Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

Leuk zeg Fietje…gaat ze in Amerika trouwen…of komt ze weer naar NL toe?

Wat vond ze van jou nieuws?

Hey Meiden,

Sorry ik ben een tijdje niet op het forum geweest.

En nu zie ik toch dat jullie mij allemaal gefeliciteerd hebben met mijn verjaardag! Wat lief!! Bedankt allemaal!

Dijo vroeg geloof ik hoe het met me ging, nou eigenlijk wel heel goed! Ik heb nog steeds niet echt het gevoel dat ik nou zwanger ben.

Wel veel sneller moe, pijnlijke borsten en dorst enzo maar verder mag ik niet klagen!

Ik wil ook wel graag naar de 9 maanden beurs maar ik ben bang om bekenden tegen te komen en ik heb ook verder niemand die ik mee kan nemen. Mijn vriendin die ook net zwanger is, is dan op vakantie en mijn mannetje krijg ik niet mee naar dat soort dingen. :?

Penelope er staat in het lijstje een verkeerde datum van mijn echo.

Het is op de 23e vanplaats de 27e.

Nog 1,5 week dus, ik vindt het wel spannend hoor!

De 28e komen onze ouders en dan gaan we het kamertje laten zien! :dance:

Die week daarop vertellen we het denk ik ook op het werk en de sport etc.

Ben zo benieuwd naar alle reacties! Ik denk dat er voor mijn collega’s veel stukjes op de plaats vallen, qua vergeetachtigheid enzo! haha!

Nou ik ga snel slapen, morgen weer vroeg op. Heb deze week maar een halve dag vrij gehad dus ik denk dat ik zaterdag of zondag weer even uitgebreid ga reageren en terug lezen.

Groetjes.

@ Beate

Misschien kan ik met je mee :wink:

Zou je dat willen?

Of is dat een echte knipoog? :wink:

goedemorgen

ik heb helaas slecht nieuws

de volgende ronde hoef ik niet bij op de NOD lijst

ik ben zwanger :dance: :dance:

Knollie gefeliciteerd!!!

YES!!! t was dus toch een echte streep gister :dance: GEFELICITEERD! Vind het echt geweldig voor je…

@squirrel ik vind dat wij dan maar over 14dgn moeten roepen dat we zwanger zijn!

Jaaaa Knollie, wat goed!! Gefeliciteerd :inlove: Wat is je uitgerekende datum?

Knollie wauw!!! ik wist het!!! geweldig!!!

Knollie, nu vol enthousiasme: gefeliciteerd :dance: :inlove: :dance: Ik ben superblij voor je, je hebt er toch ook even op moeten wachten.

We hebben gewoon weer een oktobermama erbij :dance:

Beate, weet je zeker dat de echo de 23e is ipv de 27e, de vorige keer heb je echt de 27e doorgegeven :wink:

Tigru, nou ja je weet nooit, misschien kiezen ze wel 1 van de 8. De meeste mensen bekijken wel aardig wat huizen.

Geneva, datum is aangepast.

Fietje, dat is wel een leuke groep he volgens mij, de oktober mama’s. Leuk dat daar ook weer 2 stoppers van onze groep bij zitten, misschien nog wel meer :dance:

Ja Penlope, er kan nog meer bij :dance: :dance: :dance:

het is inderdaad een erg leuke groep!

vanavond zal ik alles even aanpassen en doorgeven.

ben nu op mn werk

vind het nog onwerkelijk allemaal en geloof het nog steeds niet

na 3 min verscheen er een heel licht streepje, wel een druppel urine teveel erop, maar volgens mij maakt dat niet uit toch.

zaterdag wil mn man toch voor de zekerheid nog testen met een clear blue, hij gelooft het namelijk helemaal niet, omdat er de vorige mnd ook een streep was en die ook ongedlig was.

Knollie: Helemaal super gaaf hoor!!! Onwijs gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:

Ook ik hoop me bij de oktober mamma’s aan te kunnen sluiten. Nog even geduld hebben (zo’n 7 dagen hoop ik).

Nou Knollie, je bent al van de ene lijst af en je staat al op de andere lijst :dance: Als ik wat moet aanpassen wat betreft datum hoor ik het wel.

Geniet er maar lekker van. Dit is echt een ander verhaal dan de vorige keer hoor. Je hebt 2 x een prachtige streep en je bent gewoon ZWANGER :dance:

Ja, stras wel je banner aanpassen natuurlijk :inlove:

WM, dat hoop ik ook voor jou :pray:

ik bij de november mama’s hahahaha

knollie jaaaaaaaaaa gaaf!! gefeliciteerd meis!! ik wist het wel!! onwerkelijk he? ik wil ooooooook.

beate heb je een leuke verjaardag gehad?

suzy wie weet hoor je wel bij de november mamas. dat kan maar zo hahaha.

ik was gister weer zo moe dus ik heb weer flink geslapen :oops: ik heb wel zin in zaterdag lekker carnaval vieren!! ff afleiding. morgen komt mijn vriendin slapen en die gaat ook mee!

<span style=“color: green]gefeliciteerd Knollie!!![/[/size%;”>color]