@squirrel ik vind dat wij dan maar over 14dgn moeten roepen dat we zwanger zijn!
Jaaa, zou dat ff super zijn
Vorige ronde begon mijn vruchtbare slijm om donderdagā¦tot nu toe nog niets gespotā¦ Nog wel steeds last van mijn rug, dus mijn ei moet toch in aantocht zijn. Ik ga maar weer 'es een ovutestje doen, voor alle zekerheid
Hier is het een rare maand, ik had niet getempt enz. Gister ff keer getempt en een ovutest gedaan, bleek ik nog een lage temp te hebben en een positieve ovutest Best laat want ik zit al op dag 21 van mān cyclus. We wachten het afā¦
Ja dat is waar, maar ik vermoed dat het iets meer dan 11 dagen zal gaan worden. Althans zou natuurlijk kunnen dat ik mān eisprong gisteravond ofzo heb gehad. Dan was het nog 12 dagen tot mān NOD (mān luteale fase is eigenlijk bijna altijd 12 dgn). Misschien heb je gelijk
Ook ik hoop me bij de oktobermamaās aan te sluiten, al heb ik nu weer het gevoel dat het niet raak is.
Red Angel, heel fijn weekend, zalig zo even weg.
Lotte, hier ook een fervent carnavaller! Dus jij bent volgende week nog minder lekker (Zo gaat dat hier altijd)
Squirrel, ik ben benieuwd hoe het voor jou loopt.
Ik geloof dat Penelope de opmerking maakte dat 1 van de 8 genoeg zou moeten zijn. Dat is, maar ze heeft haar voorkeur al voor 3 andere appartementen doorgegevenā¦
even een raar vraagje, heb nu die ovu testen van cb en hij geeft nu een heel licht streepje aan betekent dat dan dat mijne i er aankomt? (als het goed is mijn ei zaterdagā¦) of heb je altijd een licht streepje met die dingen?