veel afscheiding melkwit.

Ik had dat ook en 1 dag voor NOD beetje van dat eigenlijk doorzichtige rekbare slijm :S Spannend hoor… ik duim voor je!! :slight_smile:

Fijn dat alles er netjes uitziet!!

Lenie fijn 35 dagen… kan je er een beetje een pijl op trekken!! :slight_smile:

Fijn weekend!

Geen enorme rugpijn meer. 2 collegas vandaag dachten dat ik zwanger was :think:

Oooooh i hope so

Ik kreeg geen meldingen :think:

Ohw marjon ik hoop zo met je mee!!!

Hier begin van de avond wat roze verlies gehad, en zojuist een half uur extreme steken in me onderbuik, links… :think: vreemd gedoe, nogal vroeg voor een ei lijkt mij op dag 6. Heb nu nergens geen last meer van. Weet niet wat ik ervan moet denken, jullie?

Hoe is het weekend van iedereen? Hier vandaag teveel geld uitgegeven. Senseo was stuk en playstation van hubbie schee ermee uit… dan weet je het wel he. dacht slim te doen met de actie van c1000 maar mocht ze niet inleveren op hardware :thumbdown: beetje jammer.

Jootje goed geklust ?? Dan zal t wel afwachten zijn!! Spannend!!

Dus even verwennen?? Lekker hoor…

Marjon… Grappig bijmij vroegen mensen toen ook allemaal ofik zwanger wasofzo … Hier hoop ik met je mee!!

Gisteravond bij vrienden geweest… Vandaag langs tante die 40jr getrouwd is!! Dan weekend alweer om!!

Fijne zondag dames!!

Spannend Marjon, ben benieuwd, wanneer ga je testen?

Toevallig zei een collega 2 weken geleden ook tegen mij ben je zwanger? en een dag later positieve test;)

Vreemd jo0tje geen idee.

zul je altijd zien heb je korting kan je het niet gebruiken:s

maar ja wel leuk weer nieuwe spulletjes toch:D

Wij hebben vandaag verjaardag… heb er zin in de familie weer eens allemaal zien, we wonen niet allemaal bij elkaar om de hoek dus zo´n dag is dan altijd extra leuk!

Fijne zondag dames

Hai hai

Weet je familie al van je zwangerschap elintjuh?

Idd marjon wanneer ga je testen?

Hier donderdag en vanmorgen geklust, gisteravond visite, werd nogal laat hadden geen puf meer haha.

Idd lekker verwend :smiley: moet kunnen op zijn tijd

Nee nog niemand weet het op jullie en verloskundige na;-) we wachten tot na de 10 weken echo. We willen het met kerst vertellen omdat dan iedereen bij elkaar is;-)

Als je geen puf hebt moet je het ook niet doen. Dan is het zo moeten he…

Hebben wij wel 1x gedaan op eisprong dag. Wie weet was het daardoor wel raak maar echt leuk is het niet haha ach.

Ik ken iemand die 3 jaar bezig is geweest en elke vrijbeurt er een feestje van maakte! Das knap vindt ik!

Hihi spannend zo een geheimpje samen hihi, ik zou dat nauwlijks vlhouden denk ik.

Vin d ik ook hoor! Dat verplichte gedoe is slecht voor ons humeur haha. Idd wel 1 keer gedaan vorige keer maar niet zo goed bevalllen… dat is idd knap, van elke keer een feestje bouwen! Ben daar niet zo goed in :roll:

hier vanmorgen nega getest. rugpijn komt nu wel weer opzetten helaas dus vrees van niet. maar we wachten af vanmorgen dacht ik heeeeeeeeeeeeel licht een streepje te zien maar ik denk dat het pure inbeelding was haha als je maar lang genoeg staart komt het er vanzelf…

Ik gisteren ongesteld geworden, dus ronde 4 weer beginnen…

heb er wel de pest in … :frowning: