Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

ha Lotte: heerlijk carnaval vieren, en wat fijn dat het leuk was met je vriendin.

bedoel je dus vanaf morgen klussen: ik duim voor julile en heeeeel veeeel klusplezier :-*

hahah ja morgen gaan we beginnen hihi.

wij ook morgen, kindercarnaval

ik bedoel het klussen hahahha. maar vanavond gaan we carnaval vieren bas en ik.

:oops: sorry.

oja, veel plezier vanavond, wij zouden ook gaan vanaaf, maar hebben geen oppas :cry:

jammer dat je geen oppas hebt.

ik heb vannacht slecht geslapen en mijn vriendin lag naast me en we hadden een orkest. mijn man lag in damons bed. we zaten tegen mekaar in te snurken :oops: ze heeft me opgenomen op haar mobiel. dus ja bewijs genoeg he :oops:

haha, lachen.

zie het al helemaal voor me

Lotte: veel plezier en hou je vooral niet in vanavond!!! En dan vanaf morgen weer aan de klus voor het goede doel.

Knollie: Fijn dat de cb test het gewoon bevestigd heeft. Vanaf nu lekker genieten en uitzien naar een 3e kindje.

Ik zit vandaag op dag 9 na mijn eisprong. Geen tekenen van ongesteldheid, maar al helemaal geen tekenen van een zwangerschap. Dus we gaan lekker door met wachten en gaan er nog steeds vanuit dat het niet raak is.

Vandaag samen met manlief een mooie nieuwe bikini gekocht voor naar curacao, nog maar 3 weekjes werken :dance:

Nou meiden, weet nog niet wanneer ik hier weer ben… Vanavond nog even “gewoon” naar vrienden en morgen en overmorgen Carnaval!

veel plezier tigru!!

Tigru veel plezier en hopelijk daarna een positieve test voor jou!

fijne carnaval iedereen!

Wij doen niets met carnaval hier.

Carnavallers: veel plezier!

WM, hoe gaat het met jou? Nog steeds geen tekenen van een ongi? Gaat goed he met jouw LF, nu hopen dat dat binnenkort niks uitmaakt :wink:

Lotte, ja, het gaat wel goed hier.

Fijn dat je wat afleiding had. Is ook niet niks allemaal he :hug:

Knollie, joepie, de cb zegt het ook :dance: Nu kan het genieten beginnen?

Ik zag dat je ook al lekker aan het mee kletsen was bij de oktober mama’s, leuk!

hier in NH ook geen carnaval hoor, alleen voor kinderen is er wel carnaval geloof ik. En er zijn natuurlijk altijd wat mensen die hier elke gelegenheid aanpakken om lekker te mogen drinken. Aangezien ik helemaal niet drink heb ik daar dus ook niks mee.

fijne valentijsdag allemaal

ja inderdaad fijne valentijnsdag allemaal.

Nog iets voor jullie liefjes gekocht? Ik had een mooie kaart en een spelletje met wat sex-opdrachtjes gekocht. Goed om het klussen vol te houden :slight_smile:

penelope: vandaag is het dag 10 van mijn lf, dus als ik eventueel dinsdag ongesteld zou worden zit ik weer op 11 dagen, maar hoop zelf (ook ivm vakantieklussen in curacao) dat het nog iets langer op zich laat wachten.

In ieder geval vandaag met KV test negatief getest, maar ja dat zegt natuurlijk nog helemaal niets.

Je hebt in elk geval nog kans deze ronde. Dag 10 is ook wel op z’n vroegst zo’n beetje. Ik had daar toen echt geluk mee. Maar Kuona had toen een neg test meen ik me te herinneren terwijl ze wel zwanger was. Dat was met een babyboomshoptest trouwens, zowel zij als ik. Ik dacht dat Tigru daar laatst naar vroeg. Die testte bij mij dus lekker vroeg positief.

ik heb ook de babyboomshop testen, maar had vandaag een kv genomen omdat ik dat dat die eerder reageren op hcg. Maar Lotte testte pas heel erg laat, met wat voor test dan ook, dus ik maak me nog helemaal niet druk. Ik denk niet raak deze ronde, maar wie weet. we wachten nog maar even rustig af (lekker makkelijk gezegd,maar goed)

Maar heel erg laat positief testen staat ook wel bekend om de risico’s van een miskraam. Dan komt het hcg te laat op gang en dat kan een fout teken zijn. Er is ook een groep vrouwen die laat hcg aanmaakt en waarbij alles wel goed is, dat is zo, maar dat neemt niet weg dat een late pos test toch wel bij veel mensen angst inboezemt. Zeker als je bij een eerdere zwangerschap wel op tijd pos testte.

tigru lekker aan het carnavallen? ik heb me gister lekker laten gaan :oops: hihi. het was reuze gezellig!!

wm hoe is het met je? leuk weekend gehad?

knollie veel plezier met de kindercarnaval!! ga je ook verkleed?

beate hoe is het met jou? krijg je al last van kwaaltjes?

ik ga me ff douchen dan word ik miss een beetje wakker hihi. vanavond ga ik weer naar de tent!!