# Augustus / September 2012 stoppers ! # Deel 2 #

wat een stilte hier…

hier de kerstdagen goed overleefd. verder eigenlijk weinig te melden nog geen posi test nog ongie… wel last van me buik maar wat het is echt geen flauw idee. wel enorm veel afscheiding maa r zegt niks helaas. afwachten dus nog.

en jullie nog wat nieuws?

wat een stilte hier…

hier de kerstdagen goed overleefd. verder eigenlijk weinig te melden nog geen posi test nog ongie… wel last van me buik maar wat het is echt geen flauw idee. wel enorm veel afscheiding maa r zegt niks helaas. afwachten dus nog.

en jullie nog wat nieuws?

Ja echt eh! Iedereen is druk met de feestdagen denk ik.

Zit je nu al op 36 dagen marjon?

Hier is hetklussen weerbegonnen, moet zeggen dat we er allebei een stuk rustiger instaan…

jeetje echt stil hier hier.

ik ben de wanhoop nabij onderhand pff wat is dit vermoeiend dag 38 inmiddels langste cyclus in mij leven dis is zo vreselijk. pffff

jeetje echt stil hier hier.

ik ben de wanhoop nabij onderhand pff wat is dit vermoeiend dag 38 inmiddels langste cyclus in mij leven dis is zo vreselijk. pffff

:shock: marjon! Schrik ervan!

Dit is wel heel bizar vergeleken met dat je vroeger altijd op tijd was…

Ik hoop dat 2013 je iets moois mag brengen en dat deze 38 dagen nog voortduren!

Hier gigantisch wagenziek gevoel vanavond. Als ik lees hoe het vorige maand was had ik dit toen ook rond ,mijn ei… herkent iemand dit?

Meiden, onwijs goed uiteinde gewenst! Op naar een vruchtbare 2013!

Oh marjon wat vervelend! Hopen op goed nieuws komend jaar!

Marjon Vervelend, maar misschien ben je niet overtijd, maar registreerd de test nog niet voldoende hcg. ??

Elintjuh Bijna naar de vk !

Sennapen Jjij mocht begin januari voor de 20 weken echo ??

Hier fijne vakantie gehad ! Veel liefde bedreven, dus we zullen het zien rond 10 januari 2013… :pray:

Iedereen een super gelukkig , gezond , liefdevol , vruchtbaar 2013 toegewenst !!

Ow tijger spannend :pray: , ik hoop op goed nieuws rond die datum.

Ik mag idd zaterdag, spannend hoor :dance: :pray: , hopelijk is alles goed en dan weten we ook wat het wordt.

Sorry voor mijn afwezigheid, zal nu weer wat vaker langswaaien, het was zo druk qua verhuizen, morgen de sleutels inleveren en dan zijn we er eindelijk vanaf :angel:

Hoe is he met de rest?

sennapen, spannend hoor zaterdag!!! en fijn dat je dan lekker lan gaan genieten!

niu tijgertje wie weet ik zal duimen.

hier begin in me serieuse zorgen te maken. heb dit nog nooit mee gemaakt testen zeggen nog steeds dat ik niet zwanger ben.

maar ook geen ongesteldheid te bekennen. pfff iemand hier ervaring mee? waaneer kan de huisarts hier wat mee???

Kan her dat je cyclus opeens veranders is, langer?

tja alles kan natuurlijk alles kan. maar waarom??? ik heb altijd wel een redelijke gelijke cyclus gehad. zit al op dag 40!!! vind ik heeeel vreemd

tja alles kan natuurlijk alles kan. maar waarom??? ik heb altijd wel een redelijke gelijke cyclus gehad. zit al op dag 40!!! vind ik heeeel vreemd

Ja geen idee anders toch mr ff bezoek aan ha

Ik zou gewoon ff bellen marjon, verhaal doen en kijken wat ze zeggen… vragen staat vrij toch?

Las laatst wel veel over het geheel overslaan van een ongi en dat huisartsen meestal wachten op tot de tweede keer dat de cyclus overlsaat zeg maar… dus 60 dagen ofzo? Beetje jammer als dat zo zou zijn bij je maar ik zou gewoon ff bellen, mischien zijn ze goed gezind in 2013 :wink:

Was zaterdag één dag over tijd.

Heb s´middags getest maar de test was negatief. Ineens zag manlief in het licht toch in de verte een heel licht streepje.

Zondag weer getest… POSITIEF!!! joehoeeee, ik ben zwanger!!!

:smiley:

:dance:

Alexia :dance: gefeliciteerd! Dat is nog eens knallend het nieuwe jaar in!

:dance:

Gefeliciteerd Alexia

Alexia Gefeliciteerd !!!

@marjonvanwoudenberg wrote:

sennapen, spannend hoor zaterdag!!! en fijn dat je dan lekker lan gaan genieten!

niu tijgertje wie weet ik zal duimen.

hier begin in me serieuse zorgen te maken. heb dit nog nooit mee gemaakt testen zeggen nog steeds dat ik niet zwanger ben.

maar ook geen ongesteldheid te bekennen. pfff iemand hier ervaring mee? waaneer kan de huisarts hier wat mee???

Hier ervaring! Ik testte pas positief 14 dagen ná mijn NOD! Hoe dat kan weet ik niet goed, maar de huisarts raadde mij aan om zo lang mogelijk af te wachten. Meestal komt het vanzelf op zijn pootjes terecht. :slight_smile:

Alexia, gefeliciteerd!