Thanks meiden, gaat vast lukken Ff relaxen. Jullie wel eens op Terschelling geweest?
Je hebt bijna altijd een licht streepje op die dingen.
Ik merk dat zodra mān ei eraan komt het streepje steeds donkerder wordt, totdat ie uiteindelijk gelijk van kleur of nog donkerder is dan de controlestreep.
hmm vorige cyclus had ik geen streepje op dat ding hoorā¦ mgoed we achten het wel afā¦ gewoon genoeg klussen hahaha
Fietje: Gaaf dat je zus gaat trouwen, dat moet een leuk telefoongesprek zijn geweest met dubbel leuk nieuws.
RA: lekker een weekendje weg. Veel plezier alvast
Tigru: we hopen op een positieve test!!!
Suzy ik heb wel altijd een licht streepje. Daarnaast heb ik meestal mijn ei pas 1 of 2 dagen na mijn knalpositieve test, dus dan zou zaterdag goed kunnen kloppen!
Jeetje miena ben ik me vandaag even licht ontvlambaar zeg. Ik weet het niet hoor, maar alles komt even verkeerd aan vandaag. Er neemt vandaag een collega van ons afscheid. En ik al hoofd lief-en-leed binnen onze afdeling had daar van alles voor geregeld. De versiering van het gebouw en werkplek had ik uitbesteed, maar daar ging dan weer van alles mee mis, ze waren niet op tijd en hadden dingen niet getest. Ik had ook een rode loper geregeld (betaald uit eigen zak). Dus mijn collega is alvast naar huis gegaan belt 5 minuten later de secretaresse van de directeur op of ik alstjeblieft de rode loper kon weghalen. Heb het even helemaal gehad. Ik ben ook ontzettend moe, wat mij betreft mag het voorjaar komen. Ik ben er helemaal klaar voor.
KNOLLIEā¦ heehā¦ gefeliciteerdā¦ eindelijk mag hetā¦ geniet ervan meid!!
Wmā¦ relaxā¦ zou ook kwaaltje kunnen zijnā¦ ik was ook erg opstandig voor mn nod toen!
Suzyā¦ hopelijk mogen we jou ook bijvoegen bij de november mamaās zou echt te goed gaan met dit forum qua zwangereā¦ als jullie maar beloven om hier ook door te schrijven!!
Fietjeā¦ dubbel zo leuk nieuwsā¦ toppie tochā¦ gaan jullie daar dan heen of gaan ze in ned trouwen??
ik ga me even verdiepen in tapas ga wat tapas voor vanaaf maken :S
laten we hopen dat het een kwaaltje is. Maar dat zou dan tot nu toe wel het enigste kwaaltje zijn wat ik hebā¦ Helemaal geen zere (.)(.), niet misselijk, geen pijn in de buik. Of is 7 dagen je na eisprong gewoon te vroeg voor kwaaltjes?
Zoooooooo knollie :dance: Gaaf hoorā¦gefeliciteerd!!
Dus je was gisteren gewoon te ongeduldig geweest ;)ā¦gekeken en weer weggelegdā¦was de theorie van Penelope en Fietje toch goed!!!
:-*
Hoihoi,
Mijn nod is ergens tussen maandag en woensdag/donderdag, net zo duidelijk als Tigru dusā¦hahahaha. Ik wilde eerst zondag gaan testen, maar na tellen van de dagen heb ik meer kans als ik woensdag test, dus ik hoop zolang mijn geduld te kunnen bewarenā¦
Knollie wat een vreselijk fijn nieuws voor je, uiteraard hopen we dat velen je volgen deze periode.
Wm, je kan best al snel kwaaltjes hebben hoor, ik ben al vanaf mijn ei zo misselijk als een katā¦
Teig, welkom hierā¦ook voor jou gaan we duimen!
RA, lekker hoor weekendje weg, ff uitwaaien kan een mens veel goeds doen.
Groetjes van een beetje drukke dreampje!!!
Knollie van harte!!! Eindelijk, geniet ervan.
Tigru voor jou dus ook nog erg spannend.
Morgen gaan we heerlijk een weekendje weg met een zwembad er bij en veel natuur. Heb er zin in.
Fijn weekend alvast!
Geneva veel plezier! Lekker uitrusten
Dreampje, jij houd het dus ook nog even spannend
de 1e stapjes aan de loopwagen van irene http://www.youtube.com/watch?v=wK1WYRnsES0 moest ik natuurlijk ff showen!
goedenavond allemaal
bedankt voor jullie felicitaties, ben nog steeds niet aan het idee gewend en geloof het ook nog niet helemaal
ga ff mn banner veranderen
sjoef
veranderd!!!
ik heb vandaag besloten dat ik er deze maand toch voor wil gaan!! ik was nog een beetje aan het twijfelen of ik een rustpauze in moest lassen maar na het nieuws van knollie kreeg ik weer volle moed!! dus ik ga weer goed klussen hahhah.
weet je wat wel fijn is? over 27 dagen is mijn nod maar eigenlijk ben ik dan al een week overtijd. maar dat vind ik wel ff fijn omdat mijn cyclus flink van slag kan zijn natuurlijk!!
Lotte: wat klink je positief en wat fijn om te horen dat dat ook een beetje door mij komt :-*
ik gun het je zo en blijf voor je duimen en hopen op een zwangerschap :thumbup: :thumbdown:
tigru hoe is het bij jou?
:-*
Wij zijn lamlendig vandaag :oops: Mijn man was vroeg thuis, zijn lekker in bed gekropen en hij heeft even geslapen. Mij lukte het niet, droomde alleen maar over babyās.
Wss gaan we morgen testen, al zal het wel negatief zijn, nu ja, we maken maar een poging!
tigru ik ga voor je duimen morgen!!
Lotte wat fijn dat je er voor gaat!!! En 3x is scheepsrecht?
Tigru ik zal voor je duimen vandaag!
Tigru, spannend ook ik duim mee :thumbup: :thumbdown:
Teig weet jij al meer?
vandaag nog werken en dan weekend heerlijk.
wat een drukke en inspannende week. met natuurlijk een super hoogtepunt!!!
gaan er nog mensen carnaval vieren.
wij vieren alleen zondag kindercarnaval daar zit ik in de organisatie.
normaal zouden we rosenmontag ook vieren, maar hebben geen oppas