Dreampje: behalve mijn korte lontje heb ik verder nergens last van. Ja nu brandend maagzuur, maar daar heb ik samen met mijn collega’s last van, want we hadden gister met het afscheid van mijn collega gedineerd en het eten kwam nogal laat.
Geneva: veel plezier
Teig: is er al nieuws?
Lotte: you go girl, laten we hopen op net zulk goed nieuws als bij knollie
Tigru: spannend ik hoop zo goed nieuws te kunnen lezen hier
Knollie! Gefeliciteerd! :inlove: O enne ik ga ook naar de 9mnd-beurs dus misschien zien we elkaar dan wel? Ga op donderdag
tigru en??
knollie veel plezier zondag!!
hier weer een dip. sorry dat ik jullie hier mee lastig val. ik heb op het moment een erg kort lontje en maak met iedereen ruzie. ook met mijn man!! en dan blijf ie ook nog zo rustig he die schat. en dan voel ik me weer schuldig. en snauwen op de kids. en ook daar voel ik me schuldig over!! ik ga het van het weekend weer helemaal goed maken met ze. dat hebben ze wel verdiend!!
Lotte: Wat naar zeg. Maar op zich natuurlijk niet vreemd na wat je allemaal heb meegemaakt in korte tijd :hug:
Wat fijn dat je man zo rustig blijft, hij zal het gerust wel allemaal begrijpen, maar toch is zo’n rustige reactie dan wel erg fijn. Je maakt het vast later wel weer goed met hem.
En vervelend dat je ook kortaf bent tegen de kids, voor hun is het natuurlijk wat lastiger om te zetten waarom mama zo doet. Maar inderdaad van het weekend maar goed maken met ze. Kids zijn toch ook kort van geheugen nietwaar. En waarschijnlijk krijgen ze er minder van mee dan jij denkt. Nou sterkte ermee, hopelijk voel je je snel weer beter!
Knuffel Lotte!
Knuffel Lotte :hug:
Suzy: Wat een grappg filmpje hihi…leuk dat ze lekker loopt!
Tigru: Spannend…ben zooo benieuwd of je de test al gedaan hebt!!
Oh Wm…voor jou ook zo spannend…brandend maagzuur schijnt toch ook wel een kwaaltje te kunnen zijn…mmm…
maar je collegas hadden het ook…nou afwachten maar!!
Goeiemorgen, ben pas net wakker, dus nog even geduld, maar denk echt negatief, heb nergens last van meer namelijk.
tigru ik vind het toch spannend hoor!!
Ik wacht hier ook met spanning af…hihi
Hey Lotte…ik zie ineens dat wij gelijk lopen…ik zag dat je waarschijnlijk toch weer wil proberen…vond de dokter dat goed??
Wel leuk dat we gelijk lopen…hoop dat het bij allebei raak is dan… :-*
mimster in principe mag ik er gewoon weer voor gaan maar ik twijfelde zelf zo erg!! wel spannend dat we tegelijk oplopen. van hoeveel dagen ben jij uitgegaan w.b.t. je cyclus. ik van 35 dagen want dan heb ik een week speling.
Ja ik ga uit van 35 dagen…had die cyclus al vaker gehad…afgelopen cyclus had ik natuurlijk een nog langere cyclus, maarja ik ga maar uit van het gemiddelde…
Ik kan me voorstellen dat je twijfelde…maar als het kan dan kan het toch??
ja precies en ik kan wel wachten maar de onzekerheid blijft toch. als ik nu zw word of als ik over een half jaar zw word.
Ja dat is ook zo idd…ik hoop zo dat het nu goed gaat voor je…
Ga je nog wat doen vandaag??
mijn vriendin komt vanmiddag en blijft slapen. dus das wel gezellig!!
Helaas, negatief… Het kan nog te vroeg zijn, vandaag is dag 27… Maar goed… Hoe zijn jullie ervaringen met de dipsticks van babyboomshop? Waant die heb ik…
Oooh Tigru balen zeg…nou wat nu niet is kan nog komen…misschien heb je een langere cyclus dit keer!!
Ik ga maar is even opruimen hier…verder doe ik rustig aan…is ook wel eens lekker!!
tigru: Die heb ik ook. Tot nu toe steeds het juiste resultaat en het enige resultaat wat mogelijk was namelijknegatief. Dus dat gaat je niet helpen. Succes met wachten, hopelijk wordt het beloond
balen tigru. maar miss te vroeg?
Wij hopen hier op te vroeg… Gezien mijn cyclus niet heel regelmatig is en ik misselijk blijf. Zelfs nu in de ochtend pijnlijk (.)(.) en tijdens het slapen ook last van. Ow en lekker emo!