Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

balen tigru!

Nou dat klinkt dan toch wel heel goed Tigru…nog even afwachten!!

Jammer van je negatieve test Tigru, maar wie weet :pray:

Mijn internet werkte de afgelopen dagen heel erg slecht, maar ik ben er weer.

Ik heb een beetje teruggelezen en heb het gevoel dat ik jullie al een beetje ken. Nu moeten jullie mij nog beter leren kennen, Maar dat komt vanzelf denk ik.

Ik in een volgend bericht even een tekstje achterlaten voor de eerste pagina.

Ik zag trouwens dat ik in mijn vorige bericht een een typfoutje heb gemaakt. Mijn NOD is pas donderdag 18 februari!

Knollie: Gefeliciteerd!

Lotte: Ik heb je verhaal gelezen en ik leef met je mee.

Suzy: Wat naar van Gabor. Als je de 15e meer hoort over Hannah, komt ze dan ook meteen bij je terug of kan dat nog langer duren.

Tigru: Jammer van je negatieve test, maar je zit nog voor je NOD toch, dus het kan nog!

En wat is je leeftijd, Teig?

Tekstje voor de eerste Pagina (Sorry heel kort, maar ik heb nog een beetje moeite met de privacy):

Ik ben 30 en wij gaan voor ons eerste kindje

Ik ben daarom afgelopen zomer gestopt met de pil sinds september zijn we aan het klussen geslagen.

lotte… jeetje… mooie beslissing… lekker dat jullie er gewoon achter staan en je hebt gelijk of je nu weer in de stress zit of over een half jaar… dat blijft hetzelfde!! Ik ga weer voor je duimen…

Teig… spannend allemaal… en snap dat je privacy belangrijk is!!

Knollie… hoe voel je je… zal wel heerlijk geslapen hebben :slight_smile:

Tigru… vervelend… hopelijk test je gauw positief… :S en die misselijkheid e.d kan geen griepje zijn??

Kan me voorstellen Teig dat je privacy belangrijk is…

Ben al een week wat misselijk, maar hoef niet echt over te gevne…

Tigru, jammer van de test, ik hoop dat je gewoon te vroeg was?

Voor iedereen die carnaval gaat vieren: fijn weekend! En voor de rest natuurlijk ook :wink: .

@Penelope wrote:

Beate, weet je zeker dat de echo de 23e is ipv de 27e, de vorige keer heb je echt de 27e doorgegeven :wink:

Sorry voor de late reactie Penelope.

Ik weet zeker dat het dinsdag de 23e is en niet zaterdag de 27e dan zijn ze namelijk gesloten.

Maar ik zag dat je het al gewijzigd had. Thanks.

Groetjes.

hallo dames

lees vanavond even terug heb net gewerkt,

ik voel me nog goed, slaap alleen erg slecht.

en moet heel veel plassen.

en ben in vlagen ietsje beroerd.

maar zoals ik kan teruglezen van mn vorige zwschap dagboeken, had ik dat toen ook, pas na 6 weken kwam het echt beroerd zijn,

nou gelukkig knollie… dat je je op zich goed voelt!!

LOTTE… geniet van de carnaval… laat je maar even lekker gaan :wink: heb je verdient!!

Dames fijn weekend… ik heb weer werk weekend dus zal na het weekend pas weer echt even bij lezen… :slight_smile:

heb iets te hard geschreeuwd.

net het eten op en ben beroerd niet normaal.

ga zo lekker douchen en lees niet terug vanaaf.

ben niet lekker.

pas op jezelf Knollie, doe lekker rustig aan!

Sterkte Knollie, je weet gelukkig waar je het allemaal voor doet :smiley:

Goedemorgen dames, ik ben aan het werk maar kwam even kijken of tigru al getest had!?l

lotte hoe was de carnaval gisteren>?

Knollie hoe voel j je vandaaG!!

@ Dijo, had gister getest, was negatief. Morgen weer testen en anders dinsdag weer…

Hoop eigenlijk voor dat wij gaan Carnavallen (morgen) te weten of ik zwanger ben of niet!

ik heb een cb test gedaan

en inderdaad zwanger 1-2 :dance: :dance:

begin het steeds meer te beseffen en mn man ook

knollie nou hoef je niet meer te twijfelen he? :lol: hoe voel jij je vandaag?

tigru ik hoop voor je dat je alsnog een positieve test in handen krijg!!

dijo penelope wm ra beate squirrel suzy vlinder teig hoe is het met jullie?

mijn vriendin is net naar huis gegaan en het was heel gezellig. vanavond treffen we haar weer bij de tent om carnaval te vieren. ik ga echt helemaal uit mijn dak heb ik me voorgenomen hihi. mijn man en ik hebben besloten om a.s. zondag te beginnen met klussen en dan om de dag. dus ben benieuwd!! maar nu mag ik vanavond lekker aan de wijn dus daar ga ik het maar nog ff van nemen. al een half jaar niet wezen stappen hihi. abigail is op het moment vervelend zeg pffffffff. maarja zal wel weer een fase zijn.